Pohľad Cat
Čakáme práve na Taehyunga preto že išiel pre ostatných. Yoongi stále spinka a je hrozne cute. Jimin, Jin a Hope sa tu dohadujú o tom že Jin je ich mama. Všetci sú tvrdohlavý a stoja si za svojim. Tess a Nelly sa im smejú a ja tiež. Je to naozaj vtipný pohľad. Nelly už raz spadla zo stoličky tak sa smiala. Ale chalani tú debatu berú veľmi vážne. Tvária sa pri tom ako prezidenti. Zhovárajú sa po kórejski. Ja kórejčinu perfektne ovládam a dievčatá sú na tom podobne.
"Nie nie Jimin. Namjoon si vzal môj hrniec a vrátil ho puknutý! Chápeš? PUKNUTÝ! Jak sa mu to podarilo" krúti hlavou Jin.
"Tak mne povedal že ho nechal dlhšie na ohni. Neviem ako to povedal vám" pozerá na nás Hobi.
"Mne nič nepovedal iba mi ten hrniec vrátil" hnevá sa Jin.
"No tak mne povedal asi najviac rozumnú vec. Čo sa týka Namjoona" jeeeee prišiel Yoongi.
"No zdar chlape. Už sme si mysleli že neprídeš lebo ťa uniesli mimozemšťania"
"No tak nepreháňaj Hope. Radšej poviem čo mi povedal ten kazisvet" zasmial sa Yoongi a sadol si ku nám na stoličku.
"Že vraj si robil obed. Čo je logické. Potom mu niekto začal volať a jemu ten telefón spadol do hrnca. Snažil sa ho viloviť pomocou noža no na spodku hrnca urobil puklinu. Je pravda že sa mu utopil mobil ale nikto nevie kde. Ale veď Joon je schopný všetkého nie?" trochu mi to vysvetlenie nedávalo zmysel.
"Na tak teraz som už naozaj zmätená" krúti hlavou Tess.
"No a pamätáte jak sa V stratil v New Yorku lebo šiel so obchodu cez ulicu od nášho hotela?"
"Áno Jimin veľmi zreteľne si na to určite všetci pamätáme" zasmial sa Hope.
Jimin chcel ešte niečo povedať no do našej hotelovej izby vstúpili traja oneskorenci aj s Allim. Namjoon vyzeral že bude vraždiť lebo sme ho vytrhli zo spania iba kvôli hre, Kookie voňal úžasne. Veď ani nečudo. Nedávno vyšiel zo sprchy a V? Ten sa rozbehol hneď ku Tess. Oni sú spolu hrozne zlatý a prajem im to. Namjoon a ostatný si posadali ku stolu.
"Tak čo sa hraje že ste ma vyrušili?" povedal Joonie podráždene.
"Pravda alebo odvaha. A môžme začať od najstaršieho. Takže odomňa. A pôjdeme do smeru hodinových ručičiek. Takže odomňa vpravo pôjde Hobi. Tak môžme začať" dal nám Jin stručne inštrukcie a mohli sme začať ako sám povedal.
"Tak Jin dám ti úlohu ja" povedal Hope.
"Ale máš sa najprv pýtať" pretočila som očami. Zrejme nevie ako sa to hraje.
"Dobre tak sa pýtam. Pravda alebo odvaha Jin?" Jin najprv rozmýšľal no potom vykríkol.
"Odvaha!" Hobi sa zákerne usmiala.
"Dobre. Zajtra ráno vyznáš city tej tete na recepcii" no Hope musím ti zatlieskať.
"To nemyslíš vážne! Akože tej starej?!" zúfalo sa pýta náš chudáčik.
"Áno tej starej" zasmial sa z chuti Hope. Jin si iba odfrkol a bol na rade Jimin.
"Môžem mu dať na výber ja?" spýtal sa Yoongi.
"Áno môžeš" prikývli sme všetci.
"Takže pravda alebo odvaha Jimin?"
"Skôr pravda. Po tom čo musel robiť chudák Jin" no Yoongi a tváril ako dieťa stelesnením zla. A to doslova.
