~BÖLÜM ON DÖRT:- Kıskançlık-~

1.1K 88 295
                                    

Arkadaşlar şarkıyı dinleyin çok güzel bir şarkı. Bir bu bölümü yoğun isteği üzerine
yoldan_gecene_bak arkadaşımıza ithaf ediyorum..

Kardeşlerim linçi açıklamada yaparsınız. Öncelikle birşey söyleyeceğim. Zaman atlıyorum.

2 YIL SONRA

(HEPSİ UZMANLIĞINI ALDI. BRANŞLARI SÖYLEYİM.

MARİNETTE: KALP CERRAHİSİ

ADRİAN: BEYİN CERRAHİSİ

ALYA: NÖROLOJİ UZMANI

WİKİ: JİNEKOLOG

NİNO: GENEL CERRAHİ )

____________________________

Tam 2 yıl olmuştu. 2 yıldır bu hastanedeydim. 2 yıldır tanıyorum arkadaşlarımı. Ve 2 yıldır düşünüyordum. Tam 2 yıldır. Uzmanlığımızı aldık. Chole bana o gün ne dediyse hala düşünüyordum. Chole ise sabırla bekliyordu. Kendime itiraf etmemi. Aslında etmiştim. Sadece söyleyemiyordum. Dışarıdan oldukça sert bir görüntüm var evet. Ama içeriden... Öff bilmiyorum. Şu 2 yıl içinde birçok şey değişmişti. Biz değişmiştik. Mesela Alya ve nino nişanlanmıştı. Örneğin hastaneye bir tane Dahiliye uzmanı geldi Jane. Mesela yeni bir plastik cerrah gelmişti Leon. Bizim grup daha yakınlaşmıştık.

Adrian ise aramızdaki bu durumdan hoşnut değildi. Evet bana soğuk değildi ama artık bir karar vermemi bekliyordu. Aslında haklıydı. Ama bunu yapmak o kadarda kolay değildi.

Hazırlandım. Hastaneye gidiyordum. Arabama atladım. Hastanenin önüne geldim. Tam 2 yıl önce ilk girişimi hatırladım. İçeri girdim. Kendi odama çıktım. Kapı çaldı. Leon geldi. Benim bu plastik cerrahlar dan çektiğim ne?

"Günaydın güzelim."

" Bak Leon ben senin güzelin flan değilim. Anladın mı? Çık şimdi odamdan!"

"Hmm çıkmazsam ne olur?"

Ayağa kalktım.

"Emin ol, bilmek istemezsin."

Tam dibime girdi.

"Leon ileri gidiyorsun."

Tam o sırada içeri Adrian girdi.

"Marinette hadi gel kahvalt- ne oluyor burada?"

"Sanane ?"( Leon)

"Marinette bir sorun mu var?"

Ona git dedim ama beni dinlemeyip Leonu dışarı çıkardı. Ve odaya geri girdi. Ne yapıyor bu?

"Adrian ben halledebilirdim."

"Sadece yardım ettim."

"Sana yardım et diyen oldu mu?"

"Marinette neler oluyor? "

"Hiçbir şey olduğu yok. Tek sorun senin beni koruman. Sen benim korumam değilsin."

"Mari bak . Sana ne oldu bilmiyorum ama şuna artık bir son verir misin?"

"Neyden bahsediyorsun?"

"Son günlerde benden kaçmaya başladın ve bu benim hoşuma gitmiyor."

YARA (Adrianette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin