Part 20

2.5K 167 11
                                    

Ειπαμε να παίξουμε NBA  στο playstation. Καθίσαμε στον καναπέ και αφού συνδεσαμε την τηλεόραση αρχίσαμε να παίζουμε. Φυσικά και έχανα όπως πάντα.
Σε κάποια φάση ακούστηκε ένας περίεργος θόρυβος από την πίσω αυλή. Διέκρινα μια σκιά στο γρασίδι. Τι στο καλό

Χτύπησα δύο φορές το πόδι του Roberto. Και του έδειξα την σκιά.
"Ο Adrian κοιμάται μόνος του πάνω" ξεφωνησα
"Θα τον σκοτώσουν"

Σηκώθηκα από τον καναπέ και αργά περπάτησα μέχρι την πόρτα. Πήρα τα όπλα που κρεμόταν από την θήκη στο καλόγερο.
"Πάνε πάνω στον Adrian Και γω θα μείνω εδώ "

Αφού έμεινα στο σαλόνι. Είδα την σκιά να πλησιάζει την ανοιχτή μπαλκονόπορτα. Πήγα και κρύφτηκα πίσω από την κουρτίνα.
Αφού έφτασε και νόμιζε πως δεν είναι κανεις γύρω του , έβγαλα το χέρι μου από την κουρτίνα και τοποθέτησα το όπλο πίσω από το κεφάλι του.
Έπιασα τα χέρια του και Με το γόνατο μου κλώτσησα την πλάτη του.
Δεν μπορούσε πια να κάνει κάτι
Άκουσα πυροβολισμο από πάνω.
Δεν μου άρεσε αυτό.
"Αν θες την ασήμαντη ζωούλα σου ανέβα την σκάλα" του είπα   τραβώντας τον να ανέβει την σκάλα.
Φτάσαμε έξω από το δωμάτιο του Adrian. Άνοιξα την πόρτα και...

Roberto #pov

Εκεί που και πάλι την κέρδιζα, μου τράβηξε την προσοχή δείχνοντας μου μια σκιά στον κήπο. Όχι πάλι.  Κρατώντας το όπλο στο χέρι μου σε θέση να πυροβόλησω  όποιον βρω μπροστά μου. Φτάνω έξω από το δωμάτιο του Adrian. Ανοίγω την πόρτα και βλέπω έναν άντρα έτοιμο να των σκοτώσει πυροβολώντας τον.
"Δεν θα στο συνιστούσα" του λέω βάζοντας το όπλο μου στην πλάτη του.
"Ούτε και γω" μου απαντάει φέρνοντας το όπλο του Ακόμα πιο κοντά στο κεφάλι του.
Δεν μπορεί απλά να ξυπνήσει.
Όσο τον παρατηρώ βλέπω πως δεν αναπνέει μόνο από την κοιλιά άλλα και από το στήθος. Αυτό σημαίνει πως είναι ξύπνιος.
"Νομίζω πως θα σου λείψει πολύ " λέει πριν πατήσει την σκανδάλη.
Μόλις την πατα βλέπω τον Adrian να προλαβαίνει να γυρισει το όπλο προς τον τοίχο
Αλλά εκείνος γυρνά κατευθείαν και πυροβόλα εμένα. Νιώθω να πέφτω κάτω. Η μπλούζα μου ήταν υγρή από το αίμα. Πέφτω κάτω και βλέπω αυτόν τον άνδρα να πιάνει τον Adrian και να τον σηκώνει όρθιο. Τοποθετώντας το όπλο στο κεφάλι του. Την ίδια στιγμή μπαίνει μέσα η Sia Κρατώντας άλλον ένα έτοιμη να τον πυροβολήσει.

Sia pov

Μπαίνω στο δωμάτιο και βλέπω τον Roberto  πεσμένο στο πάτωμα. Όχι ρε φίλε. Ένας άλλος κρατούσε τον  Adrian  και το όπλο του σημαδευε το κεφάλι του.

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖'𝙨 𝘿𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora