Ekstazė

11 1 0
                                    

Nesitikėjau, kad taip nutiks, bet kol kas esu labai patenkintas nuotoliniu mokymusi. Ne paties mokymosi kokybe, ji kol kas pavažiavusi žemyn, nes mokytojai dar vis nesigaudo, bet atmosfera. Iš tikro esu daug laimingesnis. Bet galbūt taip tik atrodo po dviejų savaičių beveik visiškos izoliacijos.

Tiesa, labai išsiilgau fizinio kontakto, bet per pastarąsias dvi dienas tikriausiai kalbėjausi su daugiau žmonių, nei per savaitę fizinėje mokykloje. Kai visi pasimetę klausinėja vieni kitų, kaip atsakinėti į klausimus ir ima uoliai bendradarbiauti, mokytis tampa dar smagiau, nei paprastai. Padėti kitiems gera. Jaučiuosi reikalingas. Tai neblogai.

Sugrįžęs "į pamokas" vėl turiu dingstį rengtis gražiau, šiek tiek labiau pasipuošti prieš kamerą ir tai taip pat prisideda prie mano nuotaikos pagerėjimo. Tikriausiai būčiau labiau eksperimentavęs su drabužiais karantino metu, bet mano paranojikės smegenys atsisakė taip daryti. Jaučiuosi nuostabiai vėl galėdamas laisviau įsiverti žiedus į ausis. Jaučiuosi nuostabiai vėl turėdamas motyvacijos ieškoti keistesnių drabužių ir faktūrų derinių. Nukrypstant nuo temos ir pasineriant į "man labai patinka drabužiai" vandenis - jei neturėčiau tos neracionalios baimės ir mėgčiau vėrinius ant kaklo, būčiau šimtaprocentinis e-person. Kadangi gimiau vyriškosios lyties, bet su ja pilnai nesiskaitau, galiu tart, kad būčiau e-mail. Nes cha, tariasi kaip e-male pagaunat :DDDDDDDDDDDDDD

Pagaliau turiu kažkokią rutiną ir priežastį keltis ryte, nebesėdžiu su telefonu iki raganų valandos ir veikiu kažką produktyvaus. Šiandien išanalizavau tris kūrinius, susikonspektavau daug medžiagos, susitaisiau savo mylimiasio megztinio sagas ir esu patenkintas savo darbu! Be to, pradėjau planuoti savo laiką, o tai man visad nesiseka, bet dabar turiu paskatos tam. Labai tikiuosi, kad taip bus ir toliau. Man patinka mano energingumas ir entuziazmas. Bendraklasiai skundžiasi, kiek darbo užkrovė per dvi dienas, bet man patinka. Protaudamas su fone grojančia tradicine kazachiška muzika esu ekstazėje.

Ir dar atradau, kad iš tikro mėgstu graikinius riešutus. Jei rašysiu dar kokią istoriją, įkišių jų ten. Bus kivis nr. 2. 

2020.03.31. 

Žmogaus EstetikaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum