izmir'den ığdır'a uzanan röportaj

10.3K 442 656
                                    

ay yine ben.

şu hikayeden kopmamak için yaptığım bir etkinlik daha (etkinlik diyorum ama bölüm kadar uzun yani düşünün 2228 kelime.)

neyse bu bölüm kendime bir söz verdim ve hiç random kullanmayacağım. bu yüzden ciddi gibi olursa bilin ki aslında değil tamam mı?

ben sizlere bana soru yazın dediğimde direkt hikayeyi baştan anlatmamı isteyeceğinizi düşünmemiştim ama neyse (daha demin random kullanıyordun aq winny'si)

başlayalım.

Doruk Kantarcı.

Soru 1-) Nasılsın?

• Şey, iyiyim?

Soru 2-) Şu sıralar neler yapıyorsun?

•Hazırlık. Üniversite sınavı için hazırlanıyorum.

Soru 3-) Hayat nasıl gidiyor?

•Klasik. Yeni bir eve alışma sürecindeyim, bir de sanırım küçük bir hata yaptım. Evi dört oda bir salon aldım, evin içinde Gorgon'u bulamıyorum bazen.

(Mavi gözlerini kısarak güler ve eliyle ensesini kaşır.)

Soru 4-) Merak ediyorum da sen ve Kaya nasıl beraber oldunuz harbiden?

• Ben bir dönem çok sinirliydim, bunu Yağız'a da anlatmıştım. Kendimden emin olmadığım, her şeyden nefret ettiğim bir dönemdeyken ve çapkınken Kaya'yla bir kereliğine beraber olduk. Ancak ikimizde bunun bir hata olduğunu bilerek hiç bu konu hakkında konuşmadık.

Soru 5-) Neden Kaya?

•Çevremde o dönem sadece o vardı. Sarp, Akın'laydı ve bizde iki sap sürekli beraber takılırdık.

Soru 6-) Yağız'a beni tehdit etti derken ne demek istedin? Seni tehdit mi ediyordu?

•Hayır, öyle değil. Bir şekilde varlığı bile sinir bozucuydu, kimseye bunu söyleyemiyor ve her şeyi içimde yaşıyordum. Tehdit gibiydi.

Soru 7-) Gerçekten saklamak zorunda mıydın?

•Evet, elbette. Yağız bana hiç güvenmiyordu ve bana "Daha önce bir erkekle oldun mu?" diye sorması bile beni korkuttu. Çünkü eğer evet deseydim kim olduğunu sorardı ve Kaya olduğunu öğrenirse beni terk ederdi.

Soru 8-) Kaya'nın eski evine geldiği gün neler oldu?

•Konuştuk. Sanırım sadece bunu söyleyebilirim çünkü Winny şuan ebemi sikecekmiş gibi bakıyor.

(Ehehe şeklinde gülüp kafasını eğer. Winny'de aynı şekilde gülümser.)

Soru 9-) Yağız'a sürekli "Sende bağımlılığını söylemedin." diyerek onu suçladın ve yaptığınız şeyi bir tuttun? Sence aynı şey mi?

•Yalan yalandır. Kaldı ki bizim Kaya'yla olan o saçmalığımız geçmişte kalmış ve asla gün yüzüne çıkmamış bir şeydi. Ancak onun söylediği yalan halihazırda kendisini etkileyen ve benimle paylaşmak zorunda olduğu bir şeydi.

Ben bir sürü insanla yattım, kalktım ancak sonuçta hepsi geçmişte kaldı. Asıl soru şu, o nasıl en başından beri bana yalanlar söylemesine rağmen benim onun peşinden koşmamı isteyebilir?

Soru 10-) Kaya'yla olan ilişkiniz cidden geçmişte mi kaldı sence? Kaya az kalsın seni öldürüyordu?

•Onun derdi bendim. Bir şeyleri en başından beri hazmedememişti ve beraber olduğumuz günden sonra da bu konu hakkında konuşmak istemeyen oydu. O bir homofobik'ti ve benimle yattığını kabullenememişti.

animosity |boyxboy|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin