Ahojte ľudia. Chcem vás iba poprosiť aby ste mi napísali či vás tento príbeh zaujíma. Užite si čítanie
Pohľad Cat
Nieeeeeee Aghhhh. Neznášam ten zvuk. To je hrozne otravné. Ale ten zvuk neprestane keď tu vec nevipnete. Neznášam rána kedy ma budí ten pekelný stroj. Budík v mobile! Hlavu ešte viac zaborím do vankúša a natiahnem pravú ruku pre TÚ vec. Na moje "šťastie" mi mobil spadol za nočný stolík. Fakt super Cat. RM sa vedľa mňa radšej ešte viac prikryl a Alli mu skočil pod perinu. Po asi polhodine hľadania som ho konečne našla. Je ešte len 6.45. Mňa porazí.
Ako zombie som vstala z postele a namierila som si to ku skrini. Dnes je môj teda ich teda náš spoločný koncert a musím sa pekne obliecť. Siahnem teda po vyšúchaních rifliach, tmavomodrej mikine cez hlavu s potlačou BTS loga. Spodné prádlo som zvolila čierne a ešte ku tomu tmavomodré koníkové ponožky. Došuchtala som sa do kúpeľne. Dala som si rýchlu rannú sprchu a vykonala som rannú hygienu. Vlasy som si jemne natočila. Musím uznať že už mám odrasti takže to nevyzerá dobre. Moja prirodzená farba je ryšavá. Keď budem mať čas tak skočím do kaderníctva. Namaľovala som sa obyčajne takže špirála a jemný lesk na pery. Dnes som si nechcela prekrývať pehy.
Keď už som bola hotová tak do kúpeľne išiel Joon. Ale pred tým si neodpustil poznámku citujem 'Cat dnes vyzeráš perfektne'. Celkom ma to aj potešilo. Už je 7.08 a ja som už o 7.00 mala ísť budiť ostatných. Rýchlo som vybehla na chodbu a najprv som si to namierila ku Kookiemu. Opatrne som vošla dnu. Obaja ešte sladko spali a mne sa ich nechcelo budiť. Prišla som ku Jinovi a pomaly som začala.
" Jin znovu si zaspal" mali ste vidieť ako vyskočil na nohy. Potom som mu vysvetlila že majú byť dole o 8.00. Presne na sekundu a nech zobudí ešte Kookieho. Keďže som lenivá a to dosť tak som si vzala megafon. Ani neviem kde sa tu nabral. Zapla som ho na pecki, prišla som na našu chodbu a začala som.
" Hore a cvičiť ospalci. Neviem či nebudú náhodou ostatný z tímu naštvaný keď prídeme neskoro na skúšku. Takže všetci hore a dole sa stretneme presne o 8.00. Žiadny oneskorecni lebo ideme bez nich takže šup šup. Hej a V pre teba to platí tiež" po mojom monológu bolo počuť na izbách šramot. Že by to zabralo?
Dnes mám pre Alliho najatú opatrovateľku.
Je 7.58 a ich nikde. Čakám tu už dlho. Dokonca už aj opatrovateľka prišla pre Alliho. Čakám na recepcii a dnes má službu milá postaršia pani. Zrazu počuť dopot po schodoch a cinknutie výťahu. Z výťahu vystupujú RM, Kookie, Jimin a Suga. Usúdila so že sa všetci sa nevtrepali do výťahu. Ty štyria vychádzajú z výťahu ako bossovia. Sú smiešny ale smiech potláčam. Veď som nejaka ta profesionálka. Ha žiadna nie som.
Zatiaľ som to potlačila ale keď dobehli ty po schodoch vybuchla som smiechom. V a jeho vlasy na všetky svetové strany, Jin a jeho ksicht keď zistil že tu ešte sme a Hoseok to mal na háku. Boli strašne smiešny.Pred hotelom nás čakala limuzína. Bez ďalších kecov sme nasadli. Cesta bola pomerne krátka. Hneď jak sme vystúpili tak niekto z manažérov zobral všetkých a mne povedal nech idem do ich šatní. Všetci už boli preč a ja som nevedela kam mám ísť. No čo už. Pobrala som sa rovno za nosom. Asi tak po pätnástich minútach hľadania som vošla do jedných dverí a tam sa bláznili chalani. Takže bingo.
Každému som niečo vybrala na rannú skúšku. Samozrejme som sa otočila keď sa prezliekali. Aj keď na pár ich frflaníc sa obliekli a šli na skúšku. Chalani sa trochu vybláznili a po skúške nám doniesli konečne obed! Všetci sme ho samozrejme zjedli. Niektorí chceli aj dupľu. Dnes je prvý koncert nášho minitour. Jeeej( dúfam že ste počuli tu iróniu. Niežeby som sa netešila. Práve naopak. Len mám stres).
********
" No tak Suga okamžite si to obleč!" kričala som na Sugu ktorý si nechcel obliecť károvanú košeľu. Práve ho naháňam okolo gauča a je desať minút pred začatím koncertu aghhh. Nikto nevimišľa iba on.
" Nie. Nie je to moja farba" teraz pre zmenu vybehol zo šatní.
" Okey ako chceš" už fakt nemám náladu sa s ním hádať. Jemu zažiaril oči a rozbehol sa za ostatnými. Ok je tu Joon, Suga, Kookie, Tae, Hope, Jimin a počkať. Kde je do frasa Jin! Mňa fakt už porazí.
" Kde je Jin!!" zakričala som a najviac sa zľakol Tae lebo je pri mne najbližšie.
" Cat hlavne nás nezabi prosím" hodil po mne Kookie oči.
" Prečo by som mala. Akurát ste mi stále neodpovedali!" znovu som zvýšila hlas.
" No vieš on....no...on.....on" koktal Hope.
" No už sa to dozviem?!"
" Prepáč. Onbolhladnýaskočilsipojedlo!" zakričal nezrozumiteľne Jimin.
" Tak a ešte raz a pomaly prosím"
" On bol hladný a skočil si po jedlo" povedal po tichu Namjoon.
" Päť minút pred koncertom!!!! Mňa porazí!!!!" teraz už riadne kričím.
" Skúsim mu zavolať" halelúja V.
" Už je na ceste" oboznámi nás V ako keby sa nechumelilo. Inak sú tri minúty pred začiatkom. Zrazu sa vo dverách objaví udichčaní Jin a myslim že ma klepne.
" Už napapkaný?! Teraz padajte na pódium lebo...!" pohrozím im. Všetci ako poslušne ovečky vstúpia na pódium. Fanúšičky kričia ako o život.
Pohupujem sa v zákulisí nad poslednou pesničkou. Fake love. Musím uznať že sú dobrý. Celá šou sa podarila. Keď dorazili do šatne vyzerali ako mrtvoli. Zrazu sa rozleteli dvere a dnu vstúpil nejaký pán.
" Boli ste dobrý a viem že ste unavený ale ešte musíte na after party" chalani vitreštili oči a ten chlap to očividne ignoroval. Hurá ide sa na after párty ( znovu tá irónia)
Ľudia ďakujem za to že to niekto číta. Už sme #52 v btsfanfiction. Ďakujem.
YOU ARE READING
Prečo práve oni ❤
FanfictionNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...