Už je středa ráno. Abych vás uvedla do obrazu tak:
Včera v noci jsme dojeli na místo. Will mě provedl menším domkem. To co jsem ještě včera stihla postřehnout je, že je to domek bez zahrady. Vše je strašně malé a útulné, ale nevadí mi to. Je to malý zapadlý domek v nějaké uličce. Ideální úkryt.
Ukázal mi nějaký pokoj. Je v něm jen postel, židle a stůl. Hned jsem si lehla a usnula.Před chvílí jsem se probudila, je asi 11:45. Nechal mě spát, protože asi věděl, že budu unavená.
Vzala jsem mobil a rozhodla se napsat rodičům. Hned jak jsem zapla mobil, přišla zpráva od Honeyho......ignor.Sára: Ahoj, jak se máte? Je vše ok? Tady všechno v pořádku. Vrátíte se teda v pátek?
Jako vzorná dcerka jsem napsala SMS abych ujistila rodiče, že jsem v pohodě. Vůbec neutíkám před psychopatem, nebydlím teď v cizím domě mimo město a chodím pilně do školy každý den.
Položím mobil na stůl a jdu najít Willa. Otevřu dveře a vykouknu. Naproti "mému" pokoji jsou dveře. Pomalu je otevřu a zjistím, že je to další pokoj. Určitě je Willův. Nalevo jsou schody. Sešla jsem je a jsem v malé chodbičce. Hned naproti schodům jsou dveře, které vedou ven. A pak jsou tu další dvoje dveře.
,,Wille?" zavolám. Slyším kroky a otevřou se dveře po levé straně.
,,Dobré ráno." usměje se na mě Will.
,, Dobré." usměju se taky.
,,Pojď se mnou, nachystal jsem ti snídani." Řekl a někam šel. Šla jsem za ním. Prošli jsme malou kuchyňkou do obýváku.
Rozvalil se na gauči a kývnul na mě, abych se taky posadila. Sedla jsem si a on přede mně přisunul misku. Je to müsli s mlíkem.
,, Děkuju."
Jen se usmál.
,,A chci ti ještě poděkovat, že tu můžu být a že jsi mi pomohl." dodala jsem a dala se do jídla.
,,To je jasné, kdo by to neudělal? A kdo je vlastně ten tvůj boyfriend?"
,,Já nevím." Pokrčila jsem rameny. ,,Jediné co vím, že je to psychopat. Neznám ani jeho jméno."
,,A jak ho teda oslovuješ?"
,,Vynutil si přezdívku Honey."
,,No tyvole."
Usmála jsem se nad tím.
Když jsem dojedla, ukázal mi, že ty druhé dveře z chodbičky vedou do koupelny, která je spojená se záchodem. Vyčistila jsem si teda zuby a trochu ze sebe udělala člověka.
Pak jsem se odebrala do pokoje, kde jsem spala.
Znova jsem se podívala na mobil. No wow 6 nových zpráv a všechny od Honeyho plus jedna SMS.Mamka: Ahoj Sáro, vrátíme se v noci z pátku na sobotu. Žádná změna plánu. Chybíš nám, pa...
Žádná změna plánu? To se moc často nestává, nevadí no. Do pátku se snad domů vrátím. A pak jsou tu ty zprávy od Honeyho.
Honey: Kde jsi?!
Honey: no tak, to si chceš hrát na schovávanou?
Honey: Kde jsi?! Ptám se naposled
Honey: zapomněla jsi snad na své blízké?
Honey: odepiš!!!
Honey: dobře jak chceš!
Zobrazeno
Honey: zobrazeno? Ok, první bude Nikol
Začínám panikařit. Nevím co odepsat a jestli odepsat. Nenechám Nikol tomu debilovi. Musím něco napsat.
Sára: Honey, prosím nikomu neubližuj
Honey: tak mi řekni kde jsi
Sára: to nemůžu pochop mě, chci si jen uspořádat myšlenky
ČTEŠ
๑♡STALKER♡๑ ✓
RomanceAhoj, mé jméno je Sára a je mi 17 let. Mám skvělý život obklopený úžasnými lidmi. Mám nejlepší kamarádku Nikol a úžasného kluka jménem Jimmy. Nemám sourozence, ale mé rodiče mám ráda. Nic bych na tomto životu neměnila (kromě brzkého vstávání do škol...