Capitolul 11

131 13 10
                                    


                                                                                      Ivan

Mă trezesc abia în jurul orei 15. Îmi fac un duş rapid, ca mai apoi să mă îndrept spre bucătărie să îmi pregătesc o omletă şi o salată, însă mare îmi este mirarea când deschid frigiderul şi este gol.

Bagami-aş! Sunt un idiot!

Acum trebuie să mă schimb că să dau fuga la un Mega să îmi iau câte ceva de mâncare şi mai trebuie să fac şi un pic de curăţenie şi să bag la spălat. Să fiu al dracu!

Ajung numaidecât la Mega, îmi iau tot ce îmi trebuie pentru omletă şi salată. Pe lângă asta îmi iau şi un bax de bere la doză, Skol. Şi normal că în drumul înapoi spre casă trec şi pe la SuperBet. Doar trebuie să bag câteva bilete, mai ales că diseară este meci.

De cum ajung înapoi acasă mă apuc să îmi pregătesc să mănânc, ca mai apoi să bag o maşină şi în timpul ăsta să dau cu aspiratorul şi cu mopul. În rest este totul curat.

Mă trântesc în pat şi dau drumul televizorului. Opresc pe HBO, unde se pare că rulează un film care pare destul de interesant. Abia după ce se termină filmul descopăr cu stupoare că este ora 17 şi ca Ana nu m-a sunat.

Ce gura măsii?! Trebuia să mă sune până acum. Doar ştiu că i s-a terminat programul de ceva timp, iar ea nu a dat nici un semn de viaţă. Mă decid să o sun eu, însă răspunde abia după al cincelea ton de apel.

— Da? Răspunde ea pe o voce somnoroasă.

La dracu! Am trezit-o din somn.

— De ce nu m-ai sunat când ai ieşit de la muncă? O Întreb eu pe cel mai arţăgos ton al meu.

Oftează, iar mie mi se pare că se gândeşte la ceva, până să îmi răspundă la întrebare.

— Am uitat, Ivane. Diseară la 21 am un eveniment. O nuntă mai exact şi de cum am ajuns acasă m-am băgat la somn pentru cel puţin două ore. Îmi răspunde ea încă pe un ton somnoros.

Fir-ar să fie! Asta nu îmi place deloc.

— Şi mâine la ce oră îţi începi tura la magazin? O întreb din nou.

— La opt.

Asta mă enervează la culme. O să fie ruptă de oboseală, însă nu comentez prea mult având în vedere că ştiu că plăteşte chirie şi se ajunge greu cu banii.

— Bine! Să mă suni când ieşi la ţigară şi când ajungi acasă.

Pare destul de surprinsă de faptul că i-am spus să mă sune când ajunge acasă, având în vedere că este weekend-ul meu liber şi se presupune că la ora la care pleacă ea, eu ar trebuii să dorm. Abia după ce îi explic că în general adorm destul de târziu, de regulă spre dimineaţă, înţelege şi îmi spune că o să mă sune. Apoi închidem apelul.

Mă îndrept în dorul lenii spre bucătărie, de unde îmi scot o doză de bere din frigider, ca mai apoi să mă întorc din nou în cameră şi să mă aşez înapoi în pat.

Să fiu al naibii!

Nu înţeleg ce naiba mă atrage la puştoaică asta şi ce nu mă atrage în acelaşi timp, însă sunt mult mai multe lucruri care nu mă atrag la ea. Lucruri care nu mă atrag la ea, hm? Nu îmi place deloc că se epuizează atât ca să poată să ducă un trai decent, cu toate că o înţeleg, faptul că se machiază aproape zilnic, modul ei de a se îmbrăca, la modul, este mai mereu în blugi şi cămăşi, fie ele închise până deasupra pieptului său combinate cu un maieu sau un tricou pe dedesubt, iar eu prefer mai mult stilul sport. Nu îmi plac nici diferenţele dintre noi, de la vârsta, până la gusturile muzicale. Ea ascultă mai mult artişti străini, din ale căror piese nu înţeleg nimic, fiindcă nu ştiu engleză. Şi când spun artişti străini, aici îl include şi pe Michael Jackson, pe care îl ascultă în cele mai nepotrivite momente, însă pe ea o bine dispune. Iar eu prefer să ascult artişti de-ai nostril, din a căror piese înţeleg şi eu ceva, fiindcă este în limba noastră natală! Ce îmi place la ea? Că în ciuda faptului că se machiază, nu i-a fost ruşine să se demachieze în faţa mea şi în ciuda machiajului de pe faţa ei, diferenţa nu este foarte mare şi este frumoasă. Slavă Domnului că nu m-am speriat de ea demachiată. În caz contrar, aş fi suferit un atac de panică! Îmi mai place la ea şi faptul că este o fata ambiţioasa şi cultă, care roade orice cotor de carte pe care îl prinde. Ah, da! Şi nu îmi place că vorbeşte incredibil de mult şi că este al naibii de timidă.

ŞI să fiu al dracu! În ciuda lucrurilor pro şi contra, ajung la concluzia că merită un bărbat mult mai bun ca mine, nu un beţiv, care mai bagă şi la pariuri. Şi totuşi, nu pot schimba lucrurile astea. De pariuri m-am apucat de cel puţin doisprezece ani şi este un lucru fără de care nu pot să trăiesc. Cât despre băutură, nici nu mai ştiu de câţi ani beau. Şi cea mai urâtă parte este că am seri în care beau până nu mai ştiu de mine. Şi Slavă Domnului că nu sunt un tip agresiv la băutură, însă merge gura fără mine uneori, mult şi prost. Însă ea nu are de unde să ştie toate lucrurile astea. Şi ca setul să fie complet, eu încă nu am reuşit să trec peste despărţirea de fosta mea prietenă din urmă cu 3 ani. Să fiu al dracu dacă mai cred câtuşi de puţin în cuvântul vreunei femei. Marea majoritate sunt interesate doar de situaţia materială a unui bărbat şi cam asta este tot. Aaaa da şi sunt nişte profitoare şi nişte târfe, care doar îşi bat joc de bărbatul de lângă ele, ca mai apoi să îl părăsească sau să facă vreo scenă după ce sunt înşelate, chiar dacă totul este doar din cauza lor.

Eu personal am cam devenit imun la farmecele femeilor.

De Ana îmi place în aceeaşi măsură în care nici nu îmi place de ea prea mult, însă sunt sigur că toate astea se datoareaza doar din cauza atracţiei fizice şi cel mai probabil, după ce o să facem sex o să îmi treacă. Până la urmă este o femeie tânără şi frumoasă, este slăbuţă, are sâni şi fund şi ce naiba ar putea să îşi mai dorească un bărbat de la o femeie atâta timp cât nu îi plac grasele?

Ana clar poate să sucească minţile oricărui bărbat, doar din simplul fapt că arată incredibil de bine şi în fond ce bărbat nu s-ar simţi atras de ea? Poate doar unul nebun!

Însă din nefericire nu ştiu dacă pot să îi ofer ceea ce îşi doreşte ea cu adevărat şi poate că ar fi bine ca după ce facem sex să încheiem naibii şarada asta, sau am putea la fel de bine să rămânem prieteni cu beneficii, până când unul dintre noi îşi găseşte pe altcineva. Până la urmă, ştiu că şi ea este atrasă de mine, la fel cum sunt eu de ea şi nu ar putea să mă mintă că nu este adevărat. Nu sunt atât de prost să nu îmi dau seama de faptul că este atrasă de mine! Are aşa un mod în care corpul său răspunde la atingerile mele, încât nici nu cred că este conştientă de asta şi de cât de mult se pierde într-un singur sărut de-al nostru.

                                                                                     ****

Si iata un capitol si din perspectiva lui Ivan. Cum vi se pare? Credeti ca o sa se schimbe el? Si daca nu o sa se schimbe, credeti ca Ana o sa il accepte cu toate defectele lui? Va astept parerile cu drag!

Nopti pierduteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum