ślub

1.9K 51 18
                                    

Pov. Julka

4 lata później

Pogodziłam się z Kacprem i nawet mi się oświadczył 8 miesięcy temu. Dziś mamy ślub a jeszcze dzieci mają już 4 latka. Jak ten czas szybko mija. Razem z anielką poszłyśmy do salonu sukien ślubnych i ja mam taką sukienkę.

 Razem z anielką poszłyśmy do salonu sukien ślubnych i ja mam taką sukienkę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A Anielka ma taką sukienkę

Bardzo się cieszę z naszych mini zakupów

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bardzo się cieszę z naszych mini zakupów. Właśnie idziemy do takiego mini hotelu gdzie jest już mama Kacpra i moja mama i będziemy przygotowywać mnie do mojego ślubu.

Pov. Kacpra
Razem z Kubą chyba z pół godziny szukamy idealnego garnituru na dzień mój i mojej kochanej królowej bo księżniczką jest anielka. W kolejnym sklepie wreszcie znalazłem ten garnitur. Wyglądał tak:

Potem z Kubą poszliśmy do smyka i wybraliśmy razem mu taki strój

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Potem z Kubą poszliśmy do smyka i wybraliśmy razem mu taki strój

Myślę że ja i Julcia będziemy zadowoleni i to będzie chyba najwspanialszy dzień w naszym życiu więc chcę żeby było wszystko idealnie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Myślę że ja i Julcia będziemy zadowoleni i to będzie chyba najwspanialszy dzień w naszym życiu więc chcę żeby było wszystko idealnie. Kiedy wszystko było gotowe wsiadłem do auta z Kubusiem i pojechaliśmy do naszego domu gdzie czekał na mnie mój tata i tata Julki który i tak za jakieś 2 godziny po nią jedzie.

Skip time ( ceremonia)

Właśnie stoję przy ołtarzu i czekam na Julkę. I to właśnie ta chwila. Julka weszła z swoim tatą uśmiechając się do mnie czule. Odwzajemniłem jej uśmiech. Powiem że Julcia wyglądała przecudnie.  Po chwili dotarła koło mnie na ołtarz i się zaczęło.

K: ja Kacper biorę sobie ciebie julkę za żonę i ślubuję ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz że cię nie opuszczę aż do śmierci. Tak mi dopomóż panie Boże wszechmogący w Trójcy jedyny i wszyscy święci.
J: ja Julia biorę sobie ciebie kacprze za męża i ślubuję ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz że cię nie opuszczę aż do śmierci. Tak mi dopomóż panie Boże wszechmogący w Trójcy jedyny i wszyscy święci. - mówiąc to patrzeliśmy sobie głęboko w oczy. Po chwili rozległ się po sali głos księdza
Ksiądz :  możecie włożyć obrączki - obrączki leżały obok księdza. Podał mi jedną i włożyłem na palec tej kruszynki która stała przede mną
K: Julio przyjmij tą obrączkę jako znak mojej miłości i wierności. W imię ojca i syna i ducha Świętego.
J: kacprze przyjmij tą obrączkę jako znak mojej miłości i wierności. W imię ojca i syna i ducha Świętego. - mówiąc to i Julcia włożyła mi na palec serdeczny złota obraczke.
Ksiądz : od teraz jesteście małżeństwem. Kacprze możesz pocałować pannę młodą - bez zastanowienia wypiłem się w jej usta. Może nie był on zbyt długi ale na pewno namiętny. Po ceremonii przyszedł czas na zabawę. Bawiliśmy się tak do białego rana no oprócz dzieci które zasnęły chyba o 22 na krzesłach ale i tak byłem bardzo szczęśliwy że moje życie znowu jest kolorowe i jestem szczęśliwy.  Jak ktoś by mi powiedział jakiejś 10 lat wcześniej że będę sławnym youtuberem i dołączę do teamu X gdzie znajdę miłość mojego życia i się z nią ożenię i będziemy mieli dwójkę najcudowniejszych  dzieci na całym świecie które nas kochają bardzo mocno a my ich, to szczerze bym nie uwierzył. Ile przeszkud musieliśmy razem pokonać żeby tu dojść i być szczęśliwą rodzinką. To jest po prostu szalone. Inni by się pewnie poddali na początku ale nie my. Teraz szczęśliwi żyjemy w centrum Warszawy w moim mieszkaniu. Czasem przyjeżdżamy do Wrocławia gdzie mamy mały domek nad jeziorem i działkę ale to częściej na wakacje. Bardzo kocham moją małą rodzinkę i nadal będę.

The end"







( Przeczytajcie nitkę na końcu)














Tak się właśnie kończy moją pierwsza książka o tym shipie. Spodziewajcie się w niedalekiej przyszłości kolejnej bo mam 4 i znowu będzie 5 więc no... Chcę żebyście wiedzieli że będę pisać te książki do póki mi się to nie znudzi albo znajdę inny temat do pisania. Mam nadzieję że wam się podobała tak książka. Miałam skończyć ją już wcześniej ale skończyłam teraz i dla was specjalnie przedłużyłam. Jak chcecie żebym napisała kolejną książkę i shipie Julki i Kacpra to dajcie w kom jakiś fajny tytuł bo ja szczerze nie jestem najlepsza w te klocki. Ja już wam nie truje życie pisaniem i widzimy się za tydzień w poniedziałek na jednej z moich innych książek.
ELUWINA MAŁPKI!🐒

pierwsza miłość ship julka kostera x kacper błoński {ZAKOŃCZONE}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz