Kendimi Can'ın huzur kokan vücudundan ayırıp gözlerinin içine baktım. Bu sefer gördüm o bakışları.
"Seni seviyorum çünkü uzakta olsan bile yanımdaymış gibi hissettiriyorsun, Seni seviyorum çünkü midemdeki kelebeklere baharı getiriyorsun, Seni seviyorum çünkü sana kırgın olsam bile seninle konuşmak istiyorum, Seni seviyorum çünkü seni düşünürken aptal gibi sırıtmama sebep oluyorsun, Seni seviyorum çünkü..... Dur bi' dakika ya. Ben sana ne ara bu kadar aşık oldum?" Dedim.
"Ben Bora'yı sevdiğini sanmıştım..." dedi yere bakarak.
Histerik bir kahkaha atıp devam ettim. "Gözünün önünde ölüyordum ben Can, gözünün önünde senin aşkından ölüyordum. Ama sen ne yaptın? Bana kör oldun Can. Defalarca baktın bana ama göremedin Can. Senin için içimin için için yandığını, kalbimin acıdığını baktığın halde göremedin sen Can. En çokta ne koyuyor biliyor musun? Herkesi görüp bana kör olman. Beni gör Can. Beni gör...
Daha ne kadar görmezden geleceksin?"dediğimde bana dolu gözlerle bakıyordu.
Kolları ile tüm vücudumu kaplayıp kulağıma acı çeker gibi fısıldadı."Ben bir aptalım İrem. Ben bir aptalım..."
Can'ın beline sarılı bir şekilde ilerliyordum. Beraber sahile kadar yürümüştük. Dünyanın en huzurlu şeyiydi bence sevdiğinşe susmak...
"Bence de." Dedi Can.
"Ne?" Dedim merakla.
"Bence de dünyanın en huzurlu şeyi sevdiğinle susmak."
Ne yani dışımdan mı söyledim?
"Evet."
"Bunu da mı dışımdan söyledim?" Dedim şaşırır bir ses tonuyla.
"Yok güzelim. Zihnini okudum." Dedi dalga geçer gibi.
"Nasıl ya?" Deyince kahkaha atıp alnımı öptü.
Birlikte bir banka oturup ellerimizi birbirine kenetledik."Ya." Diye başladım.
"Ben aşık olmam.
En fazla aşı olurum,
Kaşık olurum,
Şık olurum,
Aş olurum,
Yolunda yoldaş olurum,
İstersen gardaş olurum
Ama aşık olmam." Dedim tek nefesle.
Can kahkaha atmaktan nefes alamaz iken ben de saçmaladığımı anlamıştım.
Ama ne yapayım ben âşık olmam ki?"Ya gülme." Dedim omuzuna vurarak.
"Ta- haahahaha. Ta-tamam gülmedim." Dedi kahkahalarının arasında.
"Ben acıktım." Dedim.
"Balık yemeye gidelim mi?" Dedi.
Gözlerimi büyütüp " Harika olur." Dedim. O,bu hâlime gülümseyip 'tamam' dercesine başını salladı.Beraber bir balıkçıya geldik. Hiç lüks bir yer değildi ve bu benim çok hoşuma gitti. Tahta sandalyelere oturup balık ekmeğimizin gelmesini bekledik. Can sürekli gözlerimin taa içine bakıp gülümsüyordu, ellerini ellerimden hiç ayırmıyordu. Onun aşk ile bakan gözlerine gözlerimi dikip öpücük attım. Öpücüğümü elleriyle kapmış gibi yapıp dudaklarına götürdü.
"Şey yani artık biz sevgili miyiz?" Dedim çekingen bir şekilde.
"Sana sevgilim dediğime göre kesin amca çocuklarıyızdır." Dedi dalga geçerek.
"Of herşeyle dalga geçiyorsun."dedim kollarımı göğsümde birleştirerek.
"Yo ne dalga geçmesi İzmir'lim. Yapar mıyım öyle şeyler?" Dedi gülerek.
Yemeklerimiz geldiğinde nefes almadan yedim. Can'ın bana baktığını hissedince elimdeki ekmeği tabağıma koyup başımı kaldırdım. Can elini tam dudağımın kenarına uzatıyordu ki, elimle 'dur' işareti yapıp dolu ağzımla konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatyalara Fısılda (TAMAMLANDI)
Chick-LitBaşka bir ülkede eğitim almaya başlayan İrem, hiç tanımadığı bir ailede kalır. Hayatının aşkı ile aynı çatı altındadır ama farkında olması uzun sürmüştür. Sevdiği adamın kız kardeşinin kanser olma sebebi tüm sırları açığa çıkarmamak için önemli bir...