Londýn

65 4 0
                                    

Ja neverím. Kríza ma na chvíľu opustila. Som rada že ťa môj príbeh zaujíma. Ak chceš venovanie tak mi napíš.

Pohľad Cat

Je pondelkový večer a ja nemám skoro nič zabalené na zajtra. Trochu panikárim no potom počítam do desať. Zabralo stres opadol. Vytiahla som svoj obrovský červený kufor a nahádzala som do neho všetko čo mi prišlo pod ruku. Kozmetiku si zbalim až ráno keďže si ešte budem robiť ráno make-up a samozrejme si budem čistiť zuby a sprchovať sa. Na zajtra sa teším. Veď predsa idem do Londýna. Ešte zbalim potrebné veci Allimu a pôjdem na večeru.

Allimu toho veľa netreba a tak už spolu s ním mierime smer kuchyňa. V kuchyni je iba Hope a to ma zaskočilo. Myslela som že tu budú všetci. Veď predsa je čas večere.

"Ahoj Hope kde sú všetci?" moc sa mu nechcelo sa na mňa pozrieť ale urobil tak.

"Oni sa šli najesť do reštaurácie a mňa tu nechali. Že vraj ti to mám povedať" vyzeral byť smutný

"Hope niečo ťa trápi však?" teraz mi už nevenoval ani pohľad.

"Nechceš mi niečo zaspievať?" v jeho tvári bolo vidieť radosť

"A čo chceš aby som zaspieval. Veď nás nepočúvaš" znovu posmutnel

"Čo tak napríklad Ego. Je to tvoja pesnička a vidal si ju nedávno tak si ju možno aj pamätáš" teraz sa už zdvihol od stola.

"Ok ale potrebujem hudbu" vitiahol si telefón z vrecka.

Dlho sme si to spolu spievali až sme usúdili že je čas ísť jesť. Ja som si nabrala špagety ktoré Hope uvaril a on si vzal iba čaj.

"Hope prečo si neberieš špagety?"

"Už som ich jedol kým si sa tu dostavila"

"Aha. Inak vieš parádne spievať" v jeho očiach bolo znovu vidieť radosť.

"Mám nápad. Čo keby sme si pozreli staré zaberi. Vieš Namjoon je dosť kazisvet. Všetko čo vezme do ruky buď zničí alebo stratí" vybuchli sme smechom.

"Ok ale nie dlho zajtra odlietame" iba prikývol na súhlas a už sa zberal do obývačky.

Pozerali sme dlho. S Hopom je sranda. Dokonca sme si znovu spievali. Zrazu sa rozleteli vchodové dvere do obývačky až som podskočila.

"Hoseok to nemyslíš vážne!!" kričal červený Suga.

"Nechápem čo myslíš" potláčal smiech Hope.

"Vy pozeráte videá keď sme boli ešte máli a hlúpy. No tak to si pozriem aj ja. " pridal sa Kookie.

"Dúfam že si ma nestrapnil Hope" pobavene vošiel do obývačky Jimin a posadil sa ku nám. Teda všetci okrem Sugu.

"No tak Suga nebuď urazený a prisadni si prosím" úpenlivo som prosila Sugu.

"No tak dobre ale nechcem aby ste sa mi veľmi smiali" všetci sme na súhlas prikývli a Suga si prisadol. V ten večer sme sa narehotali až moc. Strašne nás boleli bruchá. Najviac sme sa asi rehotali keď sa chalani bali hada a raji. Potom sme však usúdili že je najlepšie si ísť ľahnúť. Zajtra nám lietadlo letí o 7.30 a tak stávame skoro.

Keď už som šla do mojej izby počula som spev. Šla som za ním a natrafila som na dvere od izby Viho. Iba som počúvala. Veľmi sa mi to páčilo. Spieval si Winter Bear. Veľmi som sa započúvala až kým neprestal. Potom som sa vybrala do izby. Spravila som si večernú rutinu a šla som si ľahnúť. Budík som si nastavila na 5.00 keďže o 6.30 už musíme byť na letisku.

Ďalší deň

Znovu ten otravný zvuk ktorý pozná každý. To pekelné zariadenie sa volá BUDÍK. Vipla som ten otravný zvuk a dotackala som sa do kúpeľne. Tam som vikonala rannú rutinu a rozhodla som sa ísť obliekať. Ešte nesmiem zabudnúť spomenúť že som si do kufra už aj zbalila kozmetickú taštičku takže som bola ready. Obliekla som si obtiahnuté rifle a čierny crop top ktorý mi krásne ukazoval moje ploche a vypracované bruško. Na nohy som si obula čierne tenisky na platforme. Vlasy som si vyžehlila takže mi siahali až pod riť. Líčenie som dnes vinechala. Allimu som dala čierny obojok aby ku mne ladil. Bol na zožratie.  Vzala som kufre( môj a Alliho) a vydala som sa dolu ku dverám. Nebolo to ľahké vláčiť dva kufre. Ešte len som bola pred mojimi dverami už mi niekto ponúkol pomoc.

"Cat. No tak daj mi aspoň jeden kufor. Si ovešana ako vianočný stromček" bol to Namjoon.

"Ok ale nesťažuj sa že sú ťažké" povedala som s pobavenim v hlase.

"Och Kimík môj dávaj si tam pozor. A nezabudni mi volať. A ďakujem že si mi tu nechal tvoju druhú kreditku" nesmela chýbať Barbie ktorá Namjoona poriadne vystískala a vlepila mu pusu na nos. Chalani len pretáčali očami a ja tiež.

"Faj ti Barbie už nechaj Kima lebo za chvíľu nám letí lietadlo" povedal podráždený Jin. Rachel sa od neho s nechuťou odlepila a my sme nasadli do limuzíny smer letisko.

Keď sme dorazili na letisko tak sme šli iným smerom ako sa ide do lietadla. Bolo tu samozrejme veľa novinárov a paparazzov ale náš bodigard nás cez nich nejako dostal za čo som mu vďačná. Nenastúpili sme do obyčajného lietadlá ale do súkromného triskáča. Usadili sme sa a ja som sedela s Namjoonom a oproti nám Jin a Kookie.

Celý let bol celkom dlhý. Cez let som chvíľu spala, potom jedla a potom sa rozprávala s ostatnými. Alli bol vďaka Bohu so mnou takže som sa tak až oňho nebála.

Po dlhých hodinách letu nám pilot oznámil že pristávame. Keď sme pristáli tak sme sa všetci šli poďakovať pilotovi že nás sem bezpečné dopravil. Na letisku bolo ešte viac novinárov a paparazzov ako v Soulu. Náš bodigard Matew ich samozrejme odohnal. Vzali sme si kufre a nastúpili sme do luxusnej limuzíny. Cesta s ňou nám netrvala dlho a zastala pred luxusným hotelom. Všetci sme povistupovali a šli sme na recepciu.

"Dobrý deň. Vy budete BTS však?" pýtal sa recepčný.

"Áno to sme" prikývla som čo som nemala robiť.

"Ahoj kočka. Ty si kto? Daj mi tvoje telefónne číslo a ja ti večer zavolám a užijeme si ok ?" mrkol na mňa.

"Ona je Cat a ty si nedovoluj" pohotovo reagoval Jin.

"Lebo budeš mať čo dočinenia s nami" pridali sa ostatný.

"Ok, ok ale keď budeš chcieť- " zarazil sa lebo videl ako sa naňho pozerajú. Bolo to celkom komické. Rýchlo si pobrali kľúče od izieb a ťahali má za sebou. Keď už sme boli na poschodí kde boli naše izby tak sme zistili že je tu háčik. Sú tu iba štyri izby.

"Ľudia urobíme to takto. Ja a Jin budeme spolu na izbe. Suga a Hope budú spolu. V a Jimin budú spolu a Cat s Namjoonom budú spolu. A nechcem počuť žiadne výhovorky" zavelil Kookie. Všetci súhlasili iba ja som stála ako priklincovaná.

"Cat viem že ideš po Namjoonovi. Predomnou sa nič neschová a nemáš za čo" šepol mi do ucha Kookie. Všetci sme sa pobrali na izby. Moja a Namjoonova bola veľká a luxusná. Proste úžasná. Dokonca tu mal aj Alli pelýšok čomu som sa potešila. Vybalila som si veci a pobrala som sa pozrieť na balkón.

"Je to tu pekné však?" trochu som sa Namjoona zľakla.

"Áno to je" prikývla som.

"Zajtra si to tu obzrieme platí. Dnes už je neskoro" podal návrh

"Platí" tľapli sme si na súhlas.

Hodila som sa do postele. Dnes bol super deň no som celkom unavená. Rozmýšľala som nad tým čo sa stalo až som zaspala.

Ľudia je tu nová časť!! Mám vás rada. Určite ma potešia komentáre a hviezdičky. Mám vás rada
Vaša autorka❤

Prečo práve oni ❤Où les histoires vivent. Découvrez maintenant