Genç kadın odasına doğru ilerledi. Koltuğuna oturup başını sıvazladı. Çok geçmeden kapı çaldı."Hocam acile bir hasta geldi. Göğsünde ve kafasında travma var."
"Tamam geliyorum. Adriana haber verin!"
Hemşire başını salladı. Genç kadın acile koştu.
Gençler buradan sonrası sizin deyiminizle doktorca. Sjjsjshhhfhhdsjsjsjhs
SEVGİLİ MARİNETTENİN ANLATIMIYLA
______________
Hastanın başında seçemediğim bir cisim vardı. Yakından bakınca bunun bir makas olduğunu gördüm. nE?! Makas mı?
"Hastanın hikayesi!"
"32 yaşlarında bayan hasta. Dikiş dikerken dengesini kaybedip yere düşmüş. Elindeki makasda düşerken başına girmiş. Ayrıca dikiş makineside göğüs bölgesine isabet etmiş."
"Hemen Adrianı çağırın!"
"Tamam hocam."
Elime bir çift eldiven giydim. Tamponu elime alıp göğüs bölgesine bir çeşit pansuman yaptım. Adrianda gelmişti.
"Marinette nesi var?"
"32 yaşında bayan hasta. Dikiş dikerken dengesini kaybedip düşmüş elindeki makasda kafasına isabet etmiş."
Monitörden gelen sese bakınca asistanlara döndüm.
"Kate hasta VF ye girdi! Hemen 2 ml atropin yapın! Çabuk!"
Atropini yapınca nabzı yerine girdi. Adriana döndüm.
"Kalbi çok zayıf. Sağda solunum sesi zayıf. Eğer ameliyat edersen kalbi kaldıramaz."
"Eğer ameliyat etmezsemde beyinde oluşan herhangi bir kanamadan ölebilir!"
"Bak en iyisi MR ve tomografi sonuçlarını alınca tartışalım."
"Tamam. Roby MR ve tomografi istiyorum."
" Tam kan tahlili istiyorum."
"Peki hocam."
Elimdeki eldivenleri çıkarıp çöpe attım.
"Marinette bi odama gelsene konuşalım biraz. "
"Bana uyar."
Önümde ilerlerken birden durdu.
"Ya da boşver. Bahçeye çıkalım."
"Peki."
Bahçeye çıktık. Çıkmaz olaydık. Çatıda bir adam vardı. Adrianı dürttüm.
"Adrian çabuk Choleyi ara!"
Telefonu tuşladıktan sonra kısa bir konuşma yaptıktan sonra telefonu kapattı. Adam çatının dibindeydi. Adrian bağırmaya başladı.
" Bak sakın! Lütfen ! Yapma! Konuşarak halledebiliriz ! Yapma!!!"
İtfaiye görevlileri gelip bir branda açtı. Yukarı ise 2 tane psikiyatri uzmanı çıkıp adamı sakinleştirmeye çalıştılar. Chole bize döndü.
"Ya bu adam buradamıydı? Ben heryerde bunu arıyorum. Geçenlerde geldi. Adamda şizofren var ilaçlarını almayı bırakmış. Size çok teşekkür ediyorum. Görüşürüz öptüm birtanelerim."
Arkadan el salladık. Ve geçip bir banka oturduk. Karşılıklı oturuyorduk.
"Marinette."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA (Adrianette)
Fanfiction~~~~~~~~~~~~~ "Aramızdaki bu camı görüyorsun değil mi?" "Evet." " Bu hissetiklerime engel değil. Ne bu cam nede içinde bulunduğumuz bu durum. Hiçbiri sana hislerimi değiştirmeyecek.Sana söz veriyorum..." ~~~~~~~~~~~~~