A je to tu

89 6 2
                                    

Ďalšia časť dúfam že sa tešíte.

V živote som mala veľa snov no nikdy ma nenapadlo že budem stylistka práve pre BTS.

Ranné jasné lúče má prebudili a ja som s panikou pozrela na displej mobilu. Bolo 9.30 a ja som mala byť už pred hodinou a pol u BTS. Preklínala som budík že sa mi vypol a s námahou som vstala a dala kólii(Allimu) nažrat. Včera som si totiž nevšimla že vedľa svojho pelichu má aj misky na jedlo a vodu.

Rannú hygienu som spravila ako najrýchlejšie to šlo. Dokonca som sa ani nenamaľovala lebo nestíham. Potom som zalovila do skrine a vybrala som si biely obtiahnutých crop a čiernu sukňu v tvare opačného V. Celé som to doladila topánkami na ihliach.

Alli medzi tým dojedol a mohli sme sa vybrať hľadať BTS. V duchu som panikárila že ma určite vyhodia. Vôbec som nevedela kam mám ísť a tak som sa rozhodla že skúsim šťastie. Vybrala som sa smerom odkadiaľ som včera prišla. " Ty budeš asi Cathrin."

Vytrhol ma z mojich myšlienok hlas. Otočila som sa a za sebou som zbadala chalana, celkom vysokého (odomňa určite veď meriam 1.62 a mám 23 rokov). Mal široké ramená a bolo vidno že je celkom namakaný. A však som nezbadala žiadne tetovania. Jeho čierne tielko prezrádzalo iba to že má úžasné ruky. Mal celkom okrúhlu tvár. Nos mal maličký a oči nádherné. Boli veľké hnedé až skoro čierne. Svietili a boli plné radosti. Vlasi mal rovné a  celkom dlhé. Boli takej istej farby ako jeho oči.

Všimol si že naňho civím a tak som iba pokrútila hlavou na súhlas na jeho otázku. "Ja - ja sa ospravedlňujem. Nechcela som zaspať.  Prepáčte " vykoktala som ospravedlnenie.
"Ale to nič. Si tu prvý deň a nechali sme ťa pospať. " Bol mi povedomí.
"Ty si jeden z BTS však ??" Nečakala som že odpovie.
"Áno a volám sa Kim Seokjin a mám 28 rokov. Môžeš mi jednoducho hovoriť Jin. A teraz ty " naznačil mi a ja som začala: " všetci mi vravia Cat tak aj ty môžeš. Mám 23 rokov a prišla som vám robiť stylistku. " Potom mi naznačil aby som šla za ním.

Šli sme cez rôzne chodby a ja som sa snažila si ich zapamätať. Alli sa mi zase držal pri nohách kým sme došli na samí koniec sídla. Jin otvoril posledné dvere a ja som zbadala ďalší svet. Jednoducho veľká miestnosť z ktorej šli ďalšie dvere. Všade tu viseli obrazy a rôzne ocenenia práve BTS. Znovu sme sa ocitli pred poslednými dverami a z nich sa ozývala hudba. "Si pripravená? " Opýtal sa Jin a ja som prikývla.

Ocitli sme sa v poslednej miestnosti. Bola veľká a vyzeralo to tak že práve tu BTS tancujú. Nebol tu žiaden nábytok. Svoj pohľad som zamerala na koniec miestnosti. Boli tam šiesty chalani a ty sa na mňa taktiež pozreli. Áno boli to oni. Boli to BTS.

Jin mi naznačil aby som sa nehanbila a prišla k nim. Začal jeden na kraji. Vyzeral byť najmladší." Ja som Jeon Jungkook slečna. " Uprel na mňa veľké hnedé oči a prišiel bližšie. " Mám 23 rokov a som z nich totižto najmladší." Až teraz som mu videla lepšie do tváre. Bol ešte viac namakanejší než Jin. Mal taktiež okrúhlu tvar, celkom suché pery, malí noštek a krásne okáľe. Spoznala som v ňom Jungkooka.

 Spoznala som v ňom Jungkooka

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Prišiel mi celkom milý. "Ja som Cathrin ale kľudne mi vrav Cat" pozrel sa mi do očí a ja som v jeho videla pobavenie. "Keď už sme pri prezývkach kľudne mi vrav Kookie." Celkom sa mi to zapáčilo.

Ako na zavolanie prišiel ďalší mladík. Ten mi prišiel hrozne sympatický. Tvar mal malú ako aj Kookie. Pery mal krásne vlažné a noštek sa mu vynímal na tvári. Oči mal úžasné. Také hlboké a tak krásne. Vlasy mal celkom biele. "Ja som Kim Taehyung. Mám celkom komplikované meno tak mi vrav iba Tea alebo V. A to je moja prezývka v kapele. Viem ako sa voláš nemusíš mi to vravieť. A ešte. Mám 25 rokov" prišiel mi celkom milý. Má krásny úsmev.

Poňom prišiel ďalší. Bol nižší od Viho ale prišiel mi sympatický. " Ja som Min Yoongi a môžem mi hovoriť Suga kráska menom Cat." Jeho slová má zahrali pri srdci.

" Jeho slová má zahrali pri srdci

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


Zrazu prišiel ďalší. "Hi. Ja som Park Jimin. Mám 25 rokov a ty si celkom milá Cat. Hovor mi prosím Jimin." Ten bol tiež sympatický.

Ani som sa nestihla obzrieť a už tu bol ďalší pán na holenie. " Čus. Ja som Jung Hoseok ale vrav mi prosím Hope. Pretože moje meno v kapele je J-Hope. Mám 26 rokov a ty Cat si sympatická." Potešili ma jeho slová.

Posledný sa ku mne s nie veľkou radosťou dotackal a začal hovoriť dosť nepríjemne

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


Posledný sa ku mne s nie veľkou radosťou dotackal a začal hovoriť dosť nepríjemne." Ja som Kim Namjoon. Mám 26 rokov na hovor mi Kim. A ja tebe Cathrin. Dobre? Tak to mi sme mali."posledné slová už iba prehltol. On mal nádherné oči. Celý žiaril a bol ..bol.... krásny.

Nepochopila som prečo bol taký ale čo už no

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Nepochopila som prečo bol taký ale čo už no .." Ďakujem že som mala možnosť vás spoznať. Ste všetci veľmi sympatický a milý ale keď dovolíte šla by som si ľahnúť" oni len kívli a ja som sa pobrala preč.

Namjoon's pov
Ona je ale super. Je milá, pekná a ...a jej meno krásne znie. Cathrin. Nie dosť musím sa ovládať veď mám predsa priateľku.

To sa to pekne rysuje čo??❤

Prečo práve oni ❤Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora