47

1.7K 92 19
                                    

"אההה אני לא יכול להחזיק את זה יותר דאדי~~"

"רק עוד קצת בייבי." יונגי אמר.

"כבד לי~~" התבכיינתי, והתחלתי ללכת לכיוןן שלו.

"תרגע זה סך הכל כמה ניירות" יונגי לקח ממני כמה קלסרים.

"אז מהה זה כבד עדיין, אני לא מבין למה אתה בכלל רוצה לקחת את זה הביתה? אני סיימתי להעביר חצי מהם כבר למחשב." נאנחתי.

"ואם עשית טעות? בייבי זה פגישה חשובה אני צריך שהכל יהיה מושלם. אז מתי שאנחנו מגיעים הביתה אני בודק את מה שאתה רשמת בזמן שאתה מעביר את האחרים"

"אבל השעה שתיים עשרה בלילה~~ עבדנו כל היום דאדי~" התלוננתי בזמן שאני מכניס את הקלסרים למכונית.

"תפסיק להתבכיין אתה יכול להרדם באוטו, עד שנגיע הביתה..." נכנסנו למכונית אחד ליד השני. 
השענתי את הראש שלי על החלון ומידי עצמתי את העיניים שלי.
הנהג התחיל לנסוע מהר כי הכבישים היו כמעט ריקים לגמרי.

"אכין לך קפה כשנחזור הביתה..." יונגי אמר וליטף לי את הלחי.
לא עניתי לו והזזתי את הראש שלי טיפה כדי שיהיה לי נוח יותר.
יונגי החזיק לי את היד ומשך אותי לכיוונו "אל תתעלם ממני" הוא לחש בקול רגוע.

"דיי אני עייף" מילמלתי ודחפתי את הראש שלי בחזה שלו.

"אוקיי... תחזור לישון..." יונגי אמר וליטף לי את הלחי.

"אני אוהב אותך אבל אני עכשיו שונא אותך שאתה מכריח אותי לעשות את זה באחד בלילה. למה לא ביקשת ממני לעשות את זה בבוקר?"

"ומי היה מכניס את הנתונים למצגת??" יונגי גילגל את העיניים שלו "נשאר עוד קלסר אחד אז תסיים את זה ותלך לישון." 

"לא צריך להגיד לי את זה פעמיים" אמרתי טון מעוצבן ונאנחתי.
יונגי התעלם ממני והמשיך לעבור על על הדפים. סיימתי את הקלסר האחרון, סגרתי את המחשב שלי ועליתי לחדר שלנו. החלפתי לפיג׳מה והלכתי לישון.
קמתי בבוקר לבד במיטה, כמו שהלכתי לישון... לקחתי את הטלפון שלי מהכרית לידי והסתכלתי על השעה.
'עשר בובקר?!? פאק! אנחנו מאחרים לפגישה!' חשבתי לעצמי וקמתי מהמיטה. רצתי לסלון ויונגי לא היה שם, חיפשתי אותו בכל הבית ולא מצאתי אותו. שמתי לב שהדברים שלו לא היו ליד הדלת כמו בדרך כלל.. אז התקשרתי אליו..

יונגי: "התעוררת. בוקר טוב" יונגי ענה.

ג׳ימין: "אתה בסדר" נאנחתי בהקלה "כבר התחלתי לדאוג שאתה עזבת אותי. איפה אתה?"

יונגי: "אני לא חושב שאתה תצליח להפתר ממני כל כך מהר... ואני עוד שתיי דקות נכנס לפגישה."

ג׳ימין: "אבל למה לא הערת אותי??"

יונגי: "לא יודע למה... פשוט ראיתי שאתה עוד ישן אז נתתי לך להמשיך לישון..."

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now