Visą dieną arba intensyviai dirbau, arba vėl besaikiškai rijau LGBTQ+ turinį TikTok'e, šikart translytiškumo tematika, nes kartais tiesiog reikia pasijusti gerbiamu. Bet žinot, kaip ten su tais TikTok'ais būna - iš pradžių turi kažkiek vilties, kad kada nors galėsi būti toks pat laimingas ir pasakoti savo istorijas, bet baigęs žiūrėti suvoki, kad pasiektum tai, teks brautis per didžiausius brūzgynus. Apėmė ir melancholija, ir savotiška palaima. Pradėjau ne panikuoti dėl to, kas bus, o vėl fantazuoti apie scenarijus, kaip į mano "bedieviškumą" reaguos giminės. Fantazuoti ir galvoti, ką galėčiau atsakyti jiems, kad galėčiau jų moralumo sampratą priminti sunkiu kerziniu batu.
Pirma pradėjau mąstyti apie būdus, kaip jiems galėčiau prisistatyti. Vistiek kažkada tai turėsiu padaryti arba aš, arba mano tėvi, kol būsiu išvykęs studijoms. Labai norėčiau laikyti tai nežinioje ir per kokį balių tiesiog pasirodyti visame gražume. Būčiau šoko faktorius, įgavęs kojas. Norėčiau, kad manęs nepažintų ir kad prisistačius pakeistu vardu gaučiau pirmu planu pamatyti jų reakciją. Noriu pamatyti, kaip bjaurastis ir pyktis perkreipia jų veidus, kaip staiga visiems imtų rūpėti, kas tarp mano kojų, o ne tai, ką švenčia. Bet tai nėra pati geriausia mintis. Nenoriu jautresnėms širdims įvaryti smūgių. Tačiau labai norėčiau nors kartą gauti pažaibuoti žodžiais su aršiau religija besisvaidančia puse.
Žinoma, papildžiau potencialių atsikirtimų į visus staiga labai sukatalikiūkėjusių žmonių komentarus. Kąsti atgal reikia tiesiai į kelius, kad pakirsčiau pagrindinę tikėjimo argumentų ašį. Turiu pasirengęs kelias stiprias kulkas, pavyzdžiui tai, kad imdami mane mušti su "BIblinėmis tiesomis" jie pažeidžia kertinį Biblijos mokymą - meilę artimui. Kad nėra baisiai efektyvu netikintį žmogų vanoti jo atmetamomis tiesomis, nepateikiant joms jokios papildomos analizės. Kartais norisi pilnai perskaityti abu testamentus ir dėl visa ko Torą, kad turėčiau dar daugiau šovinių su citatų garnyru. Bet tingiu.
Pradėjęs galvoti apie krikščionybę prisiminiau visus tuos žmones, kurie Facebook'e agresyviai komentuoja po kiekvienu straipsniu apie covid-19, kad tai Dievo bausmė už žmonių nuodėmes. Toptelėjo mintis "pala, net jei tai ir tiesa, kokio velnio (cha :DDDDD) jam taip daryt?" Jei mūsų laikas žemėje yra išbandymas, jei taip, kaip mes gyvename turi nuspręsti, ar keliausime laiptais į Rojų ar tiesiu taikymu į Pragarą, kur būsime nubausti už visas nuodėmes, kodėl reikia bausti dabar? Ką Liuciferis veiks, jei visi bus nubausti dabar? Ar Dievui taip nepatinka tas, kurio darbas yra atlikti visą purviną darbą, kad neleidžia jam daryti net to? Tai tik patvirtina mano nuostatą, kad jei ir keliausiu Pragaran už buvimą aseksualiu gėjum nedvinariu translyčiu ateistu anarchistu, tai ten bent jau bus ramiau ir šilčiau nei pas diedulį su pykčio protrūkiais. Ar Dievui taip niežti rankos, nors paties mokymai liepia neskriausti kitų? Ką galiu pasakyti, įgavau dar didesnį ateizmo pagreitį.
2020.04.01.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Žmogaus Estetika
DiversosMintys ir jausmų parodijos, ūžiančios galvoje žmogaus, gyvenančio su pakirptais emociniais sparnais. Mano asmeninis pusiau dienoraštis, pusiau eseistinių kartais kontraversiškų minčių kratinys apie gyvenimą, savo būsenas ir patį Wattpad'ą. Dalys ke...