3 μήνες μετά
Πώς πέρασαν Έτσι 3 μήνες, ακόμα απορώ. Όντως η μαφία έκλεισε. Αν και ακόμα δεν είμαστε σίγουροι αν όντως έχουμε σβησει όλα μας τα ίχνη. Δεν είναι εύκολο να εξαφανιστείς από τον υπόκοσμο. Αλλά μπορώ να πω πως τα καταφέρνουμε αρκετά καλά.
Τι έχει γίνει σε αυτούς τους μήνες, πολλά.
Αρχικά η Ara μαλώσει με τους γονείς της και πια μένει όπως παλιά στο σπίτι, μερικές φορές την πιάνουν οι στεναχώριες της για τους γονείς της Αλλά πάντα ο Adrian καταφέρνει να της αλλάξει διάθεση.
Η Ky Και ο Kurt παντρεύτηκαν, από τις μεγάλες στιγμές της οικογένειας. Ο Lucas και η Sarah αραβωνιαστηκαν, ενώ ο Steve πια νοίκιασε ένα διαμέρισμα και ζει την ζωή του διασκεδάζοντας, ο αιώνιος φοιτητής όπως τον φωνάζουμε.Και τέλος ο Roberto εκείνος πια είναι στο στρατό και πάλι καλά τον έχουν στο στρατόπεδο έξω από την πόλη και δεν είναι μακριά. Επίσης μπορεί να βγαίνει. Νοικιάζει ένα διαμέρισμα στην ίδια πολυκατοικία με τον Steve και από ότι φαίνεται καλοπερναν οι δύο τους. Αποφάσισε να φύγει από το σπίτι και νομίζω έπραξε σωστά. Χρειαζόμασταν όλοι λίγο χώρο. Αυτό βέβαια έχει καλό αποτέλεσμα στην σχέση μας. Πολλές φορές κοιμάμαι εκεί, όταν με αφήνει ο Adrian.
Και γω πια ειμαι ξανά μαθήτρια της Δευτέρας λυκείου, σε καινούριο σχολείο όμως. Μένω στο σπίτι και έχει αναλάβει την πλήρη κηδεμονία μου ο Adrian και η Ara όμως μετά από ένα συμφωνητικό. Έχω γονείς πια. Δεν είναι ακριβώς σαν γονεις ειναι λιγο πιο ήρεμα όλα. Και το λατρευω αυτό.
Αυτή είναι η ζωή μας πλέον. "Φυσιολογική" και καλά.
Δεν άλλαξε κάτι σε οτιδήποτε αφορά τις σχέσεις μεταξύ μας. Κάθε Κυριακή είμαστε όλη μαζί όπως και πολλες από τις υπόλοιπες μέρες.
Ας ελπίσουμε πως έτσι θα συνεχιστεί.......
YOU ARE READING
𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖'𝙨 𝘿𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧
ActionΤι γίνεται όταν ένα μικρό κορίτσι γίνεται μέλος της πιο επικίνδυνης μαφίας της Σικελίας; Τελικά οι μαφιόζοι είναι μόνο στη δουλειά ψυχροί δολοφόνοι ή και στην πραγματικότητα? Η ιστορία ενός κοριτσιού που αγάπησε την μαφία