Jsem u baru. Mám do jisté míry ráda alkohol, ale takovýhle cluby moc ne. Honey si odskočil na WC tak jen sedím na barové židli a piju kolu s rumem. Hudba hlasitě duní a mně to tu moc nebaví.
,,Ahoj, můžu si přisednout?" řekl nějaký kluk a ani nečekal na odpověď a sedl si na barovou židličku vedle mě. Má blond vlasy a hnědé oči. Pěknej kluk, ale neznám ho.
,,Já jsem Will." představil se a usmál se. Je mi celkem sympatický.
,,Já Sára." usmála jsem se na oplátku.
,,Nechceš jít ven?" tady tě skoro neslyším." řekl a vstal. Přikývla jsem, kašlu na Honeyho.
Šli jsme za roh a tam si sedli na obrubník. Zjistila jsem že mu je 19, holku nemá, má rád psy a fakt je na mně milý. Je mi sympatický, už jen díky tomu, že se s holkou baví normálně a nesleduje ji nebo netýrá. Je to trochu divný, když je mi někdo sympatický díky tomuhle, ale po dnech strávených v Honeyho přítomnosti se mi nemůžete divit.
,,A ty máš kluka?" zeptal se najednou. Celkem mně to zarazilo.
,,No, ehm je to složitější." odpověděla jsem.
,, Jasně." řekl ironicky, ale usmál se.
Pak jsme se dál bavili a já se fakt nasmála. Nejdřív jsem se trochu bála, že je to nějaký úchyl co ti dá něco do pití a pak tě znásilní, ale Will takový není. Začali jsme se navzájem sledovat na sociálních sítích. Pak řekl, že mu mohu kdykoliv napsat.
,,Mimochodem, máš ráda pizzu?" zeptal se.
,,Pizza je moje celoživotní láska." odpověděla jsem s úsměvem.
,,Supeer, kousek odsud je Pizzerie a ještě v ní je určitě otevřeno. Mám celkem hlad. Nechceš tam zajít?" zeptal se s úsměvem. Ráda bych tam šla, ale nemám peníze. Z Honeyho si starosti nedělám. Když mně nehledal do teď tak teď taky nebude.
,,No víš, ráda bych, ale nemám money." řekla jsem Willovi popravdě.
,,Ale já jo." mrknul na mě, chytil mně za ruku (což mě překvapilo, ale nebránila jsem se) a někam jsme se vydali. Neznám to tu, takže jsem šla tam, kam šel on. Cestou znova přišla řeč na Honeyho.
,,Hele tak jak je to s tím tvým klukem?" zeptal se jakoby nic.
,,No víš, já ho nemiluju, ale musím s ním být jinak by mi ublížil nebo ještě hůř ublížil někomu koho mám ráda. Což už se vlastně taky stalo." řekla jsem zjednodušeně.
,,To mě mrzí, potkat ho tak mu rozbiju hubu. Je tě pro něj škoda." odpověděl po chvíli a stiskl mou ruku. Bohužel to byla ta ruka, na které mám ten spálený malíček. Sykla jsem bolestí.
,,Starostlivě se na mně podíval.
,,Co se děje? Co máš s rukou?" zeptal se a zdvihl naše spojené ruce do vzduchu tak, aby na ně dobře viděl. Všiml si mého malíčku i malé ranky po cigaretě.
,,To ti udělal on?"
,,Noo... Jo.." odpověděla jsem a v duchu přemýšlela jak by asi vypadala reakce Willa na ten nápis co mi Honey vyřezal pod klíční kost.
,,Sáro, to musíš začít řešit. Proč ti to udělal?"
,,Zeptal se, jestli ho miluju. Dostala jsem záchvat upřímnosti a řekla mu že ne. Že mi ničí život a že ho nesnáším."
,,Musíš být opatrná. Rád bych ti nějak pomohl."
,,No to je jedno, to se nějak vyřeší."---
Vycházíme z pizzerie. Dali jsme si dohromady Pizzu Hawai. Ať si říká kdo co chce, ale ananas na pizze prostě nemá chybu. Willa jsem si oblíbila. Doufám, že se s ním ještě někdy uvidím.
Když mně dovedl zpátky tam, kde jsme seděli předtím na obrubníku, řekl, že už půjde domů.
,,Až budeš potřebovat, klidně mi napiš. Jsem rád, že jsem tě poznal." řekl a objal mě. Pak odešel.
