Sziasztok srácok!
Ez az első ilyen, hogy így átfogóbban szólok hozzátok és remélem, hogy nem kell sokszor megtennem. Szóval, mint láthattátok eddig nagyon aktívan pörgött a történet, elég gyorsan születtek bele az új részek, viszont...
Most egy picit visszább veszek a lazára engedett gyeplőből, és igen, most kezd csak igazán elmélyülni az egész, de hivatalosan is vége a vizsgaidőszaknak és hétfőtől kezdődik újra tanítás.
És mivel szerencsétlen bejárós vagyok ( értsd: Pesten elszórtan megtalálható, vidéki suttyó) ezért nagyon kitolódik minden napom és a szemeszter meg...Na, azt inkább hagyjuk.
ANYWAY
Elsőnek is, szeretnék itt és most köszönetet mondani mindenkinek, aki aktívan követ és kommentel, szóvá teszi az észrevételeit. El nem hinné senki, hogy mennyire sokat segítetek nekem ezzel, az pedig külön rettentően jól esik, hogy valaki Facebookon is felvette velem a kapcsolatot.
Nagyon, nagyon köszönöm ezt nektek!
Habár még messze a vége, remélem, hogy továbbra is követni fogjátok a történetet, én teljesen szerelmes lettem belé, úgyhogy egyhamar nem fog abbamaradni...
VISZONT!
Fontos leszögeznem, hogy mostantól hetente egy részt igyekszem kirakni, mivel:
1. Nem áll szándékomban rövidíteni rajtuk, a 2500-3500 szót szeretném tartani (remélem ezzel ti is egyetértetek)
2. Az időm viszont ezt nem engedi meg, hogy naponta ennyit foglalkozzak vele a szorgalmi időszakban.
SZÓVAL, emiatt döntöttem úgy, hogy a heti egy (maximum kettő) rész mindenkinek kényelmes lesz, nekem is, nektek is, és... a kecske is jóllakik a káposzta is megmarad, tetszik tudni! ^^
ÉS MOST JÖTTÖK TI!
Mivel elég sok morzsát szórtam már most el a történetben, és a fontos karakterek egy része már megjelent, úgy vélem, éppen itt az ideje annak, hogy egy kicsit ti is szóhoz jussatok.
Nagyon remélem, hogy élni fogtok ezzel a lehetőséggel...
Szóval...
TI mit gondoltok?
1. A karakterekről (értsétek: hogy éreztek velük kapcsolatban)
2. A cselekményről (itt gondolok arra, hogy mennyire logikus, hogy mi miért történik és kinek mi az indíttatása)
3. Úgy... az egészről!
Nagyon szépen köszönöm, hogy elolvastátok ezt a gyors kis kitekintést, és remélem, hogy minél több választ kapok a két rövidke kérdésemre, akár privát üzenetben, akár itt, a kommentekben. Ezek segítenek nekem viszonyítani, hogy ti most éppen mit gondoltok és az mennyire kompatibilis az elképzeléseimmel. Így tudom felmérni magamat a legjobban és nagyon nagyon köszönöm [nem tudom elégszer] ha ti ezen keresztül is segítetek engem!
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐀𝐌𝐀𝐑𝐀𝐍𝐓𝐇 ━ ᴀɢᴇ ᴏꜰ ᴅʀᴀɢᴏɴꜱ | 𝐓𝐡𝐞 𝐖𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐫
FanficMiért futsz el, ha zajt hallasz magad mögül? Miért bújsz menedékbe, ha jön a vihar? Miért hagyod ott a bajtársadat a csatamezőn a legnagyobb vérontásban de ugyanakkor miért hagyod a sebzett vadat elfutni? Ha zajt hallasz, menekülés helyett fordulj...