Pirmasis bučinys

12 1 0
                                    

Prisiminiau, kai būdamas užsienyje pirmą kartą realybėje pamačiau tos pačios lyties porą. Du vyrus, sėdinčius parke ant suoliuko. Jie buvo susiglaudę, laikė vienas kito ranką. Man praeinant vienas pabučiavo kitą.

Man tada buvo gal 13. Tada jau žinojau. Žinojo ir aplinkiniai, nes toje aplinkoje pakakdavo ilgesnio plauko ir polinkio menui. Jie žinojo ir pasirūpino, jog apie jų žinojimą žinočiau ir aš.

Porą pamačiau grįždamas į nakvynės vietą. Buvome nakčiai išsinuomavę mažą butuką. Grįžęs užsidariau vonioje ir geras penkiolika minučių sėdėjau ant uždaryto klozeto iš pavydo žliumbdamas į rankšluostį. Toks paprastas momentas, o mano mažai širdelei jis pasirodė neapsakomai gražus...

***

Vis susimąstau, kaip dabartį prisiminsiu būdamas vyresnis. Neturiu ikoniškų prisiminimų iš pastarųjų šešerių metų, o mažus dalykus pamiršiu, nes mano nuotraukų beveik nėra. Iki šešiolikos nesileidau fotografuojamas, o kai susigriebiau buvo nebelikę, kas galėtų įamžinti smagesnius momentus.

Labai norėčiau būti tas senolis su nuotraukų albumu, tas keistas giminaitis, pas kurį atvažiuoti norisi, kuris turi prikaupęs įvairiausių pasakojimų iš gūdžių dutūkstantųjų. Galbūt taip ir bus, nežinau, kas laukia ateity. Bet baiminuosi, kad tokiam kertiniui mano vystymosi periodui neturėsiu nieko ir kad visa tai nugrims užmarštin.

Itin didelė paskata mano nuolatiniam vienišumui yra matymas, kaip kiti žmonės gražiai sugyvena su draugais, kaip dalinasi gyvenimo įspūdžiais internete ir t.t. Suprantu, kad tai neatspindi jų tikro gyvenimo. Bet net ir neleisdami kiekvienos dienos taip, bent jau retkarčiais...

Viena didžiausių svajonių yra kur nors keliauti su vienu ar dviem artimais žmonėmis. Draugais arba mylimaisiais, man nesvarbu. Tai neturi būti kelionė toli. Po šimts, tai gali būti tiesiog žygis nuo vieno Lietuvos krašto iki kito, tiesiog noriu, kad būtume kelyje. Ne pastovioje vietoje. Todėl, kad nuobodžiame kelyje susiformuoja geriausi ryšiai ir ima kilti kvailiausios idėjos. Tenoriu prisiminimų. Smagių, smagių prisiminimų.

2020.04.06.

Žmogaus EstetikaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang