~BÖLÜM DOKUZ:-Mavi Cadı-~

1.3K 84 399
                                    

     

    Kafasına tekrar su dolu bardağı yiyen genç adam kalktı ve üzerine baktı. Yandında bir bardak, üzerinde su vardı. Her yeri su olmuştu. Genç adamın saçları çoktan bağımsızlığını ilan etmişti. Genç adam Marinetteye baktı. Uyuyordu. Yoook uyumuş numarası yapıyordu. Alya ise daha fazla dayanamayıp kahkaha atmaya başlayınca Marinette de ona katıldı. Genç adam sinirle kalkıp saçlarını düzeltti. Marinettenin kulağına eğildi

"İntikamım acı olacak, Marinette!"

       Genç hanım bunun üzerine daha fazla güldü. Alya ise Adrianı videoya çekiyordu. Adrian kalktı, ve Alyaya öldürücü bakışlar atmaya başladı. Alya korkmuş olucak ki, videoyu sonlandırdı ve Choleye attı. Altına da "Marinettenin damadı ormantik uyandırışı" yazdı. Adrian ikisine de öldürücü bakışlar gönderiyordu. Kızlar aldırış etmeden kahkaha atmaya devam ederken , Marinette fazla dayanamayıp öksürmeye başladı. Alya, Oksijen maskesini Marinettenin başına kadar çekti. Adrian  üzerindekileri çıkarmak için geri odaya gitti. Nino ve Wiki odada oturup kahve içiyorlardı. Gelen Adrianın halini görünce Nino kahkaha attı.

"Oğlum ne oldu? Ne yaptılar sana?"

"O Marinette cadısı yaptı. Haa birde iş birlikçisi Alya!"

"Adrian ne yaptın kıza? Doğru söyle!"

"Wiki birşey yapmadım. Tek suçum uyumaktı. Ama o mavi cadı var ya!"

"Nino ben onların odaya gidiyorum. Ne olduğunu öğrenmek istiyorum!"

"Eksik kalma Wiki! Dedikodu sensiz olur mu! Bana burada geçmiş olsun diyeceğine yaptığına bak! Üstelik bu ilk bile değil!"

"Bak bana. Adrian doğru söyle. Ne yaptın da kıza? Bu kıza niye böyle birşey yaptırıyorun?"

"Bak. Ben Alyaya o mavi cadı uyanınca beni uyandırmasını istemiştim. Koltuğa yattım. Lanet olası su bardağını orada unutmuşum. O mavi cadının yanında. Oda fırsattan istifade beni uyandırmak için yine aynı yöntemi seçmiş. Başıma su dolu bir bardak yiyerek uyandım!"

       Ninoya aniden bir bildirim geldi. Nino açıp mesajın kimden geldiğine baktı. Alyadandı. Evet Adrianın videosu... Genç adam videoyu seyretmeye başlayınca kahkahalara boğuldu. Genç adamın siniri bozulmuştu. Üzerini değiştirdiği gibi yoğun bakım odasına girdi. Nino ise arkasındaydı. Odada Wiki, Alya , (Adrianın tabiriyle) Mavi Cadı ve Chole vardı. Birlikte kahkaha atıyorlardı. Marinette Adrianın öldürücü bakışlarıyla karşılaşınca kendini durdurmaya çalıştı. Sonra sesini hafif yükselterek konuşmaya başladı.

"Kızlar. Lütfen susun. Yoksa beni öldürecek! Astımdan ölmeyen ben Adrianın öfkesine kurban gideceğim!"

        Herkes kahkahasını durdurmaya çalışıyordu. Adrian ağzını aralayıp sinirle konuşmaya başladı.

"İntikamım gerçekten kötü olacak mavi cadı!"

"Chole ,Alya, Nino ,Wiki  lütfen koruyun beni. Cidden çok korkuyorum! Ben sadece suyun ve bardağın kaldırma kuvvetinden yararlandım!"

"Bence de korkmalısın mavi cadı!"

          Marinette korkmuş bir şekilde Cholenin arkasına sığındı.

"Seni bu intikamdan Chole bile kurtaramayacak mavi cadı!"

"Adrian ben birşey yapmadım. Amma da abarttın."

"Abarttım mı? Bu ikinci oldu!"

"Tamam belki biraz(!) Haklı olabilirsin. Ama lütfen öldürecekmiş gibi bakma! Çok korkuyorum!"

YARA (Adrianette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin