PART 5

3.2K 186 5
                                    

Οι μέρες περνούσαν με μικρές δουλειές. Ακόμα με πρόσεχαν και δεν είχα γίνει επίσημο μέλος της μαφίας. Αύριο ήταν τα γενέθλια μου.Δεν ήξερα πως να νοιώσω που έκλεινα τα 16. Ήταν τα μοναδικά γενέθλια που ένοιωθα όμορφα. Ήξερα πως έχω κάποιους να νοιάζονται για μένα. Αυτές ήταν οι τελευταίες μου σκέψεις πριν με πάρει ο ύπνος. Ξύπνησα Καλημέρα λοιπόν.
Πλυθηκα, ντύθηκα και κατέβηκα κάτω για πρωινό. "Καλημέρα" φώναξα κατεβαίνοντας την σκάλα. Δεν ήταν κάνεις στην τραπεζαρία, ούτε στη κουζίνα, ούτε στο σαλόνι. Άρχισα να ανησυχώ. Άρπαξα ένα όπλο που βρήκα και αφού άκουσα θόρυβο από την πισίνα, πήγα να δω.
Περπατούσα αργά για να μην με καταλάβουν βγηκα εξω και τους βρήκα όλους με μαγιό, κρατώντας μια τριώροφη τουρτα με 16 κεράκια.
"Τι κάνετε εδώ εσείς?" Είπα πριν δω όλο το πάρτι
"Αν και ειμαι χαρούμενος που άρχισες να σκέφτεσαι έτσι σε παρακαλώ άσε το όπλο κάτω ....."Ειπε Ο Kurt.
"Με τρομάξετε, ανησύχησα" είπε και άφησα το όπλο.
Άρχισαν όλοι να μου τραγουδάνε για τα γενέθλια μου.
Έσβησα τα κεράκια και το πάρτι άρχισε.
Μετά από κάμποσες ώρες ήρθε η σειρά των δώρων
Ο Adrian και η Ara μου έκαναν δώρο ένα κολιέ που αν το ανοίξεις έχει μια φωτογραφία από όλους μας. Η KY και ο Kurt μου έφεραν κάτι ρούχα που είχαμε δει και μου άρεσαν, ενώ η Sarah και ο Lukas μου έφεραν σκουλαρίκια που ταίριαζαν με το κολιέ. Τελευταίος έμεινε ο Roberto που πριν να μου δώσει το δώρο άρχισε να μιλάει
"ΤΟ δικό μου δωρο δεν είναι ακριβώς δικό μου είναι από όλους μας...Θα σε παρακαλούσα να κάτσεις στην καρέκλα και να κλείσεις τα μάτια."

Κάθησα και έκλεισε τα μάτια μου και μπορώ να πω με πήρε λίγο ο ύπνος. Όταν ξύπνησα άκουσα τον Roberto να λέει ότι όλα εντάξει και πως τελειώσαμε. Άνοιξε τα μάτια μου και είδα ζωγραφισμένο στο χέρι μου ένα τριαντάφυλλο.

Το σήμα της μαφίας
Άρα είμαι πια επίσημο μέλος της
Μου ήρθε να βάλω τα κλάματα

"Καλώς ήρθες επίσημα λοιπόν στην μαφία"είπε ο Adrian Και όλοι χειροκρότησαν.
Δεν είπα κάτι απλά με ένα τεράστιο χαμόγελο πήγα και τους αγκάλιασα έναν έναν!

Η μέρα πέρασε πολύ όμορφα βλέποντας ταινίες στον καναπέ.

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖'𝙨 𝘿𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧Where stories live. Discover now