15

2.7K 112 14
                                    

התנשפתי והסתכלתי על יונגי שהוא כבר התחיל הלתארגן לפגישה שלו. הייתי משותק לספה, לא יכלתי לזוז מרוב שוק, תענוג והאמת שהייתי טיפה מותש.
בטח הייתי גרוע, בטח גנחתי יותר מידי. "תנוח בייבי שלי.. הכל בסדר זו הייתה הפעם הראשונה שלך זה קורה לכולם" הוא נאנח והתקופף אלי. "אתה רוצה שאני אקרא לחבר שלך טאהיונג לבוא לפה להיות איתך עד שאני אחזור?"
הינהנתי ועשיתי פרצוף עצוב "מה קרה? בייבי חשבתי שהייתה מוכן.."

"אני כן אני פשוט לא רוצה שאתה תלך..."

"אני אחזור מהר אל תדאג..." יונגי נתן לי נשיקה קטנה והתקשר לטאהיונג. "אני ממהר... ביי ג׳ימיני" הוא נישק אותי בעדינות ויצא מהמשרד שלו.
אחרי דקה כבר התאוששתי אז התיישבתי בחזרה על הספה ונאנחתי.
טאהיונג נכנס למשרד של יונגי ורץ אלי מהר.

"הכל בסדר?? מין יונגי אמר לי שזה דחוף! מה קרה??" הוא שאל בלחץ.

"אני לא בתול יותר" ציחקקתי על התגובה שלו.

"אומייפאקינגאד!!! אני לא מאמין!! אני כל כך שמח בשבילך!"

"תודה" חייכתי חיוך קטן וטאהיונג ישר זיהה שמשהו לא בסדר איתי..

"צ׳ימי...? אתה בטוח שהכל בסדר? אתה נראה לחוץ קצת.."

"אני בסדר" צחקקתי צחוק מובך וסובבתי את הפנים שלי לכיוון אחר, כדי שאני לא אצטרך להסתכל עליו.

"אתה בטוח שהכל בסדר?" הוא הניח את היד שלו על הכתף שלי והתיישב לידי.

"לאא~" התחלתי לבכות וחיבקתי אותו מהר.

"צ׳ימי... מה קרה? למה אתה בוכה? הוא אנס אותך? חשבת שאתה מוכן אבל אתה בעצם לא הייתה מוכן..תענה לי, צ׳ים."

"הוא לא אנס אותי ולא אני כן הייתי מוכן. אני פשוט... פשוט.. גרוע!!"

"גרוע?  גרוע במה? בסקס?" טאהיונג שאל קצת מבולבל, הינהנתי בתור תשובה לשאלה שהוא שאל אותי. "מה גרם לך לחשוב ככה צ׳ים..? מה יש כבר לדעת בסקס ועוד שאתה הבוטום?"

"לא יודע... אולי גנחתי יותר מידי ואני פשוט מכוער, אני שונא את הגוף שלי. ואני לא מבין איך הוא יכול להסתכל עלי בלי להקיא."

"ג׳ימין אני חושב שאתה מגזים... אם גנחת יותר מידי אז סימן שנהנת.. והוא יודע את זה והגוף שלך לא רע בכלל.. וזה לא נכון להגיד את זה. תפסיק להוריד מעצמך, תפסיק לזלזל בעצמך כי זה לא יפסק. וככל שאתה תמשיך יותר לדבר ככה על הגוף שלך, מצב שלך רק ילך ויהיה יותר גרוע. אז תקח נשימה, תפסיק לבכות ותיהיה גאה בעצמך. יש לך חבר, הוא אוהב אותך, הוא טחון.."

"תפסיק עם זה. לא איכפת לי מהכסף שלו.." נאנחתי.

"אבל איכפת לך מהאהבה שלו אלייך?" טאהיונג נאנח.

"כן... ברור"

"אתה חושב שמגיע לו לראות אותך ככה מבואס אחרי הדבר הכי מיוחד שעשיתם ביחד עכשיו?"

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now