49

1.7K 95 12
                                    

"הוא נרדם... אני הולך להשכיב אותו במיטה אני כבר חוזר.." לחשתי להוסאוק וקמתי מהספה. עלתי לחדר והנחתי את ג׳ימיני בעדינות על המיטה.

"דאדא.." הוא פתח את העיניים שלו לאט.

"לאלאלא ששש תחזור לישון" לחשתי וסידרתי לו את השמיכה.

"דאדא~" ג׳ימיני מילמל ומשך לי בחולצה.

"שששש" התיישבתי על המיטה וליטפתי לו את הלחי כדי להרגיע אותו.
ג׳ימיני סוף סוף נרדם אז חזרתי לסלון, התיישבתי על הספה ליד הוסאוק עד שנגמר הסרט והוסאוק היה כבר צריך ללכת.
"סוף סוף שקט" נאנחתי וחייכתי לעצמי חיוך קטן, ירדתי למרתף והוצאתי משם בקבוק אלכוהול יקר ועליתי בחזרה לסלון.
מזגתי לי את הנוזל החריף לתוך הכוס נשענתי אחורה והתחלתי לשתות.
אין ממש הרבה הזדמנויות לשתות, כי אני לא מסכים לג׳ימין לשתות וזה בטח לא יהיה לו נעים אם אני אשתה לידו. אז אני צריך לחכות שהוא ירדם...

התעוררתי לבד במיטה אז ירדתי לראות אם יונגי בסלון, יצאתי מליטלספייס זה למה התעוררתי. ירדתי לסלון וראיתי את יונגי שותה אלכוהול מתוך הבקבוק ומלא בקבוקים מסביבו, הוא בדרך כלל לא משתכר. אבל כזו כמות של אלכוהול אין מצב שהוא בסדר...
"דאדי..." התיישבתי לידו והנחתי את היד שלי על הכתף שלו. "אולי כדאי שתפסיק..." אמרתי ולקחתי ממנו את הבקבוק.

"תעזוב אותי בשקט." יונגי ניפנף אותי בעצבנות. וחטף ממני את הבקבוק.

"לא." אמרתי "זה כבר מוגזם... אני לא נותן לך לשתות עוד. זה לא בריא לך.." נאנחתי.

"אני אמרתי לך לא להגיד לי מה לעושת!! אני שונא אותך!" הוא צעק "סנגוו בחיים לא היה אומר לי דבר כזה!" הוא נעמד מהר וזרק את אחד מהבקבוקים הריקים לרצפה. הזכוכיות התנפצו על הרצפה וזה השמיע רעש נורא ומזהיר.

"סנגוו...? מי זה סנגוו..?" שאלתי מבולבל.

"מישהו שאתה בחיים לא תיהיה! אתה רק תחליף לסקס אתה שום דבר חוץ מזה!!" הוא צעק עלי, אני ממש נפגעתי מזה.. אני יודע שהוא שיכור אל זה כואב לשמוע את זה ממשהו שאני אוהב...

"אתה לא באמת... אתה לא מתכוון לזה.. אתה שיכור.." נעמדתי וסידרתי לו את הפוני בעדינות.

"אתה שיכור! ואתה מטומטם שאתה לא רואה בעיניים שלך שאני סך הכל מנצל אותך כדי להתגבר על אהבת חיי!!"

"בבקשה תפסיק לצעוק... ואם זה באמת נכון מה שאתה אומר אז אני אדבר איתך על זה בבוקר." אמרתי תוך כדי שאני מנסה לעצור את הדמעות, ורצתי להביא לו מים.

"מה זה החרא הזה?" יונגי שאל כשהבאתי לו את הכוס מלאה במים.

"זה... זה.. וודקה.." שיקרתי. בזמן שיונגי שתה את המים סידרתי את הסלון וזרקתי את כל הבקבוקים הריקים לפח, ניקיתי את הזכוכיות מהרצפה והלכתי לשבת ליד יונגי.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now