Sapalionė Karantine ii

11 0 0
                                    

Aš vienišas jaučiuosi ir kasdieniame gyvenime. Karantinas mane dusina.

Iš visiškos nevilties įsijungiau kažkokius analizės apie k-pop video, kad nors kažkas kalbėtų fone. Nežinau, kodėl būtent juos ar kaip jie atsirado mano akiratyje, kai nemėgstu absoliučiai visko, kas susieta su ta velnio pamesta industrija, įskaitant jos gaminamo produkto, bet tie analizės klipai mane įtraukė. Ne dėl paties aptarinėjamo turinio, o dėl genialių įžvalgų, kurios atsako į visus video autorės keliamus klausimus jai to nesuprantant ir, žinoma, tik patvirtina mano neapykantą industrijai. Man patinka stebėti, kaip žmonės pradeda save neigti šnekėdami, apsimesdami, kad surado kažkokią netikėtą paslėptą tiesą. Tai, va tai yra pramoga.

Vienas video: šitos grupės valdytojas nebuvo geras kapitalistas, todėl grupei nepasisekė. Jei nori, kad sektųsi, reikia kapitalizmo, mes, fanai, norim geresnio kapitalizmo! Kitas video: žmonės, kapitalizmas sugadina viską, gi jo esmė yra gauti kuo daugiau pelno už kuo mažesnį indėlį, kapitalizmas blogai!! Trečias video: dar viena grupė, kurią nužudė tai, kad valdytojas nesekė kapitalistinių tendencijų!!!

Matydamas tokį nesigaudymą raičiaus iš juoko. Atrodytų, kad tai neturėtų būti rimtai priimamas kūrinys, bet geriau paieškojus aišku, kad šitas kanalas yra kažkoks galaxy brain turinį kuriantis dievas k-pop fanų tarpe. Kad jį kur galas, tie korėjietiškos pop muzikos fanai ima parodijuoti patys save.

Kad ir kaip bebūtų keista, šitoks akivaizdus prieštaravimas sau net nėra kvailiausias šiandien mano išgirstas dalykas. Ne. Ko šis kanalas, kalbėdamas visų fanų vardu, tikisi iš k-pop, tai nuoširdžios muzikos, nors turi kelis ilgametražius video, skirtus analizuoti, kaip grupės iškyla ir kaip kapitalizmas yra viskas ko reikia, kas, spoiler alert, niekada nebus nuoširdi muzika. Be to, kad tikisi nuoširdžios muzikos iš industrijos, kuri yra visiškai sufabrikuota, muzikos yra tikimasi daug, po kelis albumus per metus. Ši kūrėja apsileidimu kaltina visus, kurie galėtų palaukti. Kitame šios merginos video yra apverkiami žmogaus teisių pažeidimai industrijoje, kurie ateina būtent iš tokio turinio graibstymo. Dar sekančiame - verkiama, kad Blackpink turi tik devynias dainas ir yra skeliama geriausiai visą k-pop gerbėjų ratą paveiksluojanti frazė: "Veikiau gaučiau du albumus su šūdinais gabalais, nei devynias normalias dainas. Bent jau turėčiau turinio".

Nesigilinsiu į tai, kad mane kaip menininką toks požiūris žeidžia ir net žudo. Žinau, kad ir ką bekurčiau pats, tokie žmonės niekados nebus mano auditorijoje. Bet čia, nuskambėjus tiems dviem sakiniams, ėmiau springti juoku. Iš tikro jai nėra svarbu, kokios formulės naudojamos dainose. Iš tiesų jai nerūpi, kad nauja išleista daina nebuvo gera ir kad meniškumo aspektu jos visos nusileidžia nuotekų grioviui. Ir jai tikrai nerūpi, ką patiria žmonės, kurie yra šokančios ir spiegiančios tos industrijos beždžionėlės. Jai svarbu tik turinys, kad ir koks jis bebūtų. Ir ji kalba už visą bendruomenę.

Tokių žmonių kartais pasidaro gaila. Bet tada supranti, kad jei aš, aibę obsesyvių tendencijų turintis žmogus, galėjau susivokti, gali ir jie. Dėl tolimesnio pasilikimo toje skylėje kalti yra jie patys.

Pasiilgau mūsų pokalbių apie metalą, draugas Anarchija.

2020.03.19.

Žmogaus EstetikaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora