Part 35

2.2K 144 2
                                    

Χαρούμενη πια ξυπνάω. Ήταν τόσο ωραία όλα αυτά που έγιναν χτες.
Σηκώθηκα πλυθηκα και κατέβηκα κάτω
Ο Roberto κοιμόταν ακόμα. Κουράστηκε πολύ τις τελευταίες μέρες οπότε δεν τον ξύπνησα.
Κατέβηκα την σκάλα και βρήκα την Sarah και την KY ξυπνιες να στρώνουν το τραπέζι.
Κοιμήθηκαν όλοι εδώ χθες.
"Καλημέρα στις όμορφες" φωνάζω ενώ μπαίνω στην τραπεζαρία
Με καλημερισαν. Και άρχισα να τους βοηθάω και γω. Μετά από πολύ λίγα λεπτά μπήκε και η Ara μέσα.
"Καλημέρα"είπε εξαιρετικά χαρούμενη
"Καλημέρα" της ειπαμε
-Ky-"Τι έχεις εσύ?" Ρώτησε είχε ένα παράξενο χαμόγελο
-A-"Εε τίποτα "
-S-"Φαίνεται κάποια πέρασε καλά χθες "σχιολειασε ειρωνικά
-A-"Τι εννοείς?"
-S-"Έχεις δει τον λαιμό σου ? Σαν να σε έφαγε βρυκόλακας"
Προσπάθησα να μην γελάσω 
-S-"Εσύ μικρή μην γελάς Γιατί και ο δικός σου Έτσι είναι. Σε καλύτερη κατάσταση βέβαια"
"Επιστρέφω σε λίγο " απάντησα κατευθείαν και βγήκα από το δωμάτιο
Αμάν ρε Roberto .

Αφού σηκώθηκαν και οι υπόλοιποι και φάγαμε πρωινό ήρθε η ώρα για την κουβεντούλα που ήθελε να κάνουμε όλοι μαζί ο Adrian.
Δεν ξέρω τι να περιμένω να ακούσω.
Και ούτε θέλω να φαντάζομαι μπήκαμε όλοι στο γραφείο στις γνωστές μας θέσεις.
"Λοιπόν. Αυτό που θα σας πω το σκέφτηκα παρά πολύ και εγώ ο ίδιος δεν ήξερα αν πρέπει να το ξεστομησω ή όχι Αλλά μετά από όλη αυτή την περιπέτεια στην Ρωσία το αποφάσισα. Δεν ήταν εύκολο και το συζήτησα και με τον Kurt. Η μαφία μας κλείνει!" Είπε πιο σοβαρός από ποτέ
"Ορίστε?" "Πας καλά? Ακούς τι λες?"
"Μας κάνεις πλάκα Έτσι?"
"Ξέρεις τι κάνεις αν κλείσεις την μαφία Έτσι?" Αρχίσαμε όλοι να λέμε. Περίμενα πως θα είναι πλάκα και πάει να μας την φέρει.
"Ακούστε με! Ακόμα και ο πιο ασήμαντος εκτελεστής θα πάρει κάτι. Το αποφάσισα Γιατί κατάλαβα τον πραγματικό κίνδυνο. Θα είναι καλύτερο για όλους μας. Η σχέση που έχουμε θα παραμείνει, ξέρετε πως σας θεωρώ οικογένεια μου. Απλά δεν θα σκοτώνουμε κόσμο πια. Υπάρχουν και άλλες λεπτομέριες που θα σας τις πω. Έχει κάνεις να ρώτησει κάτι?" Απάντησε.

Τώρα είναι σίγουρο καταστρεφομαστε. Νιώθω τον κόσμο μου να καταστρέφεται την ζωή μου να τελειωνει. Δεν θέλω να επιστρέψω στην παλιά ζωη. Δεν γίνεται να τα ξεχάσω όλα.

