Ahoj som nová v tomto písaní. Dúfam že sa ti to bude páčiť ❤
Čo je dnes za deň? Prvý septembrový deň. Takže prvého septembra. Ešte pred letom som doštudovala vysokú školu pre stylistov. Školu som milovala no dnes mi začína nová kapitola môjho života pretože nastupujem do práce. Kto som ? Celkom dobrá otázka. Ja som Cathrin Mohlerová ale všetci mi vravia Cat. Asi ti niečo moje priezvisko hovorí a keď nie tak neviem kde žiješ. Predsa moja mama je speváčka a ocino známy hokejista Mohler. Žijem len s ocinom a mama si niekde užíva prachy vo Vegas. Len že ja som iná než ona.
Dnes sa znovu vyberiem do agentúry ktorá dohaduje miesta pre nás stylistov. Má trochu divný názov. Hore s egom. Viem divné ale budiš. Oblečiem si vkusné šaty ako na nejakú prehliadku. Vlasy si vypnem do drdola a oči si jemne namaľujem. Veď predsa tam nechcem byť za škaredú. Neraňajkovala som pretože sa vždy po raňajkách nafuknem ako balón a skoro celý deň potom nič nejem. Ešte nesmiem zabudnúť nakŕmiť môjho verného štvornohého kamoša Alliho Jamesa II. Viem má zdĺhavé meno no ja som ho nevyberala.
*
Keď už som bola konečne pred agentúrou spomeniem si na detail prečo je tu toľko novinárov pred budovou. Večer som totiž napísala že dnes tu budem. Jak mile som došla k budove všetci sa na mňa vrhli s otázkami.Keď som sa konečne predrala davom dobehla ma moja nočná mora. Kto iný ako môj ex mohol sedieť za pultom pre zamestnancov. Hodila som naňho falošný úsmev a pristúpila som k druhej pracovníčke. Slušne som sa predstavila a povedala prečo som tu. Tá si len nakopla notebook a hľadala moje meno. " Takže slečna Mohlerová prišli ste tu lebo hľadáte prácu však ?" Milo som prikývla. " Ešte pred prázdninami ste nás žiadala o pracovné miesto a my sme sľúbili že ho nájdeme a tak tu mám pre vás pár ponúk " zatajila som duch a ona pokračovala " mám pre vás dve ponuky: jedna je miesto hlavného stylistu u Marcusa a Martinusa " zavrtela som hlavou a ona pokračovala " a tá druhá je že budete jedna z troch stylistov u BTS" to meno mi bolo povedomé. No veď jasne to sú tí ktorých počúva moja kamoška Nelly a sesternice Mary a Dory. Tie budú paf keď im to poviem. "Takže ktorá ponuka vám slečna vyhovuje??"prerušila má z mojich myšlienok pracovníčka. "Určite tá druhá" odvetím milo. " Viete o tom však že nemôžete mať kvôli tomu rodinu ? " Prikývla som. "Zajtra odlietate do Soulu kde budete žiť kvôli vašej práci. To je zatiaľ všetko. "Podala mi papierik s inštrukciami a ja som sa pobrala domov.
*Ďalší deň
Včera to bolo rýchle zoznámenie s mojou prácou. Dnes odlietam o 15.15. Musím sa ísť rozlúčiť ešte s ocinom. Bola som sklamaná že sa s ním musím rozlúčiť. Pobalila som posledné veci dala som Alliho do jeho psej prepravky pretože to tak musí byť v lietadle a pozrela som sa na byt. Bude mi za ním smutno ale vyrážam do novej kapitoly môjho života a teším sa.
Byt som poriadne zamkla a vybrala som sa smerom k ocinovi. Ten však nebol doma a ja už musím ísť na letisko. Tak som mu aspoň napísala SMS a nasadla som do taxíku ktorý som už mala objednaný.
Na letisku žiadna sláva. Všade mnoho ľudí až som zbadala môj let. Ukázala som lístky pánovi ktorý ich kontroloval a nastúpila som do lietadla. Mala som šťastie pretože letím linkou kde domáce zvieratá môžu byť u majiteľov. Mám lístky do prvej triedy o to lepšie. Pár hodín som sedela, pár zase sedela, pár zase spala, pár zase hladkala psíka a pár hodín sa prežierala lebo som bola fakt hladná. Až potom sme konečne pristáli na veľkom letisku v Soulu. Privolala som si taxi na adresu ktorú som mala na papieriku.
Trochu som sa počudovala kam som prišla. Predomnou bol obrovský dom a obrovská záhrada. Nebol to dom bolo to sídlo. A tam mám bývať ja ? Z dverí vyšiel vyšší muž v tmavom obleku. Keď už bol pri mne prehovoril na mňa po kórejský. Nerozumela som mu a tak som sa ho opýtala či nehovorí po slovensky. Na moje počudovanie prikývol. "Takže vy budete nová stylistka pre BTS však ? Poďte zavediem vás do vašej izby" ani nepočkal na moju odpoveď a už vyrazil.
Za chvíľku sme sa ocitli pred veľkými dverami do sídla. Boli z drahého aj krásneho dreva mahagón. Dvere sa otvorili a ja som sa rozhliadla. Pustila som Alliho z prepravky no ten sa celý čas tlačil pri mojich nohách. Asi sa bál. Celé sídlo bolo také obrovské, všade samé obrazy, dvere a služobníctvo. Pán v obleku vyzeral ako komorník a tak som za ním poslušne cupitala . Zastali sme pred ďalšími dverami a komorník mi naznačil aby som ich otvorila. Ocitla som sa v obrovskej presvetlenej izbe s nádychom baby pink stien.
Moje oči zablúdili hneď k obrovským oknám ktoré to tu celé osvetľovali. Všimla som si obrovskú posteľ nad ktorou sa vynímal obrovský priesvitný baldachýn. Na opačnom konci izby bol malý šatník a vedľa neho druhé dvere ktoré som hneď otvorila. Za nimi bola moja vlastná kúpeľňa. Luxusná kúpeľňa. Znovu som zablúdila k posteli a tam som si všimla pelýšok pre Alliho. Bola som z toho unesená. Že wow. "Ale, ale to nemôže byť moje ja ja som len stylistka " obrátila som sa na komorníka. "Slečna členovia BTS chcú pre svojich zamestnancov len to najlepšie. A hlavne pre ženy. " Bola som šťastná no jedna otázka tu predsa len bola. "Členovia kapely BTS tu žijú tiež? " Komorník ani nepremýšľal a povedal : "Áno, žijú na konci sídla. Tam to majú len pre seba. Lenže často koncertujú takže tu často nie sú. Dnes sú v nahrávacom štúdiu pretože vyjde nový album. Veľmi na ňom makali a za chvíľu bude nový merch a nové koncerty v Európe. Vy madam s nimi budete chodiť všade kam pôjdu pretože ste ich stylistka a oni sa na vás budú spoliehať " posledné slová iba prehltol a odišiel. Ja som si ľahla na posteľ a premýšľala som. Zajtra mám s nimi prvý pracovný deň. Ale jedna otázka tu bola. Prečo práve oni?
Ďakujem že ste si túto prvú kapitolu prečítali až do konca. Je krátka ale je aj taká zoznamovacia.
Neviem ako často budú vychádzať časti ale dúfam že často. ❤❤❤
Vaša autorka
YOU ARE READING
Prečo práve oni ❤
FanfictionNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...