32

2.1K 103 17
                                    

"דיי דאדי דיי, תפסיק~~" שמעתי את ג׳ימין מצחקק מתוך שינה, ציחקקתי והקשבתי למה שהוא אומר.
"אי אפשר לעשות את זה בשירותים של הקניון מישהו יכול לשמוע אותנו~" ג׳ימין המשיך..

"ממממ.... למישהו יש חלום כחול...." מילמלתי ואז הוא התחיל לגנוח. הגניחות שלו גרמו לאיבר שלי להתקשות, נצמדתי לתחת של ג׳ימין והתחלתי לזוז לאט. ראיתי את היד שלו זזה בתוך המכנסיים שלו וחייכתי חיוך ערמומי.

"דאדי~~" ג׳ימין גנח..

"מממ כן תצעק את השם שלי תצעק" לחשתי לו והתחלתי לזוז מהר יותר.
ג׳ימין התעורר בבהלה והסתובב אלי מהר.

"מ-מה? דאדי מה אתה עושה??" שמעתי את הקול המובך שלו.

"שמעתי אותך מדבר מתוך שינה חרמן קטן שלי" ציחקקתי וחייכתי את אותו החיוך הערמומי.

"...אתה יכול לעזור לי דאדי בבקשה..?" ג׳ימין אמר בקול נואש.

"פאק... אתה לא צריך לבקש ממני פעמים" אמרתי ועליתי מעליו.

"אתה לא רוצה להדליק את האור קודם...?" ג׳ימין שאל.

"לא... בוא ננסה לעשות את בחושך מוחלט..." אמרתי והלכתי לסגור את התריסים ואת הוילונות.

"א-אני לא רציתי להגיד לך את זה אבל אני קצת מפחד מהחושך...." ג׳ימין אמר בקול מפוחד.

"אתה תיהיה בסדר" אמרתי תוך כדי שאני מחפש את הדרך למיטה.

"דאדי בוא מהר אני לא רואה כלום~~" ג׳ימין התבכיין.

"אני כאן." ציחקקתי ועליתי מעליו, התחלתי לנשק אותו חזק והכנסתי את הידיים שלי מתחת לחולצה שלו.
ג׳ימין הוריד לי את החולצה ואני הורדתי לו את החולצה ואת המכנסיים תוך כדי שאנחנו עדיין מתנשקים.

"רגע. מה השעה?" ג׳ימין עצר אותי.

"לא יודע... אחד אוליי?" גלגלתי את העיניים שלי "בגלל זה אתה עוצר אותי בייבי? בשביל לשאול מה השעה??"

"אני מצטער דאדי." ג׳ימין אמר מהר "תעניש אותי" הוא ביקש בקול חמוד.
נכנסתי אליו בלי הכנה, בלי קרם סיכה וישר התחלתי לזוז מהר..

"אתה ביקשת את זה" אמרתי בזמן שהוא צורח מכאב.

"אההה~~!! אההה!~~" הוא גנח וצרח "פאק!!!!!" ג׳ימין נעץ את הציפורניים שלו בגב שלי והחזיק אותי חזק.
הוא שרט לי את הגב חזק אבל אני בטוח שזה לא היה בכוונה...
המשכתי לזוז בתוכו תוך כדי שאני מחזיק לו את האיבר ומעלה את היד שלי למעלה ולמטה.
הוא גמר ואני גמרתי כמה שניות אחריו "פאק~~ פאק~~" ג׳ימין עדיין גנח והתנשף. יצאתי ממנו ונשכבתי לידו.

"שששש" לחשתי לו וכרבלתי אותו צמוד אלי "אתה לא הולך מחר לעבודה אוקיי..? תנוח מתוק שלי" לחשתי ונישקתי אותו בעדינות.
ג׳ימין התנתק מהר מנישקה כי הוא לא הספיק לנשום לפני..
רק אחרי חמש דקות הנשימות שלו חזרו להיות רגועות יותר ואני כבר הייתי חצי ישן.
הרגשתי נשיקה קטנה על הכתף שלי וחייכתי "אני אוהב אותך" אמרתי  והעברתי את היד שלי על הגב שלו בעדינות.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now