Já teď nevím co mám dělat. Bojím se vrátit do clubu. Ale asi mi nic jiného nezbývá. Mohla bych ještě počkat u auta, ale je mi venku strašná zima.
Vešla jsem tedy dovnitř. Rozhlédla jsem se. Honey nikde. Aspoň že tak. Vrátila jsem se zpátky na mojí barovou židli. Objednala jsem si další Kolu s rumem. Doufám, že se Honey brzo objeví a pojedeme domů.
Čekám tu, ale Honey nikde. Nejraději bych vstala a odešla pryč. Šla domů, nebo aspoň někam na vzduch. Ale vůbec nevím kde jsem-tohle město neznám, tak prostě budu tady. Najednou uvidím Honeyho. Konečně. Přichází ke mně a sedá si naproti mě.
,,Kde jsi byla?!" zeptal se naštvaně.
,,Chvilku jsem se byla projít, nesnáším ten zápach od cigaret. Chtěla jsem na vzduch." vymluvila jsem se.
,,Proč jsi mi nic neřekla? Mohlo se ti něco stát." řekl starostlivě a už ani ne tak naštvaně.
,, Promiň." odpověděla jsem opatrně.
,,Hm, co to piješ?"zeptal se pak klidně.
,,Kolu s rumem."
,,Tak to jo." řekl a napil se z mého kelímku. Škoda že v tom není jed. Pomyslela jsem si.
,,Nepojedeme už domů prosím?"
,,Tak jo, princezno."
Co se mu to stalo? Je nějaký hodný, ani není naštvaný.Nasedli jsme do auta. Netuším jestli neměl alkohol, ale raději to nebudu řešit.
Cestou jsme si krásně popovídali. Něco opravdu není v pořádku. Jaktože se s ním dá takhle bavit? Najednou z rádia začalo hrát Counting stars od Onerepublic. Začala jsem si zpívat. Miluju tu písničku. Je trochu starší, ale to mi nevadí.
Když jsme přijeli domů bylo asi třičtvrtě na jednu. Převlékla jsem se do pyžamových kraťásků a tílka. On si na spaní vzal jen tepláky. Má nádherně vypracovanou hruď a břicho. Lehl si za mnou do postele. Otočila jsem se k němu čelem. Ta nenávist kterou k němu cítím se najednou úplně vytratila. Co to se mnou je? Podívala jsem se na něj. Chvíli jsme si po tmě hleděli do očí.
Pak se nepatrně pohnul a najednou zase ležím pod ním. Je na mně natisknutý, ale stále si hledíme do očí. Už to nevydržím, v břiše mi létají motýlci. Trochu nadzvednu hlavu a je to poprvé, co jsem se já přitiskla dobrovolně na jeho rty. Rukou ho hladím po zádech.
,,Neprovokuj." řekl po chvíli s úšklebkem, když se odtáhl.
,,To se nesmí?" odpověděla jsem s úšklebkem já.
,,Jasně že se to může, ale neručím za to, že tu za chvilku pode mnou nebudeš ležet nahá." mrknul na mě.
,,A komu by to vadilo?"
,,Vážně neprovokuj, nechci s tebou spát už takhle brzo." řekl.
,,Ale něco bych pro tebe udělat mohl." dodal po chvíli. Spojil znovu naše rty a rukama mi pomalu začínal stahovat kraťásky. Vzal mou ruku a mými prsty začal kroužit tam dole. Tohle není masturbace ne? Začala jsem si to užívat. Celou dobu na mně mluvil. Koukal se mi u toho do očí, ale to já už nezvládala. Bylo to strašně zvláštní, ale bylo to příjemné.---
Když byl konec, znovu mě políbil.
,,Byla jsi šikovná. Dobrou noc princezno."
,,Dobrou noc."
Potom jsme usnuli v objetí.Tak jak se vám příběh líbí? Je to teď mezi Sárou a Honeym celkem zvláštní, že?
Za každou hvězdičku, komentář i čtenáře jsem moc ráda <3
ČTEŠ
๑♡STALKER♡๑ ✓
RomanceAhoj, mé jméno je Sára a je mi 17 let. Mám skvělý život obklopený úžasnými lidmi. Mám nejlepší kamarádku Nikol a úžasného kluka jménem Jimmy. Nemám sourozence, ale mé rodiče mám ráda. Nic bych na tomto životu neměnila (kromě brzkého vstávání do škol...