Ahoj,Ahoj,Ahoj.
To som zase ja. Je tu ďalší diel. Dúfam že sa tešíte.Au. To ani nie je možné. Bolí ma celý človek a ešte som znovu zaspala. Oni ma dnes už naozaj vyhodia. Dobre iba nestresovať. Vonku je celkom pekne. Slnko svieti a ja tu panikárim.
Znovu som nič nejedla a zalovila som do šatníka. Vytiahla som obyčajné roztrhané rifle a biele tričko s potlačou Justina Biebra. Na nohy som obula jednoduché čierne vansky a keď Alli dojedol tak sme sa vybrali do práce.
Už z ďaleka bolo počuť hudbu. Asi už začali. Wow Cat tebe to nejako myslí! Opatrne som vošla do miestnosti a všetci na mňa civeli. Boli tam všetci v kompletnej zostave. Dokonca aj Namjoon. Môj pohľad však zamieril na dievča ktoré bolo vedľa neho. Mala blond vlasy, obrie prsia a bola celkovo celá umelá.
"Jeej ahoj Cat. Vidíte nie len ja chodím neskoro na skúšky" pribehol ku mne Jin a venoval mi vrúcne objatie. Chalani sa samozrejme začali smiať.
Ostatní mi zakývali a ja som stále civela na tu Barbie." To je Rachel. Tá druhá stylistka. Dnes má službu totiž ona. Ty máš dnes voľno. Mohli by sme niekam vypadnúť nie ?" nečakala som že to povie práve Jimin.
"Ok ale v tom prípade ideme všetci však? Nemysli si že nám Cat ukradneš" pripojil sa Suga.
"Ja nikam nejdem. Kimík a ja máme plány na dnes. Ideme nakupovať a potom ideme ku mne" nemohla chýbať Barbie.
" Presne. Ja dnes nikam nejdem. Ideme s Rachel nakupovať" povedal Namjoon a už ich nebolo.
"Tak si aspoň užijeme sami však chalani?" kričal Kookie.
"Nechápem jak RM môže chodiť s tou umelinou. Tak čo už. Cat a ti sa choď už obliekať že na teba dlho nečakáme." Venoval mi Hope úsmev.
"No to určite. Na ňu nebudeme tak dlho čakať ako na teba V" rehotal sa Kookie.
"Tak prepáčte že chcem nejako aj vyzerať" pálil pohľadom Kookieho.
"Za päť minút stretko pred sídlom ok?" povedala som a už ich nebolo.*****
Dnes som zvolila čierny crop a tmavé výšúchané rifle. Na nohy som obula tenisky na platforme a jemne som si spravila dýmové líčenie. Alli v kľude spal a tak som ho tu nechala.
Chalani znovu čakali no V nikde. Aké prekvapenie po ich rečiach. Znovu na mňa tak čučali ako včera.
" Dúfam že nemeškám?!" Kričal zadychčaný V. Vyzeral komicky.
" Nie iba ideš znovu posledný" vraveli všetci s úsmevom." Fúha Cat ti vyzeráš úžasné. Musíme si na teba dávať pozor v tom meste" zalichotil mi V a ja som sa sfarbila na červeno. Dúfam že si toho nevšimol.
" No tak nemusíš sa predsa červenať" podpichol Kookie.
"Ja sa nečervenám" snažila som sa to zahovoriť no márne. Ten sa iba usmial a robil sa že nič nepovedal.
Nasadli sme do limuzíny a viezli sa preč. Soul je nádherné mesto. Veľmi sa mi tu páči.
" Pekné však?" všimol si Jin kam pozerám. Iba som prikývla a ďalej som pozorovala mesto. Keďže je tak pred obedom tak sme zastali pred nejakou reštauráciou. Vyzerala luxusne.
Oni si niečo nezdravé objednali a ja iba zeleninový šalát. Aj keď som bola extrémne hladná tak som si iba to objednala. Nechcem ešte pribrať. Keď mi jedlo doniesli tak chalani na mňa čudne pozerali.
"Čo je niečo som spravila?" nechápala som.
" Nie len si neviem predstaviť ako sa z toho naješ. Veď to by nestačilo ani mačke" ukazovala mi na tanier Hope. Ja som iba pokročila ramenami a pustila sa do jedla.
Zjedla som prvá lebo som toho mala najmenej a bola som stále hladná. Trochu som hypnotizovala Kookieho pizzu. Ten si toho však hneď všimol a ja som zabočila pohľadom.
" Viem že si ešte hladná a hypnotizuješ mi pizzu. Na vezmi si" pozeral na mňa znovu Kookie a ja som neodmietla. Pizza bola fakt dobrá a aspoň som ako tak utíšila hlad.
Po jedle sme sa vybrali do mesta na obhliadku. Zbožňujem Soul. Som tu iba pár dní no milujem to tu. Zastavili sme sa párkrát pri obchodoch a niečo si vybrali. Nezaobišli sme sa ani bez kričiacich fanúšikov a tak sme usúdili že sa vyberieme naspäť.
Nie moc milo nás privítal ožratý Namjoon. " Jeej takže sa nám predsa len vrátili!" kričal " aj s tou tučnou Cat. Myslel som si že ste nám ju niekde vymenili. Cat kde si nechala frajera? Počkať šak ti si žiadneho ani nemala!" Kričal a mne sa začali do očí hrnúť slzy.
Už som to nevydržala a rozbehla som sa do izby s plačom. Niekto za mnou kričal a potom zase na Namjoona. Treskla som dverami a s plačom sa schúlila do klbka na posteli. Alli sa ku mne hneď vrhol a som si ho k sebe pritlačila.
Kooke's pov
" Ty si ale! A si totálne na mol. Kde si sa ožral?" vrieskal som na Namjoona.
No ignoroval to a ja som sa rozbehol za Cat. Plakala na posteli. Nechcela nikoho no keď ma zbadala tak ma pustila dnu. Ľahol som si k nej a pritúlil som si ju k sebe.
" Vieš chcem ti niečo povedať..." Začala.
Tak to by bolo pre dnes všetko. Ďakujem že si to čítate. Mám vás rada❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Prečo práve oni ❤
Fiksi PenggemarNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...