Čaute ľudia ahojte do čítania sa zapojte.
Pohľad Cat
Z postele ma vitrhlo slnko a to že dnes si idem a Namjoonom obzrieť Londýn. Celkom sa teším. Keby ste sa pýtali tak ja a Namjoon máme manželskú posteľ a Alli ma vedľa nás svoj pelíšok. Namjoon ešte spí a tak sa vidam do kúpeľne. Samozrejme vykonám svoju rannú rutinu a vyžehlím si svoje blonďate vlasy. Alliho som nakŕmila a Namjoon sa už prebral.
"Pekné ráno Cat"
"Aj tebe RM"
" čo chceš dnes robiť?" Vizvedam
"Môžme ísť omrknúť ten londýn keď už sme tu" ja mu na znak súhlasu prikývnem. Obliekla som si čiernu sukňu a biely crop top. Obula som si svoje biele tenisky Fila a vzala som si bielu kabelku. Vyzeralo to celkom cool. Namjoon si vzal čierne rifle, čiernu mikinu a slnečné okuliare aby bol nenápadný. Alliho sme znovu podstrčili Vimu a vyrazili sme.Boli sme všade možné. Ale asi najviac sa mi páčilo London eye. Bolo kúzelné. Keď už hovorím o kúzlach tak ma Namjoon vzal do Potter landu. Nikdy som nemala nejak extra rada Pottera ale bolo to tam úžasne a užili sme si to tam spolu. Teraz ideme na obed do nejakej super reštaurácie. Aspoň podľa Namjoona.
"Madam čo to bude?" spýta sa ma celkom milý čašník.
"Jeden krát pizzu Hawai prosím" mile som sa usmiala a zdelila som mu moju objednávku. Možno je tá pizza veľká ale s Namjoonom sme sa dohodli že keď ju nezjem zje ju on. Tuna si mohol konečne dať dole Namjoon okuliare a kapucnu.
Pizza bola fakt super. Samozrejme som ju nezjedla takže to za mňa urobil Joon. Hej dala som mu prezývku. Povedal že ho môžem volať aj Moon a to sa mi páči viacej. Zrazu mu zazvonil mobil.
"Sorrko Cat toto musím zdvihnúť" ja som mu naznačila že jasné a on išiel niekam inam volať.Po chvíli sa vrátil. " Cat vieš volal mi známi ktorého som dlho nevidel že sa práve nachádza v Londýne tak som myslel no ..... či by sme ...... no ..... či by si nechcela...... ísť so mnou za ním ?" pýtal sa nesmelo ako keby som bola žralok abo čo.
"Jasné že áno a kto je ten známi ?" pokúšam sa z neho niečo vitiahnuť.
" to je prekvapko" nič nechce prezradiť.
Nasadli sme do jeho veľkého ( požičianeho) auta. Cesta trvala prekvapivo dlho. Mali sme namierené na koniec Londýna? Nie to určite nie. Alebo? Z mojich myšlienok má vitrhlo to že Joon náhle odbočil. Dostali sme sa do luxusnej ulice. Bolo tu nespočetne vil a luxusných hotelov, barov či obchodov. Jeho kamoš musí byť dosť bohatý.Po dlhom hľadaní a blúdení ulíc sme to asi konečne našli. Teda adresa sa zhodovala s tou ktorá bola poskytnutá nám. Keď Namjoon napokon zaparkoval auto pred tou vilou z vchodových dverí niekto vyšiel a mieril si to k nám. Mal kapucňu a okuliare ako Namjoon. Prišiel k Joonovi a bratski sa potľapkali po chrbte.
"Ahoj ti budeš Cathrin. Poďte ďalej" ponúkol nám neznámi. My dvaja ako poslušne ovce sme ho nasledovali.Otvoril nám dvere a tak sme sa ocitli v obrovskej predsieni. Vizuli sme sa a bundy sme si zavesili na vešiak. Neznámi nás viedol asi do kuchyne. Bola zladena do čierno biela a obrovské okná tomu dodávali čaro. Teraz si už neznámi dal dole kapucňu a okuliare. Bol ku nám otočený a tak som ho nevedela zaradiť. Potom sa otočil a ja som zamrzla.
Jeho vlasy boli tmavé a krásne vičesane do vlni. Jeho modré oči boli stokrát krajšie ako oceán či nebo. Mali noštek na tvári mu dával také kúzlo. Na jeho brade sídlilo strnisko a očarujúci úsmev. Úsmev mal od ucha k uchu až bolo trochu vidieť jeho preličky. Skenovala som ho od hlavi k päte. Nemohla som tomu uveriť. Ìr na mňa tiež hľadeli. Bol to on. Niall Horan. Bývalí člen One Direction a teraz tu stal v celej svojej kráse. Nez mohla som sa na slovo. Splnil sa mi jeden zo snov.
"Tak poďte do obývačky tam sa môžme kľudne porozprávať" navrhol Ír a mi sme ho nasledovali. Dostali sme sa do obrovskej obývačky.
" Niall prečo si v Londýne?" pýtal sa ako prví Namjoon a posadil sa na pohovku.
"Teraz tu koncertujem. Keď som sa dozvedel že ste v Londýne musel som sa ozvať" odpovedal mu fešák.
Ja som si opatrne sadla na sedačku a čakala som čo príde." Cathrin ti nám nechceš niečo povedať. Och hej zabudol som ja som Niall" myslím že bez toho by som to nevedela ale aj tak. Vstal z pohovky a podala mu ruku.
"Ja som Cathrin ako už viete ale prosím vravte mi Cat" potriasla som mu rukov.
"Dobré Cat a prosím tikajme si. Nie som až taký starý" povedal a zasmial sa.
Dlho sme sa s ním rozprávali. " Ni " to je jeho prezývka " vážne máš tak rád jedlo ako sa o tebe hovorí?"
" Áno Cat mám. Jedlo je jeden z mojich naj kamošov. Hlavne pizza" poslednú vetu zašepkal.
" čo tak si zaspievať?" pýtal sa Joon
" Jasné ale čo ?" všetci sme sa zamysleli.
" Čo tak....ale nie nič to je blbosť" zakrútil nad svojim nápadom Ni.
" Jak môžme vedieť či je to blbosť keď ani nepovieš pesničku nieto ešte interpreta" oponujem mu.
" No dobre. Je to odomňa tak sa nesmejte" povedal a ja a RM sme na súhlas prikývli.
" No Judgemet" pipol až nepočuteľne. (Pesnička v mediách)
" Jasné to je ale nápad " skrikli sme s Moonom jednohlasne.
" Ok tak ja skočím po gitaru" potešil sa Niall a už ho nebolo.
***********
" Vážne nechcete ostať??" pytal sa už po tisíci raz Ni.
" Prepáč ale nie. Radi by sme ostali ale aj tak ďakujeme" poďakovala som sa mu za dnešok a obúvala som si topánky.
" Tak ahojte a dávajte pozor už je tma" objal nás a my sme nastúpili do auta.
" Áno mami a niekedy zas nabudúce!" kričala som a on nám mával. Dnešok bol úžasný. Užila som si ho s Joonom a spoznala som Nialla. Som veľmi šťastná.
Keď sme dorazili na hotel bežala som pre Alliho. Poďakovala som Vimu že sa oňho tak pekne staral a zaliezla som do svojej izby. Vykonala som hygienu, umyla si vlasy a urobila som si vaňu. V kúpeľni so sa prezliekla a po mne išiel do sprchy Namjoon. Vzala som si Alliho do náruče ktorý medzi mojou hygienou dojedol večeru. Zvalila som sa s ním na posteľ a prikrila som nás. Alli sa ku mne zhúľaľ a spokojne ležal. Ja som o dnešnom dní premýšľala až som zaspala.
Ludia je tu nový diel. Viem že dlho nevyšiel tak prepáčte ale mám toho dosť. Mám váš rada a budem ešte šťastnejšia keď mi dáš follow. :-)
Vaša Lulu
YOU ARE READING
Prečo práve oni ❤
FanfictionNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...