Evet işte bölüüüğm. Sizi bayağı uzun bölümle baş başa bırakıyorum.
_______________
"Dııııııııııır Dıııııııııııır"Allah belanı vermesin. Bi dakka ya? Niye vermesin? Versin versin. Sen benim belamı verdin Allah'ta senin belanı versin. Kim bu? Hayatımda ilk defa kapı zilinin sesi ile uyandım. Ağır ağır doğrulup kapının ucundaki beyinsize sövmeye başladım. Kapıyı açmadan kapı deliğinden baktım. İki kat indim bu deliğe bakmak için. Acaba kim bu cibiliyetsiz? Pardon CİBİLİYETSİZELER. Alya ve Chole gelmiş. Şimdi ben sizi!
" Sizin burada ne işiniz var? Daha kargalar bile uyanmadı!"
" Ne var canım sabahın 5.30 gelmişsek? Kalk hadi. Gidiyoruz."
" Nereye?"
" İstifanı vermeye."
" Tamam da ben zaten kalkacaktım."
" Neyse. Bak Mari sana birşey soracağım. Adrian diye birini tanıyormusun?"
" Evet Chole. Tanıyorum. Ne oldu?"
" Dün sarı civcivle konuşuyorduk. Sonra işte sarı civciv bana birşeyler yumurtladı dün."
" Ne yumurtladı?"
" Hastaneye Amerika'nın en iyi üniversitesini birincilikle bitiren bir öğrenci gelecek dedi. Eee buda sen olunca hemen adını sordum. Senin adını söyledi. Bu doğru mu?"
" Doğru. Ne oldu sorun mu var?"
" Evet. Ben oraya daha yeni nakil oldum. Yani gözüm üzerinizde."
" Benimde öyle."
" Senin bahsettiğin yeni transver olduğunuz hastane orası mı? Alya'nın pohpohlayıp durduğu? "
" Evet."
" Peki sen Adr- "
" Kuzeniyim. Neyse sen hazırlan da beraber eşyalarımızı alır gideriz."
" Tamam."
Şimdiii onlar kim sorusuna cevap verelim. Alya CASİERE. Asistan cerrah. Saptır. Yani sevgili yok. Chole BURGUES. Deli dokt- yani psikiyatrist. Buda sap.
Saçlarımı taradım. Ve uçlarını maşayla kıvırdım. Üzerime siyah bir bluz ve altıma uzun gri pileli bir etek giydim. Onlarında üzerine bir kot ceket ve altıma beyaz spor tabanlı ayakkabımı giydim. Elime de siyah kol çantamı aldım.
(Aynısı da saçlar gece mavisi öyle düşünün )
Yanlarına gittim. İkiside o büyük koltuğa yayılmış dedikodu yapıyorlardı. Bi' dakka ya? Orada neden Marinette ismi geçti? Neyse.- Yanlarına gitme! Dinle onları.-
~ Sus iç ses. Benim bunu yapacağımı düşünüyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA (Adrianette)
Fanfiction~~~~~~~~~~~~~ "Aramızdaki bu camı görüyorsun değil mi?" "Evet." " Bu hissetiklerime engel değil. Ne bu cam nede içinde bulunduğumuz bu durum. Hiçbiri sana hislerimi değiştirmeyecek.Sana söz veriyorum..." ~~~~~~~~~~~~~