Prisiekiu, neturiu fetišo rankoms. Žinau, kad susidaro priešingas įspūdis atsižvelgus į visas šį minčių kratinį iliustruojančių nuotraukų tendencijas.
Hmm, pats, laikas įmesti dar tuziną malkų į tą ugnį, laikas įrašui, kuris net ir su kontekstu atrodys kaip bandymas pasiteisinti.
Visų pirma, rankos yra viena ekspresyviausių kūno dalių. Jau minėjau anksčiau: po veido seka rankos, o paskui - pėdos. Visi try turi begalybę galimų pozų, begalybę būdų susilenkti ir išsitiesti vis kitaip, bet vienas asmuo vistiek turi savą rankų judesių stilių. Vistiek kalbant šios dalys suranda jau seniau išmoktas pozas ir įkrenta į jas. Tiek galimybių, o jos lieka neišnaudotos, tarsi žmogaus gyvenimo modelis, išreištas trisdešimčia sąnarių. Tai mane jaudina, ne kaip nors kūniškai, bet meniškai. Judesiuose užkoduota neapsakomos žmogaus asmenybės is pačios jo esybės paslaptys. O žmonės man patinka. Galiu rėkti, kiek mane jie skaudina ir kiek mes visi kolektyviai turėtume išnykti, bet faktas kaip blynas, man visi žmonės yra žadą atimančiai gražūs. Jei galėčiau visą likusį gyvenimą tik stebėti žmones, tikriausiai tai ir daryčiau.
Kodėl rinkausi būtent rankas, o nei veidus ar pėdas? Rankos, kitaip nei veidai, yra mažiau asmeniškos. Taip, jos išreiškia asmenybę, bet tik piršto antspaudu arba labai įgudusia akimi gali tiksliai identifikuoti rankos savininką. Nenoriu į savo asmeninių sapalionių albumą kišti kitų veidų. Noriu, kad visas dėmesys būtų mano, chaCHA. O pėdų nuotraukų nekeliu, nes, nors jos ir turi galingą ekspresiją, didžiąją laiko dalį yra nematomos. O jei matomos, žmonėms jos iš karto kelia perversijos asociacijas, o aš nenoriu, kad kas nors tai manytų apie mane.
Antra, rankos estetiškai yra labai unikalios. Mano subjektyvia neginčijama nuomone, kartais net pralenkiančios veidus. Jos turi labai ikonišką siluetą ir aiškią struktūrą, kuri atrodo taip pat nuostabiai iš bet kokio kampo. Sakydamas, kad rankos forma yra aiški, nesakau, kad ji paprasta, priešingai - ji yra stebėtinai detali, pilna subtiliausių pokyčių, kurie būdami tokiu dažnu saviraiškos įnagiu tampa be galo reikšmingi. Aš pasaulį matau geometrinėmis figūromis. Rankos struktūra, būdama taip akį rėžiančiai geometriška, bet komplikuota, mane žavi.
Trečia, kadangi rankos yra tokios asmeniškos, o pats esu didelis gėjus, man rankos simbolizuoja žmonių artumą, kurio taip trokštu. Labai noriu laikyti kito ranką. Levai perbėgti jo delnus pirštais, leidžiant pirštų pagalvėlėms pajusti kiekvieną odos rievę. Noriu, kad mūsų pirštai ir jų perteikiamos esybės susipintų, kad abu būtumėme laimingi jusdami vienas kito būtį.
Kalkit mane prie kryžiaus už tokią nekrikščionišką mintį, kad pasakiau kažką apie lytinio intymumo ir savo santykį būdamas aseksualus, bet ei, mano apmąstymai, mano taisyklės. Tai, ką ketinu pasakyt, visiškai sugriauna mano bandymus įtikinti visus, kad neturiu rankų fetišo. Kitą pastraipą galit ir praleist.
Intymių veiksmų darymas rankomis > tik lytiniais organais, o ir apskritai tiesiog glamonės galvos-krūtinės srityje yra nuostabu ir aš nesuprantu, kodėl žmonėms to neužtenka meilei išreikšti. Nemanau, kad tai skaitosi kaip fetišas, aš tiesiog menininkas. Ačiū, maestro Kanarėlė baigė.
2020.03.19, 01:09, karantino sapalionės
YOU ARE READING
Žmogaus Estetika
RandomMintys ir jausmų parodijos, ūžiančios galvoje žmogaus, gyvenančio su pakirptais emociniais sparnais. Mano asmeninis pusiau dienoraštis, pusiau eseistinių kartais kontraversiškų minčių kratinys apie gyvenimą, savo būsenas ir patį Wattpad'ą. Dalys ke...