"Herkes hazır mı?" Junmyeon çadır çantasını ve bavulunu eline aldı.
"Hazırız!" Herkes bavullarını eline almış, gitmeyi bekliyordu.
Yaklaşık on beş dakikalık yürüyüşün ardından eski malikanenin önüne gelmişlerdi.
Moonbyul kapıda onları karşılayıp içeri aldı. "Günaydın! Üst kattaki tüm odaları kullanabilirsiniz. Hepsinin yanına yeni çarşaf ve yastık kılıfları bıraktım."
"Günaydın Moonbyul!" Junmyeon merdivenlerden çıkarken aşağı eğildi. "Eğer hala kahvaltı yapmadıysanız kahvaltı Kyungsoo'dan!"
Kyungsoo ona öldürücü bir bakış atsa da Moonbyul çoktan teklifi kabul etmişti.
Hepsi yan yana duran dört odaya yerleştikten sonra dışarı çıktılar. Baekhyun omzuna sardığı havluyla arkadaşlarına el salladı. "Ben hızlıca duş alacağım. Kahvaltıya başlayın siz."
"Tamamdır."
Onlar aşağı inerken Baekhyun da koridorun sonundaki banyoya doğru ilerledi. Kapıyı açacakken kilitli olduğunu fark edip birkaç adım geri gitti.
"Özür dilerim! İçeride kimse yok s-"Kapı açıldığında konuşmayı bıraktı. Chanyeol belinde havluyla karşısına çıkmıştı. Baekhyun nedensiz bir şekilde yere bakmaya başladığında Chanyeol'un güldüğünü duydu.
"Geldiğinizi duymadım. Hoş geldiniz.""Hoş bulduk."
Chanyeol içeri geçmesi için ona yol açtı ve merdivenlerden aşağı sarktı. "Moonbyul! Sargılarım değişecek!"
"Meşgulüm Chanyeol! Kyungsoo'ya yardım ediyoruz!"
Chanyeol gözlerini devirip arkaya döndü. "Baekhyun, biraz yardım gerekebilir."
Chanyeol tekrar banyoya girip dolaptan büyük bir sargı bezi çıkardı. Baekhyun da ona yaklaşıp kolundaki ıslak sargıyı çıkarmaya başladı.
"Canın acıyabilir. Yaraya yapışmış.""Sorun değil... Ama umarım kandan korkmuyorsundur."
Baekhyun sargının son katını çıkarırken Chanyeol'un yarası kanamaya başladı. Sargı ıslak olduğu için derisinin bir parçasını da beraberinde söktü.
Baekhyun dudaklarını ısırdı. Chanyeol hiçbir tepki vermiyordu ama Baekhyun kendi canı acımış gibi irkildi. "İyi misin?"
"Sorun yok."
"Bu yarayı nasıl yaptın ki?" zigzag şeklinde deriyi parçalamış yaraya bakarken bir taraftan da sargıyı sarıyordu.
"İş kazası."
"Tarih okuyan biri nasıl böyle bir iş kazası geçirebilir?"
"Olabiliyor işte." Sargı işi bitince Chanyeol hemen geri çekildi. "Teşekkür ederim."
Chanyeol ortadan kaybolduğunda Baekhyun kapıyı kilitledi ve kendini ılık duşa bıraktı.
*********************
Chanyeol giyinip aşağı indiğinde herkes masayı hazırlama telaşındaydı. "Uzun zamandır evde bu kadar çok kişi olmamıştık."
"Evet! Evde ses olmasını özlemişim!" Jongin mutlu bir şekilde elindeki tabakları arka bahçeye götürdü.
Moonbyul krep karışımını hazırlayıp Kyungsoo'ya uzatıyordu. Yavaşça onun yanına gitti ve kızı kendine doğru çekti. "Moonbyul, bir saniye gelir misin?"
Birlikte kimsenin olmadığı bir odaya geçtiler. Moonbyul kollarını göğsünde birleştirip ona bakmaya başladı. "Dinliyorum?"
"Aslında önemli bir şey değil ama bilmen gerektiğini düşündüm." Chanyeol derin bir nefes aldı. "Baekhyun var ya,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
When The Night Falls || ChanBaek
FanfictionDolunay parlıyor yukarıda, Ve kaçsan iyi olur, Kurtlar oynamaya çıktığında.