Part 23

2.4K 148 4
                                    

Σήμερα ξυπνήσαμε όλοι πολύ νωρίς. Η ώρα ήταν 5 το πρωί όταν χτύπησε το ξυπνητήρι. Ξυπνήσαμε και οι δύο κατευθείαν και χωρίς ούτε καν να αλλάξουμε κατεβήκαμε κάτω. Συντησαμε όλους τους άλλους στον διάδρομο. Φτάσαμε όλοι μαζί στο γραφείο. Στις 5.10 περνάει κάθε μέρα ο ταχυδρόμος. Το περιμεναμε πως και πως. Μετά από λίγο έφτασε. Ο Steve έτρεξε μέχρι εκεί για να πάρει την αλληλογραφία. Την έφερε μέχρι το γραφείο.

"Ο καθένας μας έναν φάκελο" διέταξε ο Adrian
Αρχίσαμε να ανοίγουμε τους φακέλους  διαβάζοντας τις πρώτες σειρές. Ψάχναμε να βρούμε τον φάκελο με την ανακοίνωση της κηδείας. Είναι παράδοση. Κάθε φορά που κάποιος πεθαίνει ή σκοτώνεται πρέπει να κληθούν όλες οι μαφίες στην κηδεία.

"Το βρήκα,το βρήκα" φώναξε ο Lukas
"Τι λέει?" Ρώτησα
"Με λύπη σας καλούμε στην κηδεία του αγαπημένου μας γιου Gianni Garcia που μας άφησε χθες το απόγευμα απο καρδιακή προσβολή."

Χαρήκαμε όλοι μας. Κάναμε γυρες γύρω γύρω στο δωμάτιο.

Μετά από λίγες ώρες ο Adrian και οι υπόλοιποι του σπιτιού έπρεπε να φύγουν. Εγώ δεν μπορούσα να πάω για να μην κινήσω υποψίες και να μην με αναγνωρίσει ο φρουρός. 

Στην κηδεία

Adrian pov

Το ευχαριστήθηκα που τελείωσα με άλλο ένα κάθαρμα και ένοιωσα υπερήφανος για τα παιδιά που τα κατάφεραν χωρίς σχεδόν καθόλου βοήθεια. Τώρα πρέπει να φορέσω το κουστούμι μου και την μάσκα του στεναχωρημένου για να πάω στην κηδεία. Το ποσό βαριέμαι δεν περιγράφεται.

Μετά από ώρα φτασαμε στο νεκροταφείο. Βλέπω τον Fillip να κάθεται στεναχωρημένος σε μια καρέκλα.
"Συλλυπητήρια" του λέω πλησιάζοντας τον
"Να σε καλά παλικάρι μου"
Κάθομαι δίπλα του και περιμένω να μιλήσει.
"Είναι κρίμα ήταν πολύ νέος"
"Ναι Ήταν. Από καρδιά έγραφε το χαρτί "
"Ναι έτσι είπαν στο νοσοκομείο. Αν και δεν το περίμενα. Ο φρουρός μου λέει πως φταίει μια κοπελιά που ήρθε και τον είδε,  αλλά ποιος πιστεύει κάθε ηλίθιο ντουκι"
"Τι να σας πω. Δεν ξέρω. Αν ήταν κάτι άλλο θα σας το έδειχναν στο νοσοκομείο. Είναι κρίμα να πεθαίνουν νέοι άνθρωποι άδικα. Όλα θα πάνε καλά"
"Μακάρι. Εσύ πως πάει η δουλειά?"
"Καλά. Τώρα έγινε μια βλακεία βέβαια και ακόμα ψάχνω να βρω ποιος είναι ο καινούργιος μου εχθρός "
"Καλή τύχη"
Α ρε γερό. Πίστεψες πως δεν ξέρω πως ήσουν εσύ. Μάθε να τα βάζεις μαζί μας.
Έπρεπε να περιμένουμε να τελειώσει και όλοι βαριομασταν την ζωή μας.

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖'𝙨 𝘿𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧Where stories live. Discover now