Arkadaşlar yavaşça ve sarsmadan götüreceğiz. Dikkat edin."
Genç kadın karşısındaki kırmızyla harmanlanmış yeşil gözlere baktı. Belliydi hiç uyumadığı. Genç hanım bu durumdan ötürü kendini suçluyordu. Ama bunu dile getirecek mecali yoktu.
Genç adam yorgundu belki ama buna değmişti. Onu tekrardan kendisine bakarken görmek gerçekten güzeldi. Asansöre bindiler. Marinettenin gözleri kapanacakken Adrian söze girdi.
"Hayır Marinette odaya gidene kadar uyumamanı istiyorum. Bunu yapabilir misin?"
Genç bayan gözlerini evet anlamında kırptı. Çok direniyordu. En azından zorluyordu kendini. En sonunda gelmişlerdi odaya. Genç bayan anlamıştı acıyacağını.
"Arkadaşlar 3 deyince sarsmadan. Mari azıcık daha dayan lütfen!'
Bayan kendini bu acıya hazırladı.
" 1-2-3 şimdi!"
Bayan kendinden geçerek yine çığlık attı. Ağrı kesici işe yaramıştı aslında.
~~~~~~~~~~~~
Test sonuda bitmişti. Marinetteyi o cihazdan çıkartmak için yanına gitti. Genç bayanın gece mavisi saçları önüne gelmiş onu terletiyordu. Adam yanına geldi ve yapışmış saçları yüzünden çekti.
"Arkadaşlar yine sarsmadan 3 deyince. Mari hadi.1-2-3 şimdi!"
Genç bayan elinin birini adrianın koluna geçirdi ve canının acısı geçene kadar sıktı. Adamın kolu kıpkırmızı oldu. Ama hissetmiyordu bile . Asansörden inince yoğun bakım odasına gittiler. Odanın önüne gelince Alya ve Chole oradaydı.
"Kızlar çekilin oradan. Evet hadi Mari bak bu sefer son. Sarsmadan 1-2-3 şimdi!"
Genç bayan yine boğukça bir çığlık attı. Adrian elindeki eldivenlerini değiştirdi. Marinettenin yanındaki sandalyeye oturdu. Eliyle yanağını okşadı narince. Ve dudaklarını aralayıp sordu.
" İyi misin? Ağrıların geçti mi?"
Genç bayan tam maskeyi çıkartacakken adam onu engelledi.
"Hayır. Maskeyi çıkarma."
Gözlerini kırparak evet dedi. Adam kızın bu cevabına gülümsedi.
" Alya Chole gelin."
" Marinette! Çok korktum."
"Evet. Bir gün kalpten gideceğim bu gencecik yaşımda. Üstelik daha evlenmedim bile!"
"Chole koca delisi olduğunu bilmiyordum. Ama söz buradan çıkınca beraber ararız canım."
Sarı saçlı bayan Alyanın bu cevabına dilini çıkardı.
Genç kadın kahkaha atmak istiyordu. Ama daha gülmeye bile mecali yoktu.
"Kızlar hadi siz gidin. O da uyusun. Ha Alya sen bi ünite serum getir misin?"
"Tabii. Hadi Chole yarın görürüz."
"Tamam. Yarın geleceğim Marinette."
Genç hanım gözlerini kırptı. Adrian Marinettenin serumunu değiştirmek için ayağa kaktı. Serumu yerinden çıkardı. O sırada odaya Alya girdi.
"Al Adrian."
"Teşekkür ederim Alya."
Adrian yorgun haliyle seruma 2 doz ağrı kesici ve antibiyotik tedavisi için antibiyotik enjekte etti. Serumu alıp damar yoluna soktu. Ve askılığa astı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA (Adrianette)
Fanfiction~~~~~~~~~~~~~ "Aramızdaki bu camı görüyorsun değil mi?" "Evet." " Bu hissetiklerime engel değil. Ne bu cam nede içinde bulunduğumuz bu durum. Hiçbiri sana hislerimi değiştirmeyecek.Sana söz veriyorum..." ~~~~~~~~~~~~~