Got Teeth Like Razor Blades

2K 326 246
                                    

"Mhm..." Sehun ağrıyan başını tutarak ayağa kalktı. Hava karanlıktı, evde hiç ses yoktu.

Odasından çıktığında gözleri karanlığa hızlıca alıştı. Garipti, karanlıkta bu kadar iyi görmesi mümkün müydü?

İnanılmaz güzel bir koku alıyordu. Ne kokusu olduğunu anlaması birkaç saniyeden kısa sürdü.

Demir.

Bu kokunun ona neden güzel geldiğini anlamasa da takip etmeye başladı. Bahçeye bir adım attığında öylece yerde yatan yavru geyiği gördü.

Buraya nasıl gelmiş olabileceğini bilmiyordu ama ormanın ortasında olduğu için bunu sorgulamadı.

Sehun kokuyu o kadar keskin bir şekilde alıyordu ki burnu sızlamaya başlamıştı.

Yavaşça yavruya eğildi ve çimlere akan kana parmaklarını batırdı. Neden bunu yaptığı hakkında bir fikri yoktu. Tamamen içgüdüsel olarak yapıyordu ve oldukça doğru bir şey yaptığını hissediyordu.

Parmaklarındaki kanı tek tek yalamaya başlarken çalıların arasında bir ses duydu.

Bahçeye parlayan sarı gözlere sahip iri bir hayvan girmişti.

Sehun ona görünmemek için eğildi ve kanı içmeye devam etti. İri hayvan ağzında bir geyik daha tutuyordu.

Sehun biraz daha dikkatli baktı.

Bir kurt.

Sarı gözlü kurt bir şeyleri fark etmiş gibi kulaklarını yukarı dikti ve hırlamaya başladı. Etrafta kimseyi göremeyince ağzındaki geyiği de diğerinin yanına attı.

Ve ardından Sehun'un küçük dilini yutmasına neden olacak bir şey oldu.

Kurt dört ayağından iki ayağa geçti ve kürkü seyrekleşmeye başladı. Demin geyiği ağzında tutan kurt bir anda insana dönüşmüştü.

Chanyeol'a.

Sehun rüya gördüğüne emindi. Uyanmak için birkaç kere kafasını salladı.

"Geyiğin arkasında ne yapıyorsun Sehun?"

Duyduğu şeyle irkildi. Yavaşça ayağa kalktı ve ona baktı. "C-Chanyeol-"

"Neden o kadar şaşkın bakıyorsun? Dolaptaki o kadar eti nereden bulduğumuzu sandın?"

"Ama sen... Sen demin insan değildin."

"Evet, senin de fazla insan olduğunu söyleyemeyeceğim." Chanyeol gülerek onun ellerini gösterdi. "Avımın kanını çalıyorsun."

"Ben... Bunu neden yaptığım hakkında hiçbir fikrim yok. Rüyadayım."

"Hadi, odama gidelim. Sana bir şey göstereceğim."

Sehun daha fazla sorgulamadan arkasına takıldı. Nasıl olsa rüyaydı.

*************

Odaya girdiklerinde Chanyeol üzerindeki kanlı tişörtü yatağın üzerine attı. Kütüphanesinden kalın bir kitap seçti ve Sehun'un önüne attı.

Vampirler Hakkında Her Şey

"Buna ihtiyacın olacak."

"Şaka mı bu? Ben Alacakaranlık tarzı şeyleri sevmem. Ayrıca, kitap okumayı da sevmem."

"Pekala, neden gecenin bu saatinde bir geyiğin kanını içtiğini açıklayabilir misin o zaman?"

"Bilmiyorum... Transa geçmiş gibiydim ve-" Sehun bir an durakladı. "Sen benim vampir olduğumu falan mı ima ediyorsun?"

When The Night Falls || ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin