10

3.1K 130 16
                                    

הגענו לבית שלו והוא הרים אותי לחדר "בבקשה.. דאדי... אני אהיה גוד בוי"

"תרגע ג׳ימין.. אנחנו לא נעשה סקס עד שתגיד שאתה מוכן אוקיי. אתה רוצה שאני אגיד לך מה אני אעשה לך היום או שאתה רוצה שזה יהיה הפתעה?"

"תספר לי מה אתה הולך לעשות לי דאדי" הסתכלתי לו בעיניים, יונגי הוריד לי את המשקפיים והניח אותם על השידה שליד המיטה.

"אוקיי, אז בהתחלה אני הולך לתת לך ספאקינג אז אני אשים לך וויברייטור למשך שעתיים ואתה לא תוכל לגמור עד אז כי יהיה לך טבעת שתעצור אותך מלגמור.
ואז אנחנו נבדוק מה מצב החור הבתול שלך" הוא לחש לי באוזן ונישק לי את הלחי.

"ד-דאדי... בבקשה אל תכעס עלי.." עשיתי פרצוף עצוב.

"מה עשית עכשיו ג׳ימין?" הוא נאנח בחוסר רצון.

"אממ כל הדיבורים שלך על מה שעומד לקרות עכשיו גרם לי ל..." הסתכלתי על המכנסיים שלי.

"גמרת?" יונגי הסתכל עלי בפרצוף מזלזל "בלי יד אפילו? וואו אני ארשום את זה כעוד עונש"

"אני מצטער" התקפלתי לכדור על המיטה שלו

"אל... אני לא כועס. בוא נתחיל את הכיף האמיתי עכשיו." יונגי הפך אותי על הבטן והתחיל לתת לי ספאקינג. "אתה עדיין סופר?" הוא שאל אותי.

"כן דאדי 31" הוא נתן לי עוד ספאנק "32" התחלתי לבכות כי ממש כאב לי.

"עוד שמונה בייבי" הוא נתן לי עוד אחד ועוד אחד, זה הרגיש כאילו זה לא עומד להגמר בזמן הקרוב. כשהוא הגיע לארבעים צרחתי בקול, מזל שלא הורדתי את המכנסיים שלי.
התנשפתי חזק ואז יונגי הפך אותי בחזרה על הגב הוא השחיל את הטבעת על האיבר שלי ודחף לתחתונים שלי וויבריטור.
"נתראה עוד שעה זונה" הוא נתן לי נשיקה במצח ויצא מהחדר.
לא הפסקתי לגנוח, הפנים שלי היו ממש אדומות ויכלתי להרגיש את הסומק מעקצץ לי על הלחיים שלי.

"דאדי!!! דאדי!!" אחרי שעה וחצי לא יכלתי יותר כאב לי כל כך. אז התחלתי לצעוק ליונגי שירחם עלי, הוא עלה במדרגות ונכנס לחדר.

"ג׳ימין?" הוא התיישב על המיטה ונישק אותי, רציתי לנשק אותו בחזרה אבל השפתיים שלי רעדו הייתי חלש מידי כל הגוף שלי רעד.
"מה אתה רוצה?" הוא שאל.

"אני רוצה לגמור דאדי בבקשה~~ זה כאוב" אמרתי בבכי.

"אוקיי" הוא הוריד את הטבעת אבל הוא העלה את הוויבריטור לרמה הכי גבוה.

"אאאא~~~לא~~!!!" גמרתי ואחרי כמה שניות גמרתי שוב ושוב.
נעצתי את הציפורניים שלי במיטה והעלתי את האגן שלי טיפה באוויר.

"אתה כל כך סקסי ככה." יונגי אמר וחייך חיוך ערמומי.

"דאדי~ בבקשה~ תעצור את זה~! אני לא יכול יותר~"

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now