Ξύπνησα απο την φασαρία που κυριαρχουσε.
Μας βγάλαν όλους έξω για πρωινό και πραγματικά απλά ήθελα μόνο γλυκό.
Ένας από τους φύλακες μας ξεχώρισε από την ουρά και μας έβαλε πάλι μέσα στο δωμάτιο της ανάκρισης.
Και τους δύο μαζί σήμερα. Καινούργια κόλπα.
Καθίσαμε στις καρέκλες και αφού ήρθε και ο αναίσθητος από χτες.
Μας καλημερισε και άρχισε τις ερωτήσεις"Πριν αρχίσουμε να σας πω πως σήμερα θα απαντά ο ένας για τον άλλον. Και σε μερικές ερωτήσεις χρειαζόμαστε την γνώμη και τον δύο.. Λοιπόν Sia μας είπες ότι γνωριστηκατε σε σπίτι ενός φίλου σου και από εκεί αρχίσατε να μιλάτε, ενώ ο Roberto από δω υποστηρίζει πως γνωριστηκατε σε ένα πάρτυ. Πώς το εξηγείτε αυτό,?"
Όχι ρε. Πρώτη ερώτηση και τα θαλασσώσαμε ήδη.
Πέρασε ήδη αρκετή ώρα μέχρι να απαντήσω. Αλλά πάλι καλά απάντησε ο Roberto πιο γρήγορα.
"Απλά στο σπίτι αυτού του φίλου μας είχαμε πάει και οι δύο για να βοηθήσουμε να στηθεί το πάρτυ. Αλλά ήταν και άλλοι οπότε γνωριστήκαμε κατά την διάρκεια." Πετάχτηκε ο Roberto από δίπλα.
"Ακριβώς αυτό" συμφώνησα
"Και μένετε μαζί?"Και κάπου εδώ αρχίζουμε να κλαίμε. Τι λες τώρα?
"Περιμένω μια απάντηση "είπε υψώνοντας την φωνή του"Όχι.....Ξέρετε εγώ μένω μόνη μου κοντά στο κέντρο ενώ ο Roberto μένει μόνος του στο κέντρο "
Πάλι καλά που μου ήρθε στο μυαλό το σπίτι του Lukas στο κέντρο."Μάλιστα. Και πηγαίνετε στο ίδιο σχολείο?"
"Εγώ το παράτησα μετά την Τρίτη γυμνασιου. " απάντησα βιαστικά
"Και εγώ το έχω τελειώσει"
"Και τι θες να κάνεις?"
"Πρώτα θα πάω στρατό "
"Οκ"
"Και πως εξηγείτε την κατηγορία. Θεωρείστε μέλη της μαφίας. Άρα και ένοχη για χρόνια φυλάκιση. Ξέρετε και οι δύο πολύ καλά πολεμικες τέχνες και πάνω από όλα εσύ Sia έχεις σημάδι από τραύμα σφαίρας στον δεξί ώμο σου. "Είδε τη σφαίρα. Τώρα κάνουμε την προσευχή μας και ελπίζουμε σε ένα θαύμα. Σκέψου κάτι γρήγορα.
"Το να ξέρουμε πολεμικες τέχνες δεν πιστεύω να θεωρείται ενοχοποιητικό στοιχείο. Και το σημάδι που αναφέρατε είναι από μολύβι και φυσικά Όχι από σφαίρα."
Μακάρι να το πιστεψε
"Κάτι ακόμα. Πόσο χρόνων είστε? Θέλω να απαντησει ο ένας για τον άλλον."
YOU ARE READING
𝙈𝙖𝙛𝙞𝙖'𝙨 𝘿𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧
ActionΤι γίνεται όταν ένα μικρό κορίτσι γίνεται μέλος της πιο επικίνδυνης μαφίας της Σικελίας; Τελικά οι μαφιόζοι είναι μόνο στη δουλειά ψυχροί δολοφόνοι ή και στην πραγματικότητα? Η ιστορία ενός κοριτσιού που αγάπησε την μαφία