"Bir kez daha, nerede kalmıştık?" Murat gülümsüyor ve Melodi'nin elini sıkıyordu. Sonunda elini çekip saçlarından geçirdiğinde koyu kahverengi gözleri masasının sol yanındaki çekmecelerine kaydı. "Buraları dün düzenledim. Hoşunuza gidecek bazı şeyler var." Çekmecenin üstüne takılı olan kilidi çevirip açtı ve içindeki dosya yığınını çıkarıp masanın üstüne dizdi. Farklı renklerde bir sürü dosya vardı.
"Bunlar nedir?" Melodi dosyalarla ilgilenmişti ama elini atıp bakmadan önce Murat Bey'in söyleyeceği şeyi beklemesi gerektiğini düşünerek durmuştu. Oturduğu sandalyede arkasına yaslandı ve karşısındaki adama karşı ne hissetmesi gerektiğine karar vermeye çalıştı. Kim olduğunu, ne yapmaya çalıştığını bilmiyordu. Dediği gibi sadece katili mi yakalamak istiyordu?
Murat Melodi'nin bakışlarındaki endişeyi yakalamıştı. "Sizinle bir süreliğine ortaklık kuruyoruz bu doğru. Bunun iki sebebi var, Melodi Hanım. İlki sizin tehlikede ve konunun içinde olmanız. İkincisi ise karşımızdaki düşmanın bir gölge olması ve onunla baş etmek için size ihtiyacımız olması. Sizin de yapmayı istediğiniz şeyin onu yakalamak olduğunu bildiğim için, bu ortaklık çok da saçma sayılmaz. Güçlerimizi bir süreliğine birleştirmek en iyi sonucu elde edebilmemiz için bize yardımcı olacaktır."
"Haklısınız, yalnız şunu unutmayın Murat Bey, size güvenebilmem için zaman gerekecek."
"Dosyalara gelirsek..." Elini mavi kapaklı olana atıp sayfalarını karıştırdı. "Karanlığın Efendisi ile ilgili sahip olduğumuz bütün bilgiler burada ve ben bunları sizinle paylaşmayı teklif ediyorum. En hızlı ilerleme için şeffaf olacak ve sizden herhangi bir şey gizlemeyeceğim."
"Gerçekten mi?" dedi Melodi. Elini kırmızı kapaklı olana uzatacakken Murat Bey tekrardan söze girdi.
"Ancak sizden üç ricam var. Bu dosyalar bu odadan dışarı çıkmayacak, bu bilgilerden kimseye bahsetmeyeceksiniz ve son olarak bunlara bakmayı ne kadar istediğinizi bilsem de şuan için bunu ertelemenizi istiyorum. Önce diğerleriyle konuşmam gerekiyor. Akşama kadar biterse eğer, sizinle dosyaları inceleriz."
"Ne bulmayı planlıyorsunuz?" dedi Melodi.
"Ya siz? Siz ne bulacağımı düşünüyorsunuz?"
"Hiçbir şey." Bunu emin söylese bile aslında emin değildi. Güvendiği biri ondan bir şeyler saklıyordu ve ne olduğunu bulmadan suçlanmasına sebep olmayacaktı.
"Ayrıca, size de birkaç soru sorabilir miyim?" dedi Murat.
"Hayır desem bile soracağınızı biliyorum. Lütfen buyurun." Elini havada sallayıp tekrar arkasına yaslandı.
"Toprak'ın babasıyla bağınız tam olarak nedir?"
"Toprak'ın suçlu olduğunu mu düşünüyorsunuz?" dedi Melodi.
"Sadece bu bilgiyi öğrenmeye çalışıyorum." Adam koyu kahverengi gözlerini beklentiyle Melodi'ye diktiğinde Melodi adamın kendisiyle ilgili çok şey bildiğinin farkındaydı. İkisinin arasında sebebini bilmediği bir uçurumun varlığını hisseder gibi oldu. Belki de gelip sevdiklerini suçlaması buna sebep olmuştu. Adamın iyi mi kötü mü olduğuna bir türlü karar veremiyordu. Zaten her iyi insan bile içinde bir kötülük taşıyabilirdi. Kimse saf iyi olamayacağı gibi saf kötü de olamazdı.
"Ona hizmet etmem gerekiyordu. Annemle ben bebekken bir anlaşma yapmışlar ve o anlaşmayla birlikte bir gölge olmuşum."
"Kaç yaşındaydınız?"
"İki. Daha önce Güç dersinde yaptığımız bir çalışmada o günle ilgili bir şeyi hatırladım. Büyük bir alev ve bir sürü insan vardı. Bu alev bir kabul törenini işaret ediyormuş. Bu konuda bildiklerim bunlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Efendisi | GÖLGE
Fantasy-Tamamlandı. Bu kitap Gölge serisinin ikinci kitabıdır. Melodi'nin hayatında her şey yolunda gitmeye başlamışken öldürülen bir kızın cansız bedeni üzerinde kendisine bırakılmış bir not bulunur. Kendini feda etmezse herkes birer birer ölecektir. ...