YAZARCIĞINIZDAN
_________________________
"Pff Nino şaka yapmayı keser misin?"(aqusuz)
Genç adam bunu dediği sırada Ninonun ters bakışlarına maruz kaldı.
"Hadi ama çok Abarttınız!"( Beyinsiz)
"Dostum oradan bakınca abartıyor gibi mi duruyorum?"(N)
Genç adam gayet rahat bir tavırla Ninoya baktı.
"Evet."( Allah'ım sen buna akıl ver)
"Adrian, Ninonun dedikleri az bile kardeşim."( P)
" Ciddi olamazsınız. Yani ben ona para avcısı falan demiş olamam değil mi?"( Mal)
" Ha yok tam olarak öyle demedin. 'Senin gibi birinin lafına inanacağımı mı düşünüyorsun? Büyük ihtimalle gözün paramdadır!' dedin." (N)
Genç adam ciddi misiniz der gibi odada bulunan bütün erkeklere baktı.
"Hatta daha neler neler demedin. Bağırdın. İğrençsin dedin. Ohoooo."( P)
Genç adam duyduğu her kelimenin pişmanlığını her bir zerresinde hissetmeye başladı. Ama sonuçta onun suçu değildi dimi? Sonuçta sadece bir hafıza kaybıydı. Yani elinde olan birşey değildi.
"Siz. Ne diyorsunuz?"(Ad)
"Bak kardeşim. Ne dediğini bilmiyordun. Hatta onu tanımıyordun. Sevgilin olduğunu bilmiyordun. Unuttun. Hafızan kaybı. Ama Marinette gerçekten çok üzüldü. Hastaneyi birbirine kattı. Gitti Alyaya bağırdı. Kagamiye neler söyledi... Kız delirdi
delirdi."(P)Adrian salonda duyduğu şeylerle beraber yavaş yavaş abartmadıklarını anladı. Kalp kırmıştı evet. Ama yabancı birinin değil, bizzat kendi kalbini kırdı. Kendini pişmanlığın hat safhasında hissetti. Ve bunun ne kadar kötü birşey olduğunu düşündü. Evet çok kötü birşey di. Hele ki sonunu hiç düşünmeden yaptığımız şeyler... İnsan geleceği göremez. Ama tahmin edebilir.
"Dostum biz kalkalım artık. Yarın hastanede görüşürüz."(N)
Genç adam hiçbirşeyin farkında olmadan robot gibi ayağa kalktı. Otomatik olarak kapıyı açıp geçirdi onları. Odasına girdi. Gri duvarları ve batik lacivert perdesi uyum içerisindeydi. Perdeyi çekti ve ışığı kapattı. Yatağına oturdu. Yaşadığı pişmanlığı kanı gibi düşündü. Bütün vücudunda hisseti. Her bir zerrresinde.
MARİNETTE
_________________"NE? NE YAPTINIZ NE YAPTINIZ?"(M)
" Yenge anlattık işte."( P)
"YENGEN BATSIN SUS PAUL!"(M)
" Tamam yenge." (P)
"NİNO HADİ BU GERİZEKALI YA SEN?!"(M)
"Marinette sakin ol biz ne yaptık ki?"( N)
"HALA NE YAPTIM DİYO! BİR DÜŞÜNÜN!"(M)
Cegetimi kaptığım gibi astım ilacımı alıp ağzıma sıktım. Ve evden bir hışımda çıktım. Arabama atladım. Saçlarımı yana attım ve el frenini çektim. Debriyaja bir ayağımı , gaza ise diğer ayağımı basarak basarak çalışır duruma getirdim ve vites değiştirdim. Ayağımı gaza basarak 90 km hızı geçtim. Bizim meşhur uçurumun yanına sürdüm. Arabadan indim. Heryere bakındım. Elimi boynuma götürdüm ve derin bir nefes aldım. Şimdi ise bakmam geren bir yer daha vardı. Uçurumun dibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA (Adrianette)
Fiksi Penggemar~~~~~~~~~~~~~ "Aramızdaki bu camı görüyorsun değil mi?" "Evet." " Bu hissetiklerime engel değil. Ne bu cam nede içinde bulunduğumuz bu durum. Hiçbiri sana hislerimi değiştirmeyecek.Sana söz veriyorum..." ~~~~~~~~~~~~~