Šitą nuomonių ir ne itin konkrečiai vedžiojamų pamąstymų dienoraštį aš vedu tam, kad išmokčiau kreipti dėmesį į savo mintis, kad galbūt geriau pramokčiau atpažinti savo jausmus, kad galėčiau atpažinti savo būsenas. Iš to iškart kyla klausimas: kodėl parašęs kokią nors litaniją ją įkeliu į čia, kai jos visos galėtų tiesiog gulėti užmirštos viename faile?
Atsakymas akivaizdus - aš noriu dėmesio. Neslėpsiu to. Aš noriu, kad bent kas nors išgirstų apie mano mintis ir gyvenimą. Kadangi didžioji dalis mano minčių yra susiję su viską apimančia vienatve ir buvimu kitokiu, giliai širdyje tikiuosi, kad atsiras bent vienas žmogus, kuris mane supras. Nenoriu savęs vėl įmesti į bendruomenę, kuri tuo gyvena - noriu, kad tai vyktų savaime.
Tačiau yra ir gilesnių priežasčių. Šiuose įrašuose aptariu man rūpinčias idėjas. Tai darau rašydamas, nes piešimą - mano pagrindinę ir stipriausią sritis - skiriu sau pačiam. Piešdamas aš tenoriu jaustis gerai, todėl iliustruoju tik kreivus žmones, sakančius kreivus kvailus žodžius. Neleidžiu sau būti užvaldomas mano gyvenime dominuojančių neigiamų būsenų, neleidžiu sau piešti vent'ų. Todėl tam aš paskyriau rašymą.
Ar tai būtų bergždžias bandymas klausyti neketinančiai auditorijai apie tai, kodėl jų pomėgiai yra blogi, ar tai būtų pasakojimas apie save primenant kitiems, kad tokie kaip aš egzistuojame - visais atvejais rašydamas reiškiu aiškią socialinę ir politinę idėją. Neįmanoma kurti be agendos, net jei to ir nesieki. Dėl to menas yra toks neįkainojamas politinis įrankis. Totalitariniai režimai pirmiausia užčiaupia meno žmones ne be priežasties.
Neneigsiu, kad kai kuriais įrašais aktyviai bandau prastumti ryškiai kairiąsias pažiūras. Neneigsiu, kad kalbėdamas apie savo patirtis ir nuolat primindamas, kad esu gėjus nedvinaris, siekiu prie mano bendruomenės koncepto pripratinti jaunąją kartą. Nesunku suprasti, kodėl taip darau - paprasta savisauga. Mano interesams labai palanku, kad daugiau asmenų mane toleruotų. Dėl to aš ir dalinuosi savo sapalionėmis.
2020.03.21
YOU ARE READING
Žmogaus Estetika
RandomMintys ir jausmų parodijos, ūžiančios galvoje žmogaus, gyvenančio su pakirptais emociniais sparnais. Mano asmeninis pusiau dienoraštis, pusiau eseistinių kartais kontraversiškų minčių kratinys apie gyvenimą, savo būsenas ir patį Wattpad'ą. Dalys ke...