Ležím na posteli pořád schoulená. Motá se mi hlava.
,,No tak, zlato. Přestaň bulet." slyšela jsem někde nad sebou. Najednou si lehnul vedle mě. Obejmul mě a přitáhl si mě k sobě. Ale to já nechci. Nebudu tu s ním ležet a dělat, že se nic nestalo, nebo že ho mám dokonce ráda. Trhla jsem sebou. Chtěla jsem vstát z postele, ale držel mě. Musí to vypadat hodně komicky, ale já se tak necítím.
,,Přestaň sebou škubat! Nikdo ti nic nedělá!" řekl jen mírně zvýšeným hlasem. Ne! Prostě se neuklidním dokud mě nepustí. Najednou... Slyším... Jak mi zvoní mobil. Jde to z mojí tašky. On to bohužel zaregistroval taky. Pustil mě a zvedl se. Já se taky zvedla a začal menší souboj o mou tašku. Vytrhl mi ji, vyhrabal z ní mobil a přečetl si kdo volá.
,,Miláček?" řekl celkem pobaveným tónem hlasu. Jimmy! Musím to vzít. Podívala jsem se na toho........ehm.....a chňapla jsem po mobilu. Uhnul se a vzal to. Neneneneneee.
,,Přestaň Sárku otravovat! Jsem její kluk a nedělá mi problém si tě najít a dát ti přes hubu. Ještě jednou se na ni podívej a neznám se. Doufám, že to chápeš." slyšela jsem jak říká do mého mobilu. To snad není možný. Už to nedám. Rozbrečela jsem se. Sedím na podlaze jako troska. Najednou vidím Honeyho jak mi podává mobil s úšklebkem.
,, Proč jsi to udělal?" křikla jsem na něj.
,,Ale princezno, musím to říkat znova?" zase na mě mluví jak na malé dítě. Dřepl si ke mě, naklonil se a do ucha mi zašeptal. ,,Jsi jen moje!"
Odstrčila jsem ho. Neudržel rovnováhu a upadl. Hned se ale sebral.
,,Nejsem tvoje! A nebudu! Jimmymu napíšu... Všechno mu řeknu! Vše co se stalo! Já. Nejsem. Tvůj. Majetek!" křičela jsem na něj jako smyslů zbavená. Znovu se ke mě přiblížil. Surově mě chytil za vlasy a nastavil tím mou hlavu tak, abych se mu koukala přímo do očí. Díval se na mě hrozivě. Viděla jsem přes tu masku jeho oči. Byl v nich vztek.
,,Tak poslouchej, tohle bylo naposledy! Nebudeš na mě řvát, prostě nebudeš! Na Jimmyho zapomeň. Ty jsi moje! Někdo se na tebe jen podívá a já ho zabiju! Pokud nebudeš se mnou nebudeš s nikým! Ještě jednou si na mě otevřeš tu tvoji pusu a Nikol bude v maléru! Rozumíš? Ty mě budeš milovat!" křičel na mě. A mě tekl proud slz po tvářích. Když mě pustil. Byla jsem úplně v šoku. Objal mě. Já mu to opětovala. Neptejte se mě co dělám. Já to sama nevím, držel mě pevně a já mu brečela do hrudi. Nemůžu tohle snášet. Hladil mě po vlasech a říkal: ,,Princezno moje, kdy to pochopíš? Jsem tu s tebou, jsem tu pro tebe. Miluju tě! Jimmy nebyl ten pravý, já to vím. Jednou mě budeš milovat, jednou se pode mnou budeš kroutit nahá a svíjet se v orgasmu. Budeš se mnou mít rodinu. Prostě všechno! Já jsem tvé všechno!" říkal pořád to samé dokola, já jen brečela a nedokázala to pochopit.
,, Nebreč už prosím, je tvých slz škoda. Musíš si je šetřit až budeš plakat radostí. No tak..." řekl a zvedl se, potom zvedl mě a položil mě do postele. Už tolik nebrečím.
,,Odpočiň si sluníčko. Ještě ti napíšu. Vidím vše co děláš na mobilu, nesnaž se o mě někomu napsat. Miluji tě!" řekl a odešel. Jsem unavená. Neskutečně unavená, jak fyzicky tak psychicky. Miluju Jimmyho tak co mám dělat? S touhle myšlenkou jsem usnula.---
Probudilo mě cinknutí mobilu.
UnKnown změnil(a) svou přezdívku na Honey🖤
UnKnown změnil (a) vaši přezdívku na MOJE Princezna🖤
ČTEŠ
๑♡STALKER♡๑ ✓
Roman d'amourAhoj, mé jméno je Sára a je mi 17 let. Mám skvělý život obklopený úžasnými lidmi. Mám nejlepší kamarádku Nikol a úžasného kluka jménem Jimmy. Nemám sourozence, ale mé rodiče mám ráda. Nic bych na tomto životu neměnila (kromě brzkého vstávání do škol...