Anunţ

118 10 6
                                    

Dragelor, vreau să vă mulţumesc că aţi rămas alături de Ana şi de Ivan până la sfârşit. Ştiu că probabil nu v-aţi fi aşteptat ca sfârşitul să fie ăsta, însă după cum am promis o să vă şi explic cum a luat naştere Nopţi Pierdute.

Ivan este un bărbat pe cât se poate de real. Este fostul meu prieten, iar Ivan este întocmai construit după el. În primul rând am vrut să scriu despre asta şi să împărtăşesc cu voi experienţa mea. Ştiu că îl consideraţi un om fără suflet şi exact aşa este. 

Eu sunt acea Ana, şi marea majoritate a întâmplărilor sunt pe cât se poate de reale. Am fost suficient de naivă încât să cred că pot să îl schimb şi că pot să îi redau fericirea, însă nu am reuşit. M-am pierdut pe mine în relaţia aceea. A fost o relaţie, toxică şi în acelaşi timp am suferit enorm de mult, însă am învăţat să nu mă mai pun pe mine pe ultimul loc. Nici un bărbat care este ca Ivan nu merită asemenea eforturi! 

Pot doar să vă spun să nu încercati nici o dată ceea ce am făcut eu, fiindcă o să vă aducă doar suferinţă şi este al naibii de greu să te regăseşti pe tine.

 După cum am mai spus, Ivan este un bărbat care a rămas blocat în propriul lui trecut şi întuneric şi nimeni nu o poată să îl ajute. Nici pe el, dar nici pe alţii care sunt blocaţi în trecut. 

Credeţi-mă pe cuvânt! Este o pierdere de timp. Voi puteţi să o luaţi cum doriţi. Eu am vrut să vă împărtăşesc experienţa mea şi poate cine ştie? Să învăţaţi şi voi din greşelile mele.

Mulţumesc încă o dată celor care au rămas alături de persoanajele mele până la final şi dacă v-a plăcut Nopţi pierdute vă aştept şi la Dragoste şi muzică, care momentan are doar trei capitole şi care este diferită de ceea ce aţi citit în Nopţi Pierdute.

Fără voi nu aş fi ajuns nici o dată până aici şi vă ador pentru asta şi pentru susţinerea voastră.

Nopti pierduteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum