KONKURS!

542 7 3
                                    

Moja historia z tymi książkami się skończyła! Świetnie się bawiłam pisząc historię tu. Ale to nie znaczy że książki będą miały koniec i zamknę je bez ciągu dalszego ( wiem że juz to wiecie ale chciałam napisać) więc organizuje konkurs!

Konkurs będzie polegać na napisaniu opowiadania o 3 ekipach ( ekipa friza, team X i theblazehause) (bo zaczęłam oglądać chłopaków) wiem że może być to nie łatwe ale na tym ma to polegać. Żeby było jakieś wyzwanie. Opowiadanie a może bardziej historia ma być napisana na co najmniej 500 słów lub więcej. Historia może być o wszystkim ale muszą w niej być te 3 grupy.

Co osobą które przejmę konto musi mieć:
- Instagrama żebym mogła się z nią/nim kontaktować
- odpisywać na komentarze (co starałam się robić)
- i to chyba wszystko

Jak wygrać.
Ja wybieram zwycięzcę a wybiorę go tak że najciekawiej napisane opowiadanie zwycięża. Może poproszę kogoś jeszcze o pomoc ale to tam jak nie będę mogła się zdecydować.

Gdzie napisać?
Pisać będziecie na swoich książkach lub jak ich nie macie na ig moim wysyłacie to
Moje ig: wiki.stawiszyńska
Jak piszecie to na swoich książkach to proszę oznaczajcie mnie bo inaczej wasze opowiadanie do mnie nie dotrze. Jak coś to możecie się dopytać mnie czy doszło również na moim ig.

Czas macie do 26 sierpnia 2020 roku. A wyniki będą 28 sierpnia 2020 roku.

Jeśli ktoś bierze udział w konkursie niech w komentarzach piszę to 🌹

Jeśli ktoś ma jakieś pytania to również może je zadać w komentarzach

pierwsza miłość ship julka kostera x kacper błoński {ZAKOŃCZONE}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz