יונגי עכשיו סיים סבב של חמש פגישות ברצף ואני ממש מפחד. הוא נראה עצבני... אני מפחד אפילו להסתכל עליו. אבל אני צריך לבדוק אם הוא בסדר... אני הבן זוג שלו אני חייב לראות מה שלומו.
דפקתי על הדלת של המשרד שלו "אאאחח מה?!!?" יונגי שאל בקול עצבני ובחוסר סבלנות. פתחתי את הדלת בשקט ונכנסתי למשרד שלו "סיימת את הדפים שביקשתי ממך?" הוא שאל.
שיקשקתי את הראש שלי ונאנחתי "אז למה אתה מבזבז לי את הזמן?" יונגי גילגל את העיניים שלו וחזר לבהות במסך של המחשב."אני רק באתי לראות אם הכל בסדר איתך... אני דואג לך.. אולי- אולי תנוח לכמה דקות..? בבקשה?" נעמדתי לידו והנחתי את היד שלי על הכתף שלו.
"צא מפה ג׳ימין..." יונגי הסתכל עלי בפרצוף עצבני.
"אני אצא.. אם אתה תשכב לנוח..." נאנחתי.
"ג׳ימין אל תגרום לבקש ממך שוב.." יונגי נאנח והעיף את היד שלי מהכתף שלו.
"אוקיי...." עשיתי פרצוף עצוב ויצאתי מהמשרד שלו. לקחתי נשימה עמוקה 'לא לא לא לא אני לא נותן לו להיות ככה' חשבתי לעצמי ונכנסתי בחזרה למשרד שלו.
"ג׳ימין-" יונגי ניסה לדבר אבל אני התיישבתי עליו ונישקתי אותו במקום.
"מה אתה עושה?" הוא שאל והתנתק מהנשיקה."ששש אל תדבר" לחשתי לו והמשכתי לנשק אותו יונגי נישק אותי בחזרה והחזיק לי את המותניים.
קמתי ממנו וגררתי אותו לספה שבמשרד שלו. דחפתי אותו לספה, נשכבתי מעליו והמשכתי לנשק אותו."יש לי עוד פגישה עוד מעט..." יונגי התנתק מהנשיקה שוב ונאנח.
"אוקיי.. אנחנו לא חייבים לעשות שום דבר...אתה רוצה שאני אכרבל אותך?" שאלתי
"לא אני רוצה לכרבל אותך..." יונגי אמר, הוא השכיב אותי לידו וכירבל אותי בעדינות חיברתי בין הרגליים שלנו והכנסתי את הראש שלי לכתף שלו.
"אני יודע שאתה בטח רוצה להעניש אותי עכשיו, אבל אני לא אוהב לראות אותך ככה ואני הרגשתי שאני חייב לעשות משהו כדי להרגיע אותך.. אני מצטער אבל לא הייתה לי ברירה .."
"הכל בסדר" יונגי חייך חיוך קטן
"אז אתה לא כועס עלי??" שאלתי בהתלהבות וחיבקתי אותו חזק.
"איך אני יכול לכעוס על פרצוף כזה..?" יונגי מילמל וציחקק "אני אוהב אותך"
"אני אוהב אותך יותר דאדי" מחצתי אותו והתחלתי קצת לבכות.
"בייבי..? מה קרה???" יונגי שאל אותי והסתכל לי בעיניים.
"שום דבר אני פשוט ממש ממש שמח להיות איתך!"
"Like mother like son"
יונגי ציחקק שוב וליטף לי את הלחי."אני לא כמו אמא שליייי~~" דחפתי את הראש שלי לחזה שלו וקיפלתי את הרגליים שלי.
YOU ARE READING
Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡
Romanceג׳ימין עובד חדש של יונגי, הוא טיפה מגושם אבל זה מה שיונגי אוהב בו. זה חמוד מבחינתו... אבל יונגי מראה לו את זה קצת שונה. יונגי אוהב לשחק בג׳ימין, הוא נהנה מזה, וגם ג׳ימין נהנה מזה למען האמת. ג׳ימין מהופנט מיונגי שהוא לפעמים שוכח להוציא את המילה הנכו...