33

2K 101 5
                                    

"בייבי... חזרתי!" צעקתי וסגרתי את הדלת מאחורי, ג׳ימין הלך לכיווני קצת עקום כי כנראה עדיין כאב לו המותניים.
ושניה לפני שהוא הגיע אלי הוא החליק את הרצפה בגלל הגרביים שלו. תפסתי אותו מהר לפני הוא צנח על הרצפה וציחקקתי.

"היי דאדי" הוא חייך חיוך מובך, עזרתי לו להתיישר והצמדתי אותו אלי לחיבוק.

"היי בייבי.." אמרתי וג׳ימין חיבק אותי בחזרה "איפה המשקפיים שלך בייבי? אתה עם אדשות?" שאלתי.

"לא... אממ אני איבדתי אותם לפני שעה.." הוא הסמיק.

"בוא אני אעזור לך למצוא אותם" ציחקקתי והחזקתי לו את היד, הלכנו ביחד בבית וחיפשנו את המשקפיים שלו.

"זה צריך להיות איפה שהוא על הרצפה... כי נפלתי כמה פעמים לפני שהגעת..."

"אח... בייבי אי אפשר להשאיר אותך בלי השגחה הא?"

"אני מצטער.." ג׳ימין נאנח "דאדי אתה תדאג גם ביום שאני אהיה עיוור לגמרי...?"

"ברור... אבל תמיד אפשר למנוע את זה אתה יודע.. אתה יכול לעשות ניתוח" ציחקקתי והתקופפתי לרצפה כדי להרים את המשקפיים שלו "מצאתי" מילמלתי והרכבתי לו את המשקפיים.

"תודה" ג׳ימין חייך "אני מפחד מזה אבל... אני לא אוהב ניתוחים"

"אבל זה יהיה שווה את זה בסופו של דבר...אתה לא תצטרך להרכיב משקפיים יותר..." ליטפתי לו את הלחי.

"מה אני לא יפה עם משקפיים?" ג׳ימין שאל והשפיל את הראש שלו.

"לא לא... אתה מהמם..לא משנה מה. אבל זה סך הכל לטובתך..." הרמתי לו את הראש ונתתי לו נשיקה קטנה על המצח.

"אוקיי... אני אקבע פגישה עם הרופא עיניים שלי..." ג׳ימין חייך אלי חיוך קטן.

"יופי... אז אתה רוצה לעלות לחדר... או שעדיין כואב לך.." חייכתי חיוך ערמומי והעברתי את הידיים שלי לתחת שלו.

"ע-עדיין כואב לי.. " ג׳ימין הסמיק ונצמד אלי "חוץ מזה היום בערב זה הפגישת מחזור שלך... אתה עדיין רוצה שאני אבוא איתך?"

"כן.. יפה שלי אני צריך משהו להשוויץ בו" חייכתי אליו ונישקתי אותו בעדינות, העלתי את הידיים שלי למותניים שלו וחיבקתי אותו צמוד אלי בעדינות.

"תודה שאתה עדין איתי היום דאדי" שמעתי את הקול התמים וקטן של ג׳ימין בתוך החזה שלי בזמן שאני מכרבל אותו על הספה בסלון.

"אני שונא את זה אבל אני אוהב את זה באותו הזמן. כאילו אני אוהב אותך ואיכפת לי ממך ודאמ אין לי על מה לכעוס עלייך. את פשוט חמוד מידי." נתתי לג׳ימין נשיקה קטנה ג׳ימין ציחקק וגילגל את העיניים שלו.

"אני יכול להיות באד בוי..." הוא נשך את השפה שלו.

"אוקיי מחר... אני לא רוצה להכאיב לך... פאק!! אני כן!! אבל אני לאאא!!" נאנחתי בעצבים. "אני לא רוצה לגרום לך לבכות.." מילמלתי.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now