Part 25

2.3K 150 8
                                    

Οι μέρες μας περνούσαν υπέροχα. Με την δουλειά προχωρούσαμε βρίσκοντας ακόμα περισσότερα στοιχεία για τον Arthur ,να τελειώνουμε και με αυτόν. Όλοι ήταν ευτυχισμένοι, ο Adrian με την οικογένεια της Ara τα πηγαίνουν θαυμάσια πια. Εγώ με τον Roberto δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Ίσα ίσα που νοιώθω τέλεια που είμαι μαζί του και όλοι οι υπόλοιποι είναι στην ίδια κατάσταση. Αλλά ήξερα πως ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό. Και είχα δίκιο. Για αυτό βρίσκομαι στο δωμάτιο μου να βαράω τα μαξιλάρια και να βγαίνουν δάκρυα από τον θυμό.

Άκουσα την πόρτα να χτυπάει. Δεν θέλω να ανοίξω σε κανέναν.
"Sia άνοιξε θέλω να μιλήσουμε. Έλα μικρή δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι" ακούστηκε η KY πίσω από την πόρτα.
" Θέλω να μείνω μόνη μου. Αφήστε με ήσυχη"
"Αν δεν ανοίξεις θα φέρω τον Roberto να σπάσει την πόρτα"
Σηκώθηκα να ανοίξω σκουπίζοντας τα μάτια μου. "Μην τολμήσεις να τον φέρεις εδώ"
"Τι ακριβώς εγινε?" Είπε σκουπίζοντας το τελευταίο δάκρυ μου.
"Είμασταν σε δουλειά χθες. Και καλά ένα πάρτυ σε ένα club. Στόχοι μας ήταν δύο άντρες. Αλλά αυτοί ήταν στα celebrity VIP και εκεί απλά έπρεπε να μας αφήσουν να περάσουμε. Είναι κοπέλες έξω. Εγώ έδωσα στην μια το ρολόι μου και με άφησε. Και γυρνάω να δω τον ακατανομαστο και τον βλέπω να φιλιέται με την άλλη και όχι μόνο. Και εκτός από αυτό δεν τον άφησε και να περάσει. Και μπηκα μόνο εγώ. Η δουλειά έγινε. Βγήκα έξω από τα VIP που με περίμενε και από τα νεύρα μου τον έσπρωξα. Αλλά ήταν η άλλη μπροστά μας και μου κάνει μια 《Τι κάνεις εκεί ρε ηλίθια?》
Και είμαι σε φάση δεν το ζω. Το αγνοησα και προχώρησα. Και με τραβάει από τον ώμο και μου λέει τρόπους δεν σου μάθανε? Και της λέω Ούτε και σε σένα φαίνεται. Άιντε από δω. Και άρχισε να λέει κάτι που δεν θυμάμαι. Και λέω στον άλλον έλα πρέπει να φύγουμε. Εντωμεταξύ εκείνος να μην κάνει τίποτα. Και τον πιάνει και τον φιλάει και εκείνος δεν τραβιέται. Και εγώ απλά έφυγα και μετά από λίγο ήρθε. Βγήκαμε έξω και μόλις απομακρυνθηκαμε λίγο, σταμάτησα. Και μου λέει τι έπαθες και απλά τον ρωτάω τι ήταν αυτό και μου απαντάει διαφορά κάλυψη. Να μου έχει ανέβει το αίμα στο κεφάλι. Και ήμουν σε φάση τι λες τώρα, υπήρχαν και άλλοι τρόποι να μπεις και να με καλύψεις. Και λέει εγώ δεν βρήκα άλλον εκείνη την ώρα και αφού σε κάλυψα καλά τελείωσε. Και απλά του έδωσα χαστούκι και του είπα βρες ένα τρόπο να καλύψεις και αυτό καλά. Άρχισα να πηγαίνω στο αυτοκίνητο και με τράβηξε και μου λέει συγγνώμη αν σε πείραξε. Μην ανησυχείς απλά μια γκόμενά ήταν που δεν θα ξαναδώ ποτέ . Τραβήχτηκα και πήγα στο αυτοκίνητο. Μετά γυρίσαμε σπίτι και τα υπόλοιπα τα ξέρεις."
"Μάλιστα. Και τώρα πως νοιώθεις?"
"Θέλω να του σπάσω το κεφάλι "
"Μάλιστα. Έλα πάμε κάτω"
"Δεν πάω κάτω"
"Ναι αλλά τα αγόρια περιμένουν ποτέ θα ξυπνήσεις γιατί σε θέλουν κάτω για δουλειά. "
"Παίρνω ρεπό σήμερα"
" Sia τέλειωνε"
"Πωωωω. Την δουλειά μου μέσα"
Είπα πηγαίνοντας να βγω έξω.
"ΠΟΥ θα πας έτσι?"
"Κάτω?" Είπα ειρωνικά
"Ναι καλά. έχεις δει πως είσαι? Σε χειρότερη κατάσταση από ζόμπι"
"Δίκιο έχεις " είπα κοιτάζοντας με στον καθρέφτη.
Έπλυνα το πρόσωπο μου και με περιποιηθηκα λίγο πριν κατέβω.
Μπηκα στο γραφείο με τις τελευταίες δυνάμεις που μου έμειναν.
"Καλημέρα" είπα μπαίνοντας
"Καλημερα μωρ..."πηγε να μου πει
"Μην τολμήσεις" απάντησα κοιτώντας τον δολοφονικά
"Καλημέρα "μου απάντησαν οι υπόλοιποι 
"Λοιπόν. Τελευταίος στόχος πριν τον Arthur είναι ο υποδιευθυντής της αστυνομίας, κύριος Jobi κωδικό όνομα Kasy. Θα αυτοκτονήσει που λέτε μεθαύριο. Όσο γίνεται η δουλειά πρέπει να μην το καταλάβει η γυναίκα του. Έχετε καμια ιδέα πως θα της τραβήξουμε την προσοχή?" Άρχισε ο Adrian
"Στείλτε τον Roberto. Ξέρει καλά από αυτά" Είπα χωρίς να τον κοιτάω, κοιτώντας τον φάκελο με τις πληροφορίες. Τον είδα να σφίγγεται
"Μπορούμε να την παρακολουθήσουμε και να καθυστερήσουμε το πρόγραμμα της για να κάνουμε την δουλειά μας. " πρότεινε
"Καλή ιδέα το κρατάμε" είπε ο Adrian
Μετά από λίγο είχαμε βρει σχέδιο. Θα την παρακολουθήσουμε, το έχουμε ήδη κάνει, και θα τις καθυστερήσουμε το πρόγραμμα. Ενώ ο Steve και ο Kurt θα τον κανονίσου. Οι υπόλοιποι θα βρούμε τρόπους να την καθυστερήσουμε. Αφού είναι όλα καλά και τελειωσαμε βγήκαμε έξω και προχώρησα προς τα πάνω. Πριν προλάβω να βγω καλά καλά μπήκε μπροστά μου ο Roberto . Άνετα τον πλακωνα τώρα.
"Τι ήταν αυτό?" Με ρωτάει προφανώς εκνευρισμένος.
"Ποιο ?"
"Η πρόταση που έκανες μέσα"
"Αυτό που μόλις είπες, πρόταση." Είπα προσπερνώντας τον
"Sia. Γάμω " ακούστηκε, καλά να πάθει. 
Η Μέρα πέρασε κάπως έτσι. Εγώ μόνο με τα κορίτσια και τα αγόρια μόνα τους. Το βράδυ όταν πήγαμε για ύπνο, καθόμουν μόνη μου στο δωμάτιο. Μου ήρθε μήνυμα στο κινητό.

Roberto 

11.30
           
Θα έρθεις? Δεν μπορώ να κοιμηθώ μόνος μου πια

11.33

Τόσες συγγνωμες ζήτησα. Τι άλλο θες ? Ρε μωρό μου έλα δω.

11.37

Τόσες? Γιατί δεν τις θυμάμαι ?

11.37

Συγγνώμη
Συγγνώμη
Συγγνώμη
Συγγνώμη
Θες και άλλες?

11.45

Μου λείπεις γαμωτο σου
Έλα δω. Δεν πρόκειται να δω σειρά μόνος μου. Έλα δω.

Ακολούθησαν και άλλα τέτοια μηνύματα μέχρι αργά το βράδυ που δεν απάντησα. Έβαλα το κινητό μου στην σιγαση και έπεσα για ύπνο.

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖'𝙨 𝘿𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧Where stories live. Discover now