Takže ľudia dnes nová kapitola. Prosím vás keď vám dam otázku tak sa snažte na ňu odpovedať. Inak táto kapitola je venovaná mojej úžasnej ARMY kamarátke Bunny_Kookie_Jk_7. Keďže je malá pravdepodobnosť že by chodila s Jungkookom tak je s ním aspoň v príbehu. Užite si čítanie.
Pohľad Jina
Hneď po mojom výstupe som šiel naspäť do svojej hotelovej izby. Obliekol som sa do obleku , navoňal som sa a vlasy si mnoho krát prečesal. Dnes pozvem super dievča von na večeru. Toto dievča má uchválilo hneď jak k nám prišlo. Keď som ju zbadal na chodbe srdce mi vtedy poskočili. Akoby som v nej videl moju bývalou Rósie. Ten psík čo sa okolo nej motal dodával jej na kráse.
Asi ste už pochopili o kom tu básnim. Áno je to Cathrin Mohler. To dievča je milé, zábavné, krásne, vie variť čo je plus a hlavne sa na nič nepretvaruje. Viem že sa okolo nej motá Joon ale on má priateľku tak nech si dá pohov. Viete ono to je ťažké keď sa vám páči baba ale ona má v merku niekoho iného. No ale za pokus nič nedám no nie?
Keď už stojím pred jej dverami nechce sa mi tam vôbec zaklopať. Cítim sa divne a trápne. Normálne mám chuť sa otočiť a odísť. Ale keby som mal taký pocit aj pred skúškov do BTS tak by som nebol tam kde som práve teraz. A to nemyslím svoju časť ako trosku lebo nevie jedno dievča pozvať na večeru, ale myslím svoju úspešnú časť. Či v modelingu alebo v speváckej kariére. Pozbieral som všetku moju odvahu a zaklopal som.
Pohľad Cat
Ach kto ma teraz vyrušuje tým že klope na dvere?! Teraz keď si môžem konečne oddýchnuť a čítať knihu Psia duša II pri ktorej vždy plačem?! Ach!!! S nadávkami vstanem z nášho čierneho kožného gauča, knihu položím na sklenení stolík a idem otvoriť.
Trochu dosť som sa zarazila. Človeka za dverami som tam vôbec nečakala. Ale že vôbec. Takto som Jina v živote nečakala. Vyzeral veľmi pekne. Bol upravený a moc pekne vyzeral."Ahoj Cat" vyzeral byť dosť v rozpakoch.
"Um ahoj Jin. Ideš ďalej?" Rázne pokrútil hlavou.
"Prepáč ale nie. Chcem sa ťa niečo opýtať a je to dôležité"
"No vyklop to" pozrel na mňa s obavami ale aj s nádejou.
"Nešla by si so mnou na večeru? Iba ako kamaráti samozrejme" zaskočil ma.
Svätá matka shipovacia a teraz čo.( tu matku shipovaciu mám od úžasnej spisovateľky maryskaxoxo. Prepáč že kopírujem). Keby že mu poviem nie tak ho to bude mrzieť. Veď vlastne prečo nie. S Namjoonom som iba kamarátka aj keď si želám aby sme boli viac ale čo už. Stále na mňa pozeral a aj bol sklamaný.
"Áno Jin. Veľmi rada pôjdem s tebou na večeru ako kamarátka" trochu som zdôraznila slovo kamarátka.
"Joi som taký rád Cat. Tak o pol hodinu na recepcii?" Objal ma a spýtal sa.
"Jasné prečo nie?" Odpovedala som mu na otázku otázkou. Potom som zavrela dvere a mohla som sa vrhnúť si vybrať oblečenie.
Keďže bol Jin oblečený veľmi nóbl tak som ja zvolila biele ležérne nohavice, bielu košeľu, biele sako a biele topánky na ihlách. Vlasy som si spravila do vysokého copu a decentne som sa nalíčila, vzala som si bielu listovú kabelku kam som si dala potrebné ženské veci a zbrane (tým myslím peprák a pilník) a mohla som vyraziť.
Jin už čakal dole na recepcii. Ponúkol mi jeho ruku a spolu sme nastúpili do čiernej limuzíny. Jin mal na sebe iný oblek. Mal ho celý čierny a mal bieleho motýlika. No nebudem klamať teším sa.
Pohľad Nelly
Práve sedíme s Kookiem v kine a čakáme kým začne film. Keďže mal toto Kookie ako úlohu rozhodol sa ju splniť. Spolu sme sa rozhodli že je lepšie ak pôjdeme na nejaký dobrý film ako do nejakej drahej reštaurácie. Rande v reštaurácii by sa páčilo asi iba Cat. Keby ste sa pýtali tak sme šli na Marvelovku. A to na Avengers Endgame (kto to má tiež rád?). Aj keď som ten film vydela aj spredu aj zo zadu je stále úžasný. A hlavne super je že na ňom môžete byť s niekým.
Pri scéne kde umrel Tony Stark som plakala ako malé decko. No nebola som jediná. Jungkook si tiež poplakal. Aj keď iba nenápadne ale poplakal. Po super filme a rande sme sa vybrali do Francúzskej kaviarne blízko pri kine. Ja som si objednala kávu a Kookie slimáky. Bolo to dosť nechutné a jemu to tiež nešmakovalo ale zo slušnosti to zjedol. Ale bolo to podporné.
"Tak ďakujem Kookie za super výlet. Možno si to niekedy zopakujeme čo povieš?" Celá vyčerpaná som si sadla na posteľ.
"Jasné prečo nie? Bolo to super. A ja ďakujem tebe Nelly že si mi robila takú super spoločnosť" po jeho slovách mi do líc udrela záplava červene.
Tak zajtra bude ešte zaujímaví deň keď majú koncert a Cat, Tess, Taehyung a Seokjin sa dnes záhadne vyparili. Zajtra budú mať čo vysvetľovať. Pomyslela som si. No teraz si idem napustiť vaňu a odreagovať sa.
Tak ľudia čo vravíte? Koho najviac shipujete?
A: Cajin
B: Kooklly
C: Taess
D: Joonel
Kľudne napíšte koho najviac.Vaša autorka :-)
YOU ARE READING
Prečo práve oni ❤
FanfictionNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...