~BÖLÜM YİRMİ SEKİZ:- Aldatma Konusunda-~

40 5 6
                                    

Evet gençlerrr bomba gibi bir bölüme hazır mıyızzz?? (Sürç-u lisan ettiysek affola)
___________________

"Siz biraz gergin misiniz?" Diye sordu Alya. Wiki'nin haberini alır almaz soluğu burada almıştı.

"Sahi, mahkeme yarındı değil mi?" Başımı salladım sessizce. Kaçamak bakışlarla Adrien'e baktığımda onun kendinden emin duruşu beni huylandırmıştı.

"Sen niye bu kadar sakinsin?" Diye sordum merakıma yenik düşerek. Dudağının bir kısmı yukarı kıvrıldı ve net bir tonda konuştu.

"Yarın ki mahkemede çok şaşıracaksınız. Size küçük bir sürprizim olacak. Ve artık endişelenmeyi kesmelisin Marinette, çünkü dava bizim." Chole gözlerini kısarak Adrien'e döndü.

"Hey, neler oluyor bizim bilmediğimiz?" Chloe'yi onaylar mırıltılar çıkarıp kaşlarımı çattım.

"Bende bilmiyorum ki." Paul serserice gülümsedi.

"Çak ortak. Ben çok seviyorum bu sarı çıyanı ya." Ben gözlerimi açıp ikisine birden bakarken sedye üzerinde elindeki yastığı Paul'a atan Wiki  dikkatimizi dağıttı.

"Sen benim yanımda başkasına mı yürüyorsun Paul?" Paul tek kaşını havaya kaldırdı ve misillemeyle söze girdi.

"Dün yanımda Jeremy'in kaslarından bahsederken de böyle mi düşüyordun?" Wiki gözlerini kaçırdı.

"Unutmadık mı biz onu ya?" Nino Paul'un omuzuna kolunu attı ve gülümsedi.

"Şahsen ben hatırlıyorum. Siz gençler? Sizde hatılıyor musunuz?" Hep bir ağızdan evet dedikten sonra Wiki çığlık atarak bizi odadan kovdu. Bizde bunu fırsat bilip hasta bakmak için dağılmıştık. Tam odama gidecekken bu gün acilde nöbetimin olduğu aklıma geldi ve hızlıca acile indim.

       Acilde sessizlik hakimdi. Gelen birkaç dikiş ve grip olan hastalar dışında pek kimse yoktu. Bir sedyenin üzerine oturup elimdeki dosyalarla ilgilenmeye karar verdim. Daha sedyeye yeni oturmuşken acile edilen telefonla zincirleme tk  vakasının geldiğini öğrendiğimde direk ayağa kalkıp hazırlandım. Peki tamam. Eldivenler ve önlük. Sanırım hazırım.

"Ashley, Victoria siz hocaları haberdar edin. Kaç kişi demiştiniz?" Ashley elindeki dosyaya baktıktan sonra bana döndü.

"4 hocam. 2 tanesi araç içi geri kalanlar araç dışı tk. Araç içinde olanların durumları ağır." Başımı salladım.

"Kate ve Rob olabildiğince hızlı olacağız çocuklar. MR ve Tomografi hazır olsun. Yedekte birçak ameliyathane de hazırlatın! Hadi hadi hızlı biraz!" Dememle ilk hastanın içeri girmesi bir oldu. Steteskopu boynuma asıp koşarak sedyenin yanına gittim.

"Alis Kriss. 28 yaşında kadın hasta. Pnömatoraks ve kafa travmasıyla geldi. Maalesef yolda Arreste girmesi sonucu ex oldu." Tamam, bu pek iyi bir başlangıç değildi.

"Tamam diğerini gönderin!" Yeni gelen hastaya baktım.

"Freya Foxsie. 20li yaşlarda kadın hasta. Arabayı süren kişi buymuş. Az önceki kadının önüne atlaması sonucu hakimiyeti kaybedip kadınla beraber direğe çarpmışlar. Kan basıncı çok düşük. Yolda bir kere çöktü. Nabız 132. Şuur yok." Elimle Kate'yi yanıma çağırdım.

"Kate benimlesin! Rob diğer hastamız için gereken uzmanı çağır. Diğeri sende!" Elimle hastayı muayene ettim.

"Çabuk monitöre bağlayın. Kalp sesleri derinden geliyor. Büyük ihtimalle Kalp tanponadı. Herhangi bir iç kanaması olabilir. Göz refleksleri iyi ve iki göz bebeği de eşit." Kate elindeki refleks çekiciyle hastanın dizine vurdu.

YARA (Adrianette)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin