Μια βδομάδα μετά
Ξύπνησα από τη φασαρία που ακουγόταν από κάτω. Κοίταξα στο κινητό μου και έγραφε πως η ώρα ήταν 7.45.
Γιατί κάνουν τόση φασαρία τόσο νωρίς?
Αφού κατάφερα και σηκώθηκα, έβαλα τις παντόφλες μου και κατέβηκα κάτω χωρίς να αλλάξω ή κάτι τέτοιο. Φτάνοντας στην μέση της σκάλας είδα το χάος που επικρατούσε στο σπίτι. Οι υπηρέτριες να τρέχουν να καθαρίσουν, η Ara και η KY να τις βοηθάνε, ο Adrian με τον Kurt, τον Lukas ,τον Steve και τον Roberto να έχουν αφήσει την πόρτα του γραφείου ανοιχτή και να φωνάζουν πως δεν θα προλάβουν. Και γω να κάθομαι να τους χαζεύω ήσυχη να τρέχουν στο χάος .
Άφησα την Ara και την KY να καθαρίζουν και πηγα στο γραφείο να μάθω τι γίνεται.
"Καλημέρα, τι γίνεται εκεί έξω?"απόρησα
"Καλημέρα" μου είπαν ταυτόχρονα όλοι μαζί.
Στην ερώτηση μου απάντησε πρώτος ο Kurt "Έρχεται ο θείος του Adrian από την Ρώμη και...."
"Και τρέχουμε να προλάβουμε" είπε ο Adrian ανήσυχος κάνοντας μια μικρή παύση.
"Ο θείος μου είναι λίγο κολλημένος με την καθαριότητα και γενικά την τελειότητα "συνέχισε.
"Γι'αυτό όλος ο χαμός μέσα" ξεφωνισα
"Ακριβώς" μου είπε ο Steve
Άρχισαν όλοι να κοιτάζουν ο ένας το άλλον, μου φάνηκε πολύ περίεργο.
"Πηγαίνετε λίγο μέσα παιδιά θέλω να μιλήσω με την Sia" είπε ο Adrian σταματώντας την σιωπή που επικρατούσε.Απόρησα λίγο, γιατί πάντα σε ότι λέμε είναι όλοι μπροστά.
"Είναι κάτι σημαντικό, γιατί πρέπει να πάω να βοηθήσω τα κορίτσια έξω " είπε περίεργα
"Είναι αρκετά σοβαρό , δηλαδή Όχι τόσο άλλα... πρέπει να το συζητήσουμε" είπε παίρνοντας μια βαθιά ανάσα.Τι στο καλό έχει γίνει
"Έχω κάνει κάτι ?" Ρώτησα με απορία
"Όχι, απλά ο θείος μου έχει και αυτός μαφία και είναι λίγο παλαιών αρχών και θα ήθελα να σε παρακαλέσω να μην αναφέρουμε πως είσαι στην μαφία, γιατί δεν με βλέπω ζωντανό.."
"Εμ οκ, καταλαβαίνω, δεν είναι τόσο συνηθισμένο κοπέλα στην μαφία, αλλά τι θα κάνω την υπηρέτρια?" Του απάντησα , αν και κανονικά δεν θα το δεχόμουν άλλα τον είδα τόσο αγχωμένο και τόσο προβληματισμένο και τον λυπήθηκα μωρέ. Σιγά ένα χατήρι είναι.
"Προς θεού δεν θα σε έβαζα να κάνεις την υπηρέτρια. Θα κάνεις την γυναίκα του Roberto "
"ΤΙ ΠΡΑΜΑΑ???" Είπα και σηκώθηκα από την καρέκλα που καθόμουν, σκέψου πόσο πανικοβληθηκα.
"Κάτσε να σου εξηγήσω" είπε προσπαθώντας να μην αγχωθεί ακόμα περισσότερο.
" Λοιπόν ο θείος μου πιστεύει πως ο σκοπός της ζωής είναι να είσαι καλός μαφιόζος και να έχεις οικογένεια. Αν σε δει χωρίς κανέναν εδώ μέσα θα φανταστεί και γω δεν ξέρω τι και είμαι 100% σίγουρος πως θα αρχίσει να σε προσβάλει. Γι'αυτό θα πρέπει να κάνεις την κοπέλα του Roberto"είπε παίρνοντας μια βαθιά ανάσα"Οκ θα το κάνω, αλλά μόνο για το χατήρι σου." Είπα και τον είδα κατευθείαν να χαμογελά
"Αλλά έχουμε πολλά προβλήματα " συνέχισα
"ΤΙ προβλήματα?" Είπε παίρνοντας πάλι την αγχωμένη του φάτσα
"Καταρχάς έχω το σήμα της μαφίας στο χέρι μου και κατά δεύτερον αν ο θείος σου είναι έτσι όπως τον περιγράφεις δεν θα θεωρήσει πως είμαι μικρή για τέτοια πράγματα?"
"Λοιπόν.. η Ara μου είπε πως το τριαντάφυλλο μπορεί να το καλύψει με Make up και για το δεύτερο ο Roberto έτσι και αλλιώς είναι δύο χρόνια μεγαλύτερος από σένα, την δικιά του την ηλικία την ξέρει, την δική σου όμως όχι, θα πούμε πως είσαι και συ 18"
"Οκ τότε όλα καλά ,πάω να βοηθήσω μέσα "
"Πήγαινε "
Προχώρησα και πριν ανοίξω την πόρτα γύρισα και κοίταξα τον Adrian "Στον Roberto το είπες ?" Ρώτησα με μεγάλη απορία
"Ναι, χάρηκε πολύ " μου απάντησε με ένα περίεργο τόνο φωνής, κοιτώντας με , με περίεργο βλέμμα που δεν ξέρω και γω τι υπονοούσε
Δεν απάντησα άνοιξα την πόρτα και πηγα να βοηθήσω στο καθάρισμα.Αφού καθαρίσαμε πήγαμε να ετοιμαστούμε.
Ο Adrian είπε να βάλουμε οχι κάτι καθημερινό άλλα όχι και πολύ επίσημο. Βγάλε άκρη τώρα. Τελικά έβαλα ένα κόκκινο φορεματάκι που βρήκα στην ντουλάπα , κάτι απλό. Έπρεπε και να βαφτω γιατί λέει μια κυρία μαφιόζου είναι περιποιημένη. Όσο έκανα το μακιγιάζ μου χτύπησε η πόρτα."Ναι?"
"Εγώ είμαι να μπω ?" Ακούστηκε ο Roberto πίσω από την πόρτα.
"Μπες"
Άνοιξε αργά την πόρτα και μπήκε μέσα στην αρχή δεν τον κοίταξα γιατί είχα και ένα eyeliner Να κάνω.
"ΤΙ κάνει η γυναίκα της ζωής μου?" Είπε γελώντας
"Κόψε την πλάκα" απάντησα γελώντας , βγαίνοντας από το μπάνιο. Στην αρχη δεν τον κοιταξα ,γιατι εκλεινα το νεσεσερ μου. Όταν γύρισα και τον κοίταξα, έμεινα. Ήταν πολύ όμορφος σήμερα. Φορουσε μαύρο κοστούμι πρώτη φορά στα χρονικά με μαύρο πουκάμισο και κόκκινη γραβάτα. Μέχρι και τα μαλλιά του ήταν κολλημένα πίσω με ζελέ, συνήθως τα αφήνει όπως να'ναι άλλα σήμερα..
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ πολύ Και συ είσαι πολύ όμορφη σήμερα"μου είπε χαμογελώντας
"Διαβάσεις και σκέψεις?"
"Διαβάζω εκφράσεις και βλέμματα του προσώπου σαν σωστός μαφιόζος."
"Μάλιστα κύριε" του απάντησα
"Είναι ώρα να κατεβούμε κάτω γυναίκα"είπε χαχανιζοντας
"Ότι πει ο αντρουλης μου" είπα και άνοιξα την πόρτα. Κατεβήκαμε κάτω και καθίσαμε στον καναπέ με τους υπόλοιπους. Η ώρα περνούσε και όλοι περιμέναμε τον θείο....
VOUS LISEZ
𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖'𝙨 𝘿𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧
ActionΤι γίνεται όταν ένα μικρό κορίτσι γίνεται μέλος της πιο επικίνδυνης μαφίας της Σικελίας; Τελικά οι μαφιόζοι είναι μόνο στη δουλειά ψυχροί δολοφόνοι ή και στην πραγματικότητα? Η ιστορία ενός κοριτσιού που αγάπησε την μαφία