"Takže Jimin. Nespomínaš si na niečo čo sa stalo s Jinovou vareškou pred rokom?" Jimin zbledol ako stena.
"Nie prečo?" Povedal veľmi nervózne.
"Takže je pravda.....že ty Jimin si.........zlomil Jinovu varešku Pedra?" Jin vyvalil oči a Jimin zlbedol ešte viacej.
"Prepáč Jin. Áno je to pravda. Ale na moju obhajobu zabijal som muchu ktorá ti sedela na tej tajnej torte pre Namjoona" Jin vyzeral hrozne.
"Takže to si bol ty! Ty si mi zabil chudáka Pedra a ty si zničil Joonieho tortu! To si bol ty!" kričal Jin a chalani ho museli chytať.
"Um prepáčte že sa do toho starám ale akú tortu?" Chudák Joon. Teraz bude smútiť za tortou ktorú zničil Jimin.
"Teraz nie!" skríkol na neho Jin.
"Dobre dobre. Kríza menom vareška Pedro sa uzatvára" ďakujem Tess.
"Áno Tess ma pravdu. Radšej pokračujme. Teraz je na rade Jungkook a dám mu úlohu ...... Tae" rozhodla Nelly.
"Ja? No tak dobre" Taehyunga som nevidela č živote sa tak zákerne usmievať.
"Tak Kookie. Pravda alebo odvaha?"
"No tak odvaha. Nechcem skončiť ako Jimin. Je si veľmi vážim toho že Jin nám varí" ten malý zajačik sa tváril ako borec celého sveta.
"Výborné. Tak máš na výber. Buď pobozkáš Nelly alebo ju vezmeš na rande" po tom ako to ten ďiablik číslo dva (druhý preto lebo Min Yoongi je prvý) sa začala Nelly hrozne červenať. Ale Kookie sa tváril stále šťastne.
"Radšej ju pozvem na rande. Nelly pôjdeš so mnou zajtra von?" No Nelly sa červeňala asi aj na pozadí. Nesmelo súhlasne prikývla a pokračovali sme.
Potom to bolo tak. Hope musel odpovedať na pravdu. Lenže on nechcel a tak musel zjesť mydlo. Tess musela pobozkať Sugu ale nikto nepovedal kam tak mu dala pusu na líce. Jej priateľ bol červený jak paprika od zlosti. Yoongi musel vypiť vodu z kvetináča , V musel odpovedať či sa mu páči Maria Currie (keď bol malý mal ju hrozne rád za to aká bola statočná). Jeho odpoveď bola kladná. Nelly musela dať pusu Kookiemu. Tiež mu dala na lice. Joon musel pobozkať podlahu v kúpeľne. Následne sa povracal. A ja si musím dať tetovanie. Chalani sú naozaj originálny.
Keď už sme usúdili že máme toho dosť tak sme sa pobrali všetci na izby. Vykonala som večernú rutinu, postarala som sa o Alliho a zaliezla som pod perinu. S Joonom sme si popriali dobrú noc a okamžite som bola v ríši snov.
Ou je ľudia. Je tu ďalšia kapitola. Poprosím ohlasy. Inak sa chcem znovu poďakovať každému aj za to že ste trpezlivý. No a ak si ešte nepodporil tieto baby tak to naprav. Annie_Evansson, maryskaxoxo,JohankaHorse,Natty_xx,Deniska1305,WolfAstra,_Tress18_,Catty_Kevin a Susan_Tomlinson. Hej a _Tress18_
píšte povzbudivé komentáre pretože je smutná za neaktivitu ľudí. Takže všetkých na mojom profile môžeš samozrejme podporiť.I love you
Vaša autorka :-)
PS:napíšte mi či sa tešíte na ďalšiu kapitolu a fanúšikovia 1D a BTS kupujte nového Kamaráta. ( máj-jún) sú tam plagáty. Jeden s 1D a jeden s Jiminom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Prečo práve oni ❤
Fiksi PenggemarNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...