Pusa a Jimin

61 5 16
                                    

Ľudia ďakujem vám za všetko.

Pohľad Tess

S Taehyungom sa práve prechádzame okolo nočnej rieky Sprévy. Je naozaj nádherná. Všade tu svietia pouličné lampy. V uliciach je málo života. A keď tu niekto je tak sú to zamilované pári alebo tý ktorý sa vracajú domov z nočných klubov. Takto sa prechádzame už hodnú chvíľu. Ani jeden z nás nič nevraví. Je tu také príjemné ticho. Tae ma celý čas drží za ruku a mne je to veľmi príjemné.

"Tea?" rozhodnem sa premoliť to ticho medzi nami.

"Áno Tess" zastavíme a pozrie mi do očí.

"Vieš no.....No prečo si pozval vonku mňa keď môžeš vonku pozvať nejakú krásnu modelku a nie obyčajnú stylistku" hlboko mi pozrel do očí.

" Lebo ti si úžasná. Nevidíš ma ako to Kima Taehyunga ktorý je bohatý a slávny. Vidíš ma ako normálneho človeka čo si veľmi vážim. Si vážne super" po jeho slovách som nabrala červené odtiene.

"A si veľmi zlatá keď sa červenáš" objal ma. Jeho objatie bolo ako od medveďa.

"Vieš čo. Ty si úžasný človek a chcem urobiť toto" naklonil sa ku mne bližšie.

Bol tak blízko že by sa medzi nás už ani papier nezmestil. Bol to on ktorý prekonal tu mini vzdialenosť medzi nami. Jeho pery boli sladké a bozkával ma veľmi nežne ako keby som bola z porcelánu. Dala som mu ruky okolo krku a on dal svoje na môj pás. Pre niekoho by to možno bolo pár sekúnd no pre mňa to bola večnosť. Keď už nám došiel kyslík a odtiahli sme sa bola som extrémne červená.

"Ale no tak nebuď taká hamblivá. Chcem sa ťa niečo opýtať" objal ma a veľmi milo hovoril.

"Nechcela by si byť moja princezná?" zaskočil ma no mala som silu mu odpovedať.

"Iba ak ty budeš môj princ" nato sme sa znovu pobozkali. Potom má chytil za ruku a pokračovali sme v ceste.

Pohľad Cat v hoteli

Som taká rada že V pozval vonku Tess. Keď sa vrátia bude mi mať čo vysvetľovať. Iba tak ležím v posteli a som na mobile. Namjoon ešte pozerá televízor keď ku nám príde Jimin.

"Cat môžem spať u vás prosím bojím sa spať sám keď tam nie je V. Plosiiiiiim" kľakol si predomňa a nahodil šteňací pohľad.

" No ja hovorím áno ale čo na to povie Joon" obaja sa na neho otočíme. Jimin nahodí znovu šteňací pohľad.

"Jasné že môžeš kamoš. Ale musíš sa medzi nás vtrepať" mali ste vidieť Jimina. Začal pobehovať po izbe ako šialený. Potom sa hodil na Jooonieho a ďakoval mu. No a ja som neostala pozadu. Ma mňa sa tiež hodil a ďakoval mi. Potom sa medzi nás vtrepal čím vyhodil Alliho do jeho pelechu. No viete keď je príležitosť tak s nami Alli spí no.

Zobudila som sa na šramot v izbe. Otvorila som oči a zistila som že vonku je tma a ostatné som nevidela. No z druhej izby prišla do našej nejaka postava. Rýchlo som sa schovala pod paplon a chytila som Joonovu ruku a pevne ju stlačila. Ten sa na to prebudil a zapálil stvetlo. Vykukla som z pod periny a zistila som že ta postava bol Jimin no bol v nejakom tranze.

"Myslím že je námesačný" zašepkal mi Joonie.

"Aj ja si myslím. Hlavné je to že ho nesmieme zobudiť"

"Máš pravdu Cat"

Obaja sme sa zdvihli z postele a šli sme za spiacim a chodiacim Jiminom. Moon sa ho slabo dotkol a on začal znovu chodiť. Hlavné je že sa nesie zobudiť a to za žiadnych okolností inak by to mohlo dopadnúť zle. Pozrela som na hodinky a zistila som že je pol noc. Zrazu do našej izby priletel Yooongi. A to doslova.

"Cat! Mal som zlý sen! Naháňal ma pavúúúúk! Pomooooooc" kričal ako najatý.

"Yoongi ticho lebo zobudíš Jimina"

"Pche Cat. Veď on je už dávno hore nie kamoš" prišiel a slabo mu udrel do ramena.

To nemal robiť. Jimin ako keby dostal záchvat a začal behať po izbe a trieskať do všetkého čo mu prišlo pod ruku. Zvalil aj nejaké veci a trepol si hlavu do steny. Au to muselo bolieť zajtra tam bude mať chudák hrču. Joonie  sa ho snažil upokojiť no za to schytal po papuli dosť silnú facku. Yoongi sa celý čas schovával za nejakým kreslom.

"Babka už idem za tebou na mesiac!" zakričal Jimin a rozbehol sa na balkón a mi za ním. Chcel vyskočiť z balkónu no chalan ho držali. Ok ja musím ísť za Taehyungom.

Ako torpédo som mu vletela do izby. Zlato spal a v náručí mal Tess. No tá mi má čo vysvetľovať. Potichu som k nim došla a jemne som zatriasla s tým romantikom.

"Ešte chvíľu mami" mrmlal zo spania.

"Ja nie som tvoja mama ale Cat a Jimin je námesačný a potrebujeme ťa"

"Čo je Jimin? Och bože už dlho nebol. No tak poď ideme po neho" zdvihol sa a mierili sme do izby.

To čo sme vydeli bolo hrozné. Izba v dezolátnom stave a chalani dobytí. Balkón bol vďaka Bohu uzavretí no Jimin stále chodil a vyhadzoval do vzduchu čo sa dalo.

"Je to horšie ako som myslel. Cat nalákame ho do sprchy a pod studenou vodou ho zobudím ok?"

"Ok Tae"

Ako Taehyung povedal tak aj urobil. Nalákal Jimina do sprchového kútu a daroval mu ľadový kúpeľ. Ten sa hneď prebral a začal kričať.

"Pane Bože čo to robíte!!!! Hneď to zastavte!!!!!" kričal a ja som zastavila vodu.

"Jimin bol si námesačný a urobil si bordel a nechcel si sa zobudiť tak sme to urobili" pozrel na mňa.

"Prepáč Cat"

" To nič. Len teraz sa choď prezliecť a choď spať" ako som povedala tak urobil aj Jimin aj Yoongi len Viho som zastavila.

"Chovaj sa k nej slušne"

"Neboj Cat mám ju rád. Dobrú noc" odišiel a ja som sa hodila do postele.

Ku mne si ľahol aj Alli a Joonie.

"Dobrí noc. Už druhý krát"

"Aj tebe Cat"

Ani neviem ako a spala som. Dnešok bol náročný a zajtra letime do Paríža kde za nami príde aj moja super kamarátka Nelly. Veľmi sa teším.

Ľudia dnes dlhá kapitola. Chcem poďakovať ak ich tak môžem nazvať svojim kamarátkam z Česka _Tress18_ a tess_kevin_direction. Obe sú super. A chcem sa poďakovať aj mojej úžasnej kamarátke KookieBunnyJk7 podľa ktorej je postava Nelly. Samozrejme vás mám všetkých rada.

Vaša autorka :-)

Prečo práve oni ❤Where stories live. Discover now