-R-"Εμείς τι θα απογινουμε?"
-S-"Με αυτό που κάνεις  μας αφήνεις σαν αδέσποτο στο δρόμο"
"Όλοι μας έχουμε ανάγκη την μαφία. Πώς θα βρούμε δουλειά? Εγώ δεν έχω καν χαρτιά. Τι θα απογινουμε?"
-A-"Φυσικά και θα σας κανονίσω όλους. Ο καθένας σας θα πάρει μια επιχείρηση μου για την πάρτη του, θα σας βοηθήσω σε ότι θέλετε. Να βρείτε σπίτι, Φυσικά και μπορείτε να μείνετε και εδώ. Ο καθένας σας Θα πάρει και κάποια χρήματα μαζί. Δεν θα σας παρατουσα."
Οι περισσότεροι ανακουφιστηκαν όταν άκουσαν αυτά τα λόγια. Όμως εγώ όχι.
"Εγώ δεν έχω καν χαρτιά. Δεν υπάρχω καν. Τι θα κάνω?" Είπα γεμάτη απόγνωση
-A-"Θα τα κανονίσουμε και τα δικά σου"
"Ναι? Και τι θα μου βγάλεις παράνομη ταυτότητα, θα μου δώσεις κάποια λεφτά και...." ήταν λες και έσπασα. Οι αμφιβολίες και ο μοναδικός φόβος μου βγήκε με νεύρα
"Σία...." προσπάθησε να με ηρεμήσει ο  Steve
"Θα κρατήσουμε όλοι μας την σχέση που είχαμε. Μην ξεχνάτε πως στο χέρι σας έχετε κάτι που συμβολίζει ανθρώπους που παλεύουν για να επιβιώσουν και τους θεωρείτε οικογένεια. Κάτι που χρειάζεται επέμβαση για να φύγει. Η μαφία κλείνει Ναι,  αλλά όχι αυτή η οικογένεια. Γιατί εγώ έτσι σας βλέπω. Σαν την οικογένεια που έχασα και δεν πρόκειται  να ξαναχασω. Με αυτό τον τρόπο δεν θα ξαναμπλεξω κανένα. Δεν θα περιμένω να δω αν είστε ζωντανοί. Απλά θα γίνει μια αλλαγή. Είναι το καλύτερο για όλους, σκοτωσαμε ήδη αρκετούς, και δεν έχω πρόβλημα με αυτό, το γούσταρα όταν το έκανα. Αλλά τώρα όχι Γιατί θέλω για όλους μας μια ζωή που θα περνάμε  καλά και αυτό δεν γίνεται Έτσι. Εντάξει?"

Όλοι όταν ακούσαμε τα συγκεκριμένα λόγια άλλαξε η έκφραση του προσώπου μας. Καταλάβαμε πως μας προστάτευε. Και μένα τα νεύρα μου έφυγαν. Δεν ξέρω τι νιώθω τώρα. Είναι σαν να είμαι κενή. Να μην ξέρω πως πρέπει να νιώσω. 

"Όσο για σένα μικρή. Ορίστε. Δεν ξέρω τι σκέφτηκες πως θα κάνω μα αυτό ήταν το καλύτερο. Όπως και για όλους τους άλλους. "Είπε και μας εδώ σε στον καθένα έναν φάκελο.

"Είναι τα λεφτά που πέρασαν στους λογαριασμούς σας, διάφορες δουλειές που ξέρω πως σας αρέσουν και σας βρήκα θέσεις. Όπως και θέσεις σε πανεπιστήμια, σχολεία..."
Άνοιξα το Φάκελο

Έγγραφο Υιοθεσίας

Υπογράφεται επίσημα από τον Κ.Adrian Bandalo η υιοθεσία της αγνώστων στοιχείων 16χρονης νεαρής ονόματος: Sia
Όνομα υιοθεσίας: Sia Bandalo

Το κοίταξα και το ξαναδιάβασα για να καταλάβω τι στα αλήθεια λέει. Δεν γίνεται. Για τι να το κάνει αυτό? Η χαρά και ο ενθουσιασμός πλημμύρισαν το σωμα μου

"Adrian τι είναι αυτό?" Ρώτησα για να βεβαιωθώ πως δεν βλέπω όνειρο.
"Είσαι η μόνη ανήλικη, χωρίς οικογένεια,και δεν θα σε άφηνα στους δρόμους" 
"Το ευχαριστώ είναι λίγο"
"Αρκετό θα έλεγα"
Του έδωσα μια αγκαλιά.

-L-"Θα μας πείτε και μας?"
"Να σας συστήσω την Sia Bandalo, την νόμιμη κόρη μου,που αν όλα πάνε καλά με την Ara Όπως υπολογίζω θα έχει και μητέρα σε λίγα χρόνια "
-L-"Εεε?"
-R-"Το ήξερα πως δεν θα την άφηνες"
-A-"Θα το έκανα και για σένα Αλλά είσαι ενήλικος τι να σε κάνω? Ξέρεις πως σε έχω σαν γιο μου Έτσι? "
-R-"Ναι και πάλι καλά που δεν το έκανες  δηλαδή για δεν θα μπορούσα να έχω σχέση με την αδερφή μου "

Πόσο τέλεια μερα.
Νιώθω ευγνώμων για όλα δεν ξέρω τι έχω κάνει για να αξίζω τόσα

𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖'𝙨 𝘿